.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده مجلس: خرید و فروش گوشی‌های اپل را ممنوع می کنیم
(ادامه)
زندگی فوق لاکچری و فرازمینی سلطان هزینه در آسیا +تصاویر
(ادامه)
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همه دولت‌ها بعد از مدتی مقابل دستگاه قضایی، سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی گارد گرفتند البته دستگاه قضایی معصوم نیست اما کوبیدن آن هم به نفع دولت و مبارزه با فساد نیست. البته رؤسای جمهور آلوده نبوده و در زمره دست‌پاک ترین رؤسای جمهور دنیا هستند. باید جهانگیری را به دلیل دلار ۴۲۰۰ تومانی محاکمه کرد/ روحانی و ظریف درباره برجام اشتباه کردند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همه دولت‌ها بعد از مدتی مقابل دستگاه قضایی، سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی گارد گرفتند البته دستگاه قضایی معصوم نیست اما کوبیدن آن هم به نفع دولت و مبارزه با فساد نیست. البته رؤسای جمهور آلوده نبوده و در زمره دست‌پاک ترین رؤسای جمهور دنیا هستند.(ادامه)
10 هواپیمای بزرگ جهان (عکس)
در این مطلب به معرفی 10 هواپیمای بزرگ و پهن پیکر جهان می پردازیم.(ادامه)
۱۶ سفر مسئولان دولتی با هواپیمای اختصاصی در ۱۶ ماه
عمده سفرهای انجام شده مسئولان دولتی طی ۱ و نیم سال اخیر به کشورهای همسایه بوده و برخی از مقاصد همچون روسیه، قزاقستان، عراق و حتی اتریش و آذربایجان، دارای پروازهای متعدد میان ایران و کشور مقصد است.(ادامه)
فرود اضطراری پرواز بازگشت حجاج ایرانی در کویت
(ادامه)
با آغاز تحریم‌ها اقتصاد ایران به کدام سو می‌رود؟
اقتصاد ایران این روزها با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کند و دور جدید تحریم‌های امریکا علیه ایران از امروز آغاز می‌شود. در حالی که بسیاری ایالات متحده امریکا را به دلیل اقدامات اخیرش با هدف حذف ایران از اقتصاد جهانی سرزنش می‌کنند، برخی دیگر دولت حسن روحانی را به دلیل اینکه نتوانسته به اندازه کافی از برجام و فرصت‌های لازم بهره ببرد، مقصر می‌دانند.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: دست اندرکاران به جای پرداختن به ريشه‌ها و ام‌الفسادها به سراغ ضعفها و خطاهای کوچک نروند و نقاط اصلی را نباید رها کنند هرگونه اطلاع‌رسانی به افکار عمومی که البته در جای خود لازم است، بايد به دور از اظهارات نسنجيده و تبليغات گونه باشد و حفظ آرامش و اطمينان افکار عمومی را در نظر داشته باشد..... در مبارزه با مفسدان اقتصادی دچار غفلت نشویم / رییس جمهور به میان مردم بیاید و توضیح دهد
شمال نیوز : معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: دست اندرکاران به جای پرداختن به ريشه‌ها و ام‌الفسادها به سراغ ضعفها و خطاهای کوچک نروند و نقاط اصلی را نباید رها کنند هرگونه اطلاع‌رسانی به افکار عمومی که البته در جای خود لازم است، بايد به دور از اظهارات نسنجيده و تبليغات گونه باشد و حفظ آرامش و اطمينان افکار عمومی را در نظر داشته باشد.....(ادامه)

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر الزام دستگاه اجرایی و همچنین همدلی با دولت برای رفع مشکلات مردم از سوی دستگاه قضا، اظهار کرد: دادستان ها به هیچ عنوان با فرصت‌طلبانی که قصد سوءاستفاده از مطالبات بحق مردم را دارند مسامحه نکنند.
