.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد. شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌های فحشا و فساد
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد. نماز جماعت در کشور ما ورشکسته و در حال رسیدن به آخر خط است !
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
همیشه به اعداد زیر بطری توجه کنید. معنی اعداد زیر بطری پلاستیکی چیست؟
همیشه به اعداد زیر بطری توجه کنید.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز : سپیده بابایی رکنی از قهرمانان کشتی «آلیش» بانوان، مدال طلای قهرمانی خود در مسابقات جایزه بزرگ ۲۰۲۱ «ارکینبایف» کشور قرقیزستان را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد. بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
شمال نیوز : سپیده بابایی رکنی از قهرمانان کشتی «آلیش» بانوان، مدال طلای قهرمانی خود در مسابقات جایزه بزرگ ۲۰۲۱ «ارکینبایف» کشور قرقیزستان را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.(ادامه)
وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم گفت: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در نوار غزه نادیده گرفته است. وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم
وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم گفت: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در نوار غزه نادیده گرفته است.(ادامه)
امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت. گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت.(ادامه)
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است. معرفی بهترین میوه‌ها برای کنترل چربی خون
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است.(ادامه)
ترکیه خبر بازداشت داوود غفاری (داوود هزینه) رو تایید کرد. "داوود هزینه" به جرم قاچاق انسان و پولشویی دستگیر شد
ترکیه خبر بازداشت داوود غفاری (داوود هزینه) رو تایید کرد.(ادامه)
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند. چرا موز سیاه خواص بیشتری دارد؟
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد. سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هک شد
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت نسبت به عوارض خطرناک مسمومیت با قارچ های سمی هشدار داد. شیوع مسمومیت با قارچ‌های سمی در فصل بهار
کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت نسبت به عوارض خطرناک مسمومیت با قارچ های سمی هشدار داد.(ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.
با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان مشکلات را حل کرد/ تریبون‌داران باید در جهت حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند/ دشمن امروز رشد اقتصادی ما را نمی خواهد/ امام(ره) به مردم اعتقاد و باور داشت/ نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع هرگز(خبر)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. (ادامه)
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟ علت مرگ بعضی افراد در خواب چیست؟
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟(ادامه)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد. اهمیت شب قدر در کلام حضرت زهرا (س)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد.(ادامه)
کپسول فضایی شرکت «واردا اسپیس» پس از بازگشت به زمین، محموله‌های مهمی را با خود آورد که یکی از آنها داروی ایدز بود. اکنون یک مقاله پیش‌چاپ جدید می‌گوید که این شرکت یک گام به هدف خود نزدیک‌تر شده است. ماجرای تولید اولین داروی ایدز در مدار زمین
کپسول فضایی شرکت «واردا اسپیس» پس از بازگشت به زمین، محموله‌های مهمی را با خود آورد که یکی از آنها داروی ایدز بود. اکنون یک مقاله پیش‌چاپ جدید می‌گوید که این شرکت یک گام به هدف خود نزدیک‌تر شده است.(ادامه)
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام علی (ع)
(ادامه)
محققان خطرات ناشی از استفاده از مواد شیمیایی رایج خانگی را بر سلامت مغز هشدار دادند. کدام مواد شیمیایی خانگی سلامت مغز را هدف قرار می‌دهند؟
محققان خطرات ناشی از استفاده از مواد شیمیایی رایج خانگی را بر سلامت مغز هشدار دادند.(ادامه)
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند.

طنین نوای «الغوث» مردم دیارعلویان در شب تقدیرها
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند. (ادامه)
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است. سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور به پرسشی پیرامون نحوه روزه گرفتن افراد کثیرالسفر پاسخ داد. کثیرالسفر چگونه باید روزه بگیرد؟
حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور به پرسشی پیرامون نحوه روزه گرفتن افراد کثیرالسفر پاسخ داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 335 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.393 seconds.