.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان  سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ... 20 میلیارد تومان اعتبار براي انتخابات مجلس هشتم
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ...(ادامه)
انتقاد تند اصوگرایان جهادی از باهنر
(ادامه)
قیمت برنج کاهش می یابد
(ادامه)
دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه "همایش نقش انرژی هسته ای و کار برد آن " در دانشگاه آزاد اسلامی ساری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات مجلس هشتم و نقش گروههای سیاسی در انسجام و وحدت ملی ... لاریجانی در ساري : توسعه پایدار منوط به تشکیل مجلسی شجاع و توانمنداست
دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه "همایش نقش انرژی هسته ای و کار برد آن " در دانشگاه آزاد اسلامی ساری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات مجلس هشتم و نقش گروههای سیاسی در انسجام و وحدت ملی ...(ادامه)
احداث يك جزیره در دریاي خزر
(ادامه)
این انتخابات  به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد...
بیش از دو میلیون واجد شرایط رأی در مازندران
این انتخابات به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد... (ادامه)
محدودیت های ترافیکی در جاده هراز
(ادامه)
جايگاه نامناسب مازندران در برنامه چهارم
(ادامه)
افتتاح مرکز پژوهش های منطقه شمال کشور در رامسر
(ادامه)
راه اندازی سایت کنکره سرداران شهید گیلان
(ادامه)
مهدی علیپور اولين امتياز نفت شمال(ديدگاه)
مهدی علیپور(ادامه)
فرماندارتنكابن:جنبش دانشجویی نماد آزادی و عدالت خواهی
(ادامه)
كوتاهي دستگاه های اجرایی در تعاملات پژوهشی با دانشگاهها
(ادامه)
مشکل اخلاقی و دستگيري شش دانشجوي دانشگاه مازندران
در پي دستگيري چند تن از دانشجويان دانشگاه مازندران توسط ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان بابلسر شايعاتي مبني بر اينكه اين دستگيري به علت فعاليت سياسي دانشجويان بوده، در جو دانشگاه مازندران ...(ادامه)
حسن كربلايي یک مقاله و این همه عصبانیت اصلاحاتیان (يادداشت)
حسن كربلايي(ادامه)
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ... در استانهاي شمالي شهري وجود ندارد
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ...(ادامه)
اعتدالگرایان شمال و راهکارهای اجرایی سندچشم انداز
(ادامه)
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است... ورود یک بیماری خطرناک گیاهی در گیلان !
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است...(ادامه)
مسابقه وبلاگ نویسی بزرگداشت سردار جنگل
(ادامه)
بودجه عمرانی شهر ساری بسیار ناچیز است
(ادامه)
بخشداران ضعیف بر کنار می شوند
(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند... شیث ، پسرک جنجالي حميد آباد
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند...(ادامه)
واردات بی رویه و بحران در واحدها صنعتی
(ادامه)
آغاز جشنواره نشریات دانشجویی شمال کشور
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر روسیه
(ادامه)
سمینار یک روزه شهر مجازی در رشت
(ادامه)
آخرین اخبار از دربی گیلان
(ادامه)
بازدید سرزده رئیس دانشگاه مازندران از خوابگاهها
(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.723 seconds.