آیت‌الله لاریجانی: صف اعتراض از تخریب و آشوب جدا شود/ مردم علاوه بر تامین نیازهایشان، به یک گوش شنوا احتیاج دارند(خبر)
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر الزام دستگاه اجرایی و همچنین همدلی با دولت برای رفع مشکلات مردم از سوی دستگاه قضا، اظهار کرد: دادستان ها به هیچ عنوان با فرصت‌طلبانی که قصد سوءاستفاده از مطالبات بحق مردم را دارند مسامحه نکنند. (ادامه)
شمال نیوز : دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: به نظرم برجام مرده است و اروپایی‌ها مشغول مرده‌خوری هستند؛ ما هرگز نباید معطل شویم، باید بحث کنیم و بدانیم راجع به چه چیزی صحبت می‌کنیم؛ باید تفکر استیصالی را دور بریزیم. برجام مرده است و اروپایی‌ها مشغول مرده‌خوری هستند/ FATF با وجود برجام لازم به امضا نبود(خبر)
شمال نیوز : دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: به نظرم برجام مرده است و اروپایی‌ها مشغول مرده‌خوری هستند؛ ما هرگز نباید معطل شویم، باید بحث کنیم و بدانیم راجع به چه چیزی صحبت می‌کنیم؛ باید تفکر استیصالی را دور بریزیم.(ادامه)
جوان‌ترین بانوی خلبان ایران + عکس
(ادامه)
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با اشاره به سه میدانی که در ان ایران، امریکا را منزوی کرد، بحث موشکی ایران را غیرقابل مذاکره و نه مصالحه عنوان کرد و گفت: تهدید اخیر ترامپ اصلا جدید نبود و اروپا هیچگاه این قدر صریح و قاطع در مقابل امریکا موضع نگرفته بود و ایران توانست اروپا و آسیا را از آمریکا دور کند.

پاره کردن برجام ممکن نیست/ اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی‌دهیم/ آژانس پایش را از مسئولیتش فراتر نگذارد(خبر)
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با اشاره به سه میدانی که در ان ایران، امریکا را منزوی کرد، بحث موشکی ایران را غیرقابل مذاکره و نه مصالحه عنوان کرد و گفت: تهدید اخیر ترامپ اصلا جدید نبود و اروپا هیچگاه این قدر صریح و قاطع در مقابل امریکا موضع نگرفته بود و ایران توانست اروپا و آسیا را از آمریکا دور کند. (ادامه)

وزیر خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: اگر تعبیری برای کلمه «یاغی» داشته باشیم، کسی است که متعهد به هیچ یک از موازین بین‌المللی نیست. «یاغی» کسی است که به موازین بین‌المللی متعهد نیست/ دفاع ما به هیچ‌ وجه قابل مذاکره نیست/ سر ناسازگاری و جنگ با دنیا نداریم(خبر)
وزیر خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: اگر تعبیری برای کلمه «یاغی» داشته باشیم، کسی است که متعهد به هیچ یک از موازین بین‌المللی نیست.(ادامه)
هفته ای ۲۰ سورتی پرواز از ساری به مشهد انجام می شود
مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: هفته ای ۲۰ سورتی پرواز از فرودگاه ساری به مشهد مقدس انجام می شود.(ادامه)
شمال نیوز : ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی،‌ عضویت معاهده، «ان.پی. تی» را پذیرفته است و بدین لحاظ می‌تواند بر اساس آن از کلیه حقوق،‌ امتیازات، فناوری‌ها و فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای بهره‌مند شود. مشکلات بانکی و مالی علیرغم گذشت یک سال از برجام ادامه دارد
شمال نیوز : ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی،‌ عضویت معاهده، «ان.پی. تی» را پذیرفته است و بدین لحاظ می‌تواند بر اساس آن از کلیه حقوق،‌ امتیازات، فناوری‌ها و فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای بهره‌مند شود. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر فرودگاه نوشهر گفت که شرکت هواپیمائی ایران ایر با هواپیماهای خریداری شده پس از برجام ، پروازهایش را به این فرودگاه پس از 22 سال از سر می گیرد.
