.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ... نماینده ولی فقیه و روستای بزرگ ساری !!
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ...(ادامه)
وقتي « ولي رعيت » نماينده قائم شهر ، سوادکوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي براي حضور در مراسم « شهيد قناعت » که با حضور وزير اطلاعات در آمل برگزار شد به آمل رفت ، هيچگاه گمان نمي کرد که ميزبان اصلي مراسم اينگونه او را به باد انتقاد بگيرد .نطق پيش از دستور رعيت در انتقاد از دولت که از سوي « قناعت » معاون سياسي امنيتي استاندار .... انتقاد از "انتقاد غیر منصفانه"رعیت
وقتي « ولي رعيت » نماينده قائم شهر ، سوادکوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي براي حضور در مراسم « شهيد قناعت » که با حضور وزير اطلاعات در آمل برگزار شد به آمل رفت ، هيچگاه گمان نمي کرد که ميزبان اصلي مراسم اينگونه او را به باد انتقاد بگيرد .نطق پيش از دستور رعيت در انتقاد از دولت که از سوي « قناعت » معاون سياسي امنيتي استاندار .... (ادامه)
امام جمعه ساري:کمک به مردم فلسطين عار نيست
(ادامه)
استاندارگلستان:کشاورزي صنعتي محورتوسعه استان
(ادامه)
قبلي 1 ... 24 25 26 27 28 29

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.