.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد با بیان اینکه ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم ولی ببینید در هر پنجشنبه چقدر پروژه افتتاح می‌کردیم، گفت: چه شد این افتتاح‌های پنج‌شنبه‌ها؟ کجا رفت؟ رهبری به من گفتند که من بسیار خوشحالم از افتتاح‌های پنجشنبه که انجام می‌دهید، شما دارید کار بزرگی می‌کنید. نقل قول روحانی از رهبر انقلاب: به من گفتند شما دارید کار بزرگی می‌کنید
در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد با بیان اینکه ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم ولی ببینید در هر پنجشنبه چقدر پروژه افتتاح می‌کردیم، گفت: چه شد این افتتاح‌های پنج‌شنبه‌ها؟ کجا رفت؟ رهبری به من گفتند که من بسیار خوشحالم از افتتاح‌های پنجشنبه که انجام می‌دهید، شما دارید کار بزرگی می‌کنید.(ادامه)
علاء‌الدین بروجردی رییس انجمن دوستی ایران-چین اظهار داشت: جریان چین هراسی در ایران خط آمریکا و از آمریکا نشات می‌گیرد چراکه آمریکایی‌ها به شدت نگران توسعه همکاری‌های ایران و چین هستند. به ویژه اینکه چینی‌ها تمام فناوری‌های دنیا در عرصه‌های مختلف را در اختیار گرفته‌اند به طوریکه امروز هواپیمای ایرباس، گوشی تلفن همراه آیفون، بنز و بی ام و در چین تولید می‌شوند و چین در تولید خودروهای برقی حرف اول را در دنیا می‌زند. جریان چین‌هراسی در ایران از آمریکا نشات می‌گیرد/ دولت گذشته دست رد به سینه پکن زد
علاء‌الدین بروجردی رییس انجمن دوستی ایران-چین اظهار داشت: جریان چین هراسی در ایران خط آمریکا و از آمریکا نشات می‌گیرد چراکه آمریکایی‌ها به شدت نگران توسعه همکاری‌های ایران و چین هستند. به ویژه اینکه چینی‌ها تمام فناوری‌های دنیا در عرصه‌های مختلف را در اختیار گرفته‌اند به طوریکه امروز هواپیمای ایرباس، گوشی تلفن همراه آیفون، بنز و بی ام و در چین تولید می‌شوند و چین در تولید خودروهای برقی حرف اول را در دنیا می‌زند.(ادامه)
پرواز‌های مسیر مشهد مقدس به رامسر و بالعکس از ۱۰ خرداد ماه مجددا برقرار می‌شود برقراری مجدد پرواز‌های رامسر به مشهد مقدس
پرواز‌های مسیر مشهد مقدس به رامسر و بالعکس از ۱۰ خرداد ماه مجددا برقرار می‌شود(ادامه)
پرواز تهران به پکن شب گذشته به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه آلماتی می‌شود و فرودگاه قزاقستان اجازه نشستن به هواپیمای دوم را نمی دهد. جزئيات بازگشت پرواز پکن به تهران اعلام شد
پرواز تهران به پکن شب گذشته به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه آلماتی می‌شود و فرودگاه قزاقستان اجازه نشستن به هواپیمای دوم را نمی دهد.(ادامه)
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، واردات چهار دستگاه ایرباس را به ایران تایید کرد. انتقال 4 فروند ایرباس به ایران تایید شد
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، واردات چهار دستگاه ایرباس را به ایران تایید کرد.(ادامه)
وبسایت رادیو فردا نوشت: چه کسی شش‌ماه پیش فکر می‌کرد که ایران به تامین‌کننده بسیاری از نیازهای روسیه تبدیل شود؟ ایران تامین‌کننده نیازهای روسیه شده!