هواپیمای پسابرجام به مازندران رسید
شمال نیوز: مدیر فرودگاه نوشهر گفت که شرکت هواپیمائی ایران ایر با هواپیماهای خریداری شده پس از برجام ، پروازهایش را به این فرودگاه پس از 22 سال از سر می گیرد. (ادامه)
سومین هواپیمای ایرباس خریداری شده به زمین نشست
سومین هواپیمای ایرباس خریداری شده جمهوری اسلامی ایران در پسابرجام که از نوع 330 سری 200 است، ساعت 17:40 امروز (شنبه) با شماره پرواز همای 700 به فرودگاه مهرآباد تهران وارد شد. (ادامه)
روایتی جدید از علت مرگ آیت الله هاشمی/استقبال احمدی‌نژاد از انتخاب ترامپ/رجز خوانی مشایی برای روحانی/کدام کشور هدف بعدی داعش خواهد بود؟(خبر)
(ادامه)
تصاویر لو رفته از اولین ایرباس ۳۳۰ که تا چند روز دیگر تحویل ایران می‌شود
تا چند روز دیگر قرار است دومین ایرباس نو یا به قول معروف صفر کیلومتر تحویل ایران شود. به تازگی تصاویری از این ایرباس که اولین هواپیمای A۳۳۰ تحویلی به ایران به حساب می‌آید در شهر تولوز فرانسه گرفته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سرمای شدید هوا در روزهای آتی در سطح جلگه‌ای استان گفت: این سرما با رطوبت و سنگینی بسیاری همراه است که قطعاً مشکلاتی را فراهم می کند..... در زمان بحران اتهام زدن صحیح نیست/ نمایندگان وزیر راه را ابقا کنند
شمال نیوز : نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سرمای شدید هوا در روزهای آتی در سطح جلگه‌ای استان گفت: این سرما با رطوبت و سنگینی بسیاری همراه است که قطعاً مشکلاتی را فراهم می کند.....(ادامه)
عکس: طواف ایرباس جدید ایران دور حرم امام رضا (ع)
هواپیمای ایرباس جدید ایران ایر امروز جمعی از خانواده های شهدا را به مشهد برد. کانال تلگرامی ایران ایر با انتشار تصویر زیر از طواف این هواپیما به دور حرم امام رضا (ع) خبر داده است.(ادامه)
«ایرباس نو» هما ممنوع‌الخروج است
مدیرعامل اسبق هواپیمایی آسمان با بیان این که "هواپیمای تازه وارد ایران ایر ممنوع الخروج است"، گفت: ورود این هواپیما با دو هدف کوتاه مدت عقب انداختن استیضاح وزیر و میان مدت انتخابات ریاست جمهوری انجام شده است.(ادامه)
پاسخ قائم‌مقام وزارت راه به ابهامات منتقدان ایرباس
قائم مقام وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به برخی اتهام‌زنی‌ها درباره خرید ایرباس، می‌گوید: «از کجا می‌دانند که قرارداد غیرشفاف و مبهم بوده است؟ مگر قرارداد را دیده‌اند؟ ما بارها گفته‌ایم که قیمت خریدمان نزدیک به نصف قیمت کاتالوگ پرایس است و بیش از این هم نمی‌توانیم اعلام کنیم.» (ادامه)
واکنش بذرپاش به خرید هواپیمای ایرباس
مهرداد بذرپاش به خرید هواپیمای ایرباس واکنش نشان داد. (ادامه)
عکس: خلبانان و مهمانداران جدیدترین ایرباس ایران
ایرباس در سایت رسمی اعلام کرد: تحویل هواپیما به ایران طی مراسمی با حضور رؤسای ایران‌ایر و ایرباس و سایر مسئولان این دو شرکت و نیز رسانه‌های بین‌المللی انجام شد.(ادامه)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است.
کدام وزرای روحانی حاشیه امن دارند؟(خبر)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است. (ادامه)
کدام مدل‌های ایرباس در ایران فرود خواهند آمد؟
در جریان توافق ایران و 5+1، برخی موارد نظیر فروش هواپیماهای مسافربری به ایران از تحریم داماتو که ارتباطی با برنامه هسته‌ای نداشت، مستثنی داشت و بدین ترتیب ایران امکان مذاکره و خرید هواپیما از دو کمپانی ایرباس و بوئینگ را پیدا کرد؛ مذاکراتی که منجر به توافق‌های بسیار بزرگ و سودآوری برای این دو غول هوایی جهان برای فروش ده‌‌ها فروند هواپیمای مسافربری شد... (ادامه)
سانجه در فرودگاه مهر آباد / هواپیما از باند خارج شد
از حدود ساعت 21:45 امشب و پس از حادثه‌ای که برای ایرباس هواپیمایی اترک با شماره پرواز 1943 اتفاق افتاد هنوز باند فرودگاه مهرآباد مسدود است و پروازهای ورودی و خروجی به آن متوقف هستند.(ادامه)
16 گزینه اصولگرایان برای ریاست جمهوری
دقیقا 289 روز تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فرصت باقیست و احزاب و جریانات سیاسی خود را آماده حضور در این انتخابات می کنند. انتخاباتی که اصولگرایان باید بکوشند به کاندیدای واحد برسند. (ادامه)
سردار فدوی گفت: عربستان از هیچ یک از پارامترها برای تهدید ایران برخوردار نیست و عوض کردن جای دشمن، برنامه‌ریزی شده و آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها دنبال این موضوع هستند. اگر نیاز شود، می‌توانیم ضربات جبران ناپذیری به سعودی‌ها وارد کنیم. همین الان اگر اراده کنیم تا شب رژیم آل‌سعود را به خاک سیاه می‌نشانیم(خبر)
سردار فدوی گفت: عربستان از هیچ یک از پارامترها برای تهدید ایران برخوردار نیست و عوض کردن جای دشمن، برنامه‌ریزی شده و آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها دنبال این موضوع هستند. اگر نیاز شود، می‌توانیم ضربات جبران ناپذیری به سعودی‌ها وارد کنیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.