.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت... تیر خلاص دولت به معیشت کشاورزان شمالی/دولت امسال هم به شالیکاران خارجی یارانه می دهد!
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت...(ادامه)
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است. خبر هولناک برای رانندگان اسنپ و تپسی؛مالیات جدید برای تاکسی اینترنتی؟
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است.(ادامه)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!(يادداشت)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد.(ادامه)
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به مسمومیت الکلی جمعی از پزشکان در شیراز گفت: ما انتظارمان این است وقتی دانشمندان و عالمانی داریم که خودشان عوارض را می‌بینند خودشان به آن عوامل استناد کنند، وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به مسمومیت الکلی جمعی از پزشکان در شیراز گفت: ما انتظارمان این است وقتی دانشمندان و عالمانی داریم که خودشان عوارض را می‌بینند خودشان به آن عوامل استناد کنند، وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است.(ادامه)
شمال نیوز:

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد. خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
شمال نیوز: در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.(ادامه)
این ناو انواع رادار‌های پیشرفته نظیر رادار سه‌بعدی، سامانه‌های موشکی، سطح به سطح، سطح به هوا و سامانه سوم خرداد و سایر سامانه‌های مخابراتی پیشرفته را داراست و در نوع خود از جمله ناو‌های خاص کشور محسوب می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
شمار دانشجویان بازداشتی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا از ۲۳۰۰ نفر فراتر رفت. بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
شمار دانشجویان بازداشتی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا از ۲۳۰۰ نفر فراتر رفت.(ادامه)
دادستان ‌مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم‌آباد گفت: تیراندازی‌ در یک مراسم عروسی‌‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد‌ و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد‌. تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
دادستان ‌مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم‌آباد گفت: تیراندازی‌ در یک مراسم عروسی‌‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد‌ و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد‌.(ادامه)
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار اعمال محدودیت در کمک این کشور به رژیم صهیونیستی شدند. درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار اعمال محدودیت در کمک این کشور به رژیم صهیونیستی شدند.(ادامه)
تشکیل استان‌های تهران غربی و شرقی یکی از راه‌های کوچک شدن پرجمعیت‌ترین کلانشهر کشور است. چرا تهران باید تقسیم شود؟
تشکیل استان‌های تهران غربی و شرقی یکی از راه‌های کوچک شدن پرجمعیت‌ترین کلانشهر کشور است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری یکی از اراذل و اوباش منطقه خبر داد که اقدام به ایجاد احساس ناامنی و رعب و وحشت برای ساکنان کرده بود. وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران / قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری یکی از اراذل و اوباش منطقه خبر داد که اقدام به ایجاد احساس ناامنی و رعب و وحشت برای ساکنان کرده بود.(ادامه)
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد. لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات منتشر شد
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد.(ادامه)
علی رغم آن که سال‌های خیلی پیش انسان برای اولین بار به ماه پا گذاشت؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که تکرار این کار دشوار باشد. چرا حضور مجدد انسان در ماه سخت است؟
علی رغم آن که سال‌های خیلی پیش انسان برای اولین بار به ماه پا گذاشت؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که تکرار این کار دشوار باشد.(ادامه)
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد. ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد. اهمیت خواب را جدی بگیرید
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد.(ادامه)
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است. وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.(ادامه)
با شروع سفر‌های زائران حج سال ۱۴۰۳ تأمین و پرداخت ارز به مبلغ ۵۰۰ یورو با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلا انجام خواهد شد. پرداخت ۵۰۰ یورو به زائران حج با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله
با شروع سفر‌های زائران حج سال ۱۴۰۳ تأمین و پرداخت ارز به مبلغ ۵۰۰ یورو با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلا انجام خواهد شد.(ادامه)
مدیرعامل سازمان آتش نشانی بم از نجات و آزادسازی یک خانم بعد از چهار روز از گرفتارشدنش بین ۲ دیوار در این شهرستان خبر داد. یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
مدیرعامل سازمان آتش نشانی بم از نجات و آزادسازی یک خانم بعد از چهار روز از گرفتارشدنش بین ۲ دیوار در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
پس از شکایت ده‌ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می‌کند. اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
پس از شکایت ده‌ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می‌کند.(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
سید حسین مهدوی فر - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران 



ضرورت درج رسمی روز صنعت برق در تقویم(يادداشت)
سید حسین مهدوی فر - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران (ادامه)
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند. کسی برای دانشجویان آمریکایی ترانه «برای خواهرم، خواهرامون» نمی‌سازد
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد. شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید غیرت اهدا کرد
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد.(ادامه)
خروج تعدادی از اعضای شورای شهر تهران از صحن حین سخنرانی شهردار
تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در آغاز سخنرانی شهردار تهران صحن علنی را ترک کردند و حدنصاب جلسه به ۱۳ عضو رسید.(ادامه)
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود. مرکز تجمیع عرضه پوشاک حجاب ایجاد می‌شود
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند. ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند.(ادامه)
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: طرح بورسیه تعدادی از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ممکن است باعث ایجاد مشکلات در نظام آموزش و پرورش شود. جذب دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها برای بورسیه فرهنگیان چگونه خواهد بود؟
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: طرح بورسیه تعدادی از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ممکن است باعث ایجاد مشکلات در نظام آموزش و پرورش شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 1024 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.667 seconds.