وبسایت رادیو فردا نوشت: چه کسی شش‌ماه پیش فکر می‌کرد که ایران به تامین‌کننده بسیاری از نیازهای روسیه تبدیل شود؟(ادامه)
ورود اولین فوکر ۱۰۰ ایران ایر به فرودگاه رامسر
اولین فوکر ۱۰۰ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه شهدای رامسر فرود آمد.(ادامه)
رفع موانع پروازی در فرودگاه رامسر نیازمند اعتبار است
رامسر رئیس فردگاه شهدای رامسرخواستار تخصیص اعتبار برای رفع موانع پروازی در باند این فرودگاه شد.(ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
۸ هواپیمای مسافربری وارد کشور شد / ورود ۱۶ هواپیمای دیگر تا پایان سال
رئیس سازمان هواپیمایی از ورود ۸ فروند هواپیمای غربی به کشور خبر داد و با اشاره به ورود ۱۶ فروند دیگر تا پایان سال، گفت: برای تعیین تکلیف قرارداد بوئینگ مکاتباتی انجام شده است.(ادامه)
واکسن روسی کرونا پنج شنبه وارد کشور می‌شود
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از واردات واکسن روسی کرونا در روز پنج شنبه با پرواز ماهان خبر داد. (ادامه)
نخستین پرواز رامسر به اهواز امروز برقرار می‌شود
نخستین پرواز مستقیم رامسر به اهواز و بالعکس بعد از ظهر امروز برقرار خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس سازمان هواپیمایی از ورود هواپیماهای جدید به کشور خبر داد و با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با امضای موافقتنامه‌های بهداشتی بین کشورها محدودیت پروازهای خارجی رفع می‌شود. هواپیماهای جدید وارد کشور می‌شود
شمال نیوز: رییس سازمان هواپیمایی از ورود هواپیماهای جدید به کشور خبر داد و با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با امضای موافقتنامه‌های بهداشتی بین کشورها محدودیت پروازهای خارجی رفع می‌شود.(ادامه)
نوبخت :خط ریلی شمال در دست مطالعه است
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طرح راه آهن در شمال کشور در دست مطالعه است.(ادامه)
پرواز‌های فوق العاده در راه رامسر
تا پایان خرداد شاهد نشست و برخاست چندین پرواز فوق العاده در باند جدید فرودگاه رامسر خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز: نخستین هواپیمای ایرباس به مقصد رامسر دقایقی قبل در فرودگاه این شهر به زمین نشست. نخستین هواپیمای ایرباس در فرودگاه رامسر به زمین نشست
شمال نیوز: نخستین هواپیمای ایرباس به مقصد رامسر دقایقی قبل در فرودگاه این شهر به زمین نشست.(ادامه)
واضح‌ترین فیلم از لحظه سقوط هواپیمای ایرباس مسافری پاکستان
تصویر دوربین مداربسته لحظات آخر ایرباس A320 را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند ارتفاع خود را حفظ کند اما خیلی سریع به پایین می‌رود.(ادامه)
(تصاویر) سقوط هواپیمای مسافربری در منطقه مسکونی کراچی
سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربریِ شرکت هواپیمایی بین‌المللی پاکستان (PIA) یک دقیقه پیش از فرود در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی جناح کراچی خبر داد.(ادامه)
 هواپیمای مسافربری با ۱۷۲ مسافر هنگام فرود در فرودگاه دمشق در زمان حمله اسرائیل به حومه دمشق کم مانده بود که مورد اصابت پدافند هوایی سوریه قرار بگیرد.
درگیری هوایی بین سوریه و اسرائیل/ فرود اضطراری پرواز تهران ـ دمشق در پایگاه روسیه در سوریه
هواپیمای مسافربری با ۱۷۲ مسافر هنگام فرود در فرودگاه دمشق در زمان حمله اسرائیل به حومه دمشق کم مانده بود که مورد اصابت پدافند هوایی سوریه قرار بگیرد. (ادامه)
فرودگاه‌های مازندران در مسیر توسعه
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: پرواز‌های تبریز و مشهد بلافاصله پس از افتتاح باند جدید در فرودگاه رامسر راه اندازی می‌شود.(ادامه)
محل استراحت متفاوت امام خمینی (ره) در ایرباس فرانسوی +عکس
همانطور که می‌بینید، امام خمینی (ره) هنگام بازگشت از پاریس به ایران، در طبقه فوقانی ایرباس فرانسوی با آرامش خاطر بر پتویی نشسته است. (ادامه)
انحراف ایرباس۳۱۹ هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه +اولین تصویر
یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر که تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه بدلیل نقص چرخ جلو، از باند منحرف شد.(ادامه)
هواپیمای ایرباس پرواز تهران-استانبول که در حالت اضطراری قرارگرفته بود در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست. نقص فنی هواپیمای مسافربری تهران استانبول در آسمان ایران
هواپیمای ایرباس پرواز تهران-استانبول که در حالت اضطراری قرارگرفته بود در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست.(ادامه)
رونمایی شبیه ساز ایرباس ۳۲۰ +عکس
معاون علمی فناوری رئیس جمهور از شبیه ساز ایرباس ۳۲۰ «ایران ساخت» رونمایی کرد.(ادامه)
مسئولان نسبت به رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر اقدام کنند
مدیرکل فرودگاه های استان مازندران از مسئولان شهرستان رامسر خواست تا نسبت به رفع موانع پروازی فرودگاه تلاش بیشتری داشته باشند.(ادامه)
فرماندار رامسر: امکان فرود هواپیماهای بزرگ در فرودگاه رامسر ممکن می شود
فرماندار رامسر با بیان اینکه باند جدید فرودگاه رامسر به زودی بهره برداری می شود اظهار کرد: امکان نشت و برخاست ایرباس ۳۲۰ و هواپیماهای بزرگتر فراهم می شود.(ادامه)
باند جدید فرودگاه رامسر بهره برداری می شود/ تعطیلی ۲ ماهه فرودگاه
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: باند جدید فرودگاه رامسر آذر ماه سال جاری بهره برداری می شود.(ادامه)
شمال نیوز : پرواز شماره ۱۵۵۸ "هما" در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه صبح  از فرودگاه گرگان به سمت جده پرواز کرد. پس از برخاستن هواپیما، خلبان متوجه اشکال جزئی در سیستم یکی از کامپیوتر‌های هواپیما شده و با توجه به.... فرود اضطراری حجاج گلستانی در تهران / جزئیات
شمال نیوز : پرواز شماره ۱۵۵۸ "هما" در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه صبح از فرودگاه گرگان به سمت جده پرواز کرد. پس از برخاستن هواپیما، خلبان متوجه اشکال جزئی در سیستم یکی از کامپیوتر‌های هواپیما شده و با توجه به....(ادامه)
شمال نیوز : 
مدیر کل فرودگاههای مازندران افزود: برای انتقال حجاج از ساری به مدینه منوره هواپیمای جایگزین به ساری آمد و حجاج را منتقل خواهد کرد.برخورد جزئی داشت..... حادثه جزئی برای ایرباس بدون مسافر هما در فرودگاه ساری/ انجام پروازهای حج مطابق برنامه
شمال نیوز : مدیر کل فرودگاههای مازندران افزود: برای انتقال حجاج از ساری به مدینه منوره هواپیمای جایگزین به ساری آمد و حجاج را منتقل خواهد کرد.برخورد جزئی داشت.....(ادامه)
تصاویر دلخراش و منتشر نشده از جنایت حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران
دوازدهم تيرماه ۱۳۶۷ هواپيمای مسافربری ايرباس ايران كه از بندرعباس عازم دُبی بود، بر فراز آب‏های خليج فارس و در نزديكی جزيره هنگام مورد هجوم يگان‏‌های دريايی متجاوز آمريكايی مستقر در آب‏های خليج فارس قرار گرفت و سقوط كرد./ عکس از فارس (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.