.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.
با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان مشکلات را حل کرد/ تریبون‌داران باید در جهت حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند/ دشمن امروز رشد اقتصادی ما را نمی خواهد/ امام(ره) به مردم اعتقاد و باور داشت/ نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع هرگز(خبر)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. (ادامه)
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟ علت مرگ بعضی افراد در خواب چیست؟
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟(ادامه)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد. اهمیت شب قدر در کلام حضرت زهرا (س)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد.(ادامه)
کپسول فضایی شرکت «واردا اسپیس» پس از بازگشت به زمین، محموله‌های مهمی را با خود آورد که یکی از آنها داروی ایدز بود. اکنون یک مقاله پیش‌چاپ جدید می‌گوید که این شرکت یک گام به هدف خود نزدیک‌تر شده است. ماجرای تولید اولین داروی ایدز در مدار زمین
کپسول فضایی شرکت «واردا اسپیس» پس از بازگشت به زمین، محموله‌های مهمی را با خود آورد که یکی از آنها داروی ایدز بود. اکنون یک مقاله پیش‌چاپ جدید می‌گوید که این شرکت یک گام به هدف خود نزدیک‌تر شده است.(ادامه)
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام علی (ع)
(ادامه)
محققان خطرات ناشی از استفاده از مواد شیمیایی رایج خانگی را بر سلامت مغز هشدار دادند. کدام مواد شیمیایی خانگی سلامت مغز را هدف قرار می‌دهند؟
محققان خطرات ناشی از استفاده از مواد شیمیایی رایج خانگی را بر سلامت مغز هشدار دادند.(ادامه)
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند.

طنین نوای «الغوث» مردم دیارعلویان در شب تقدیرها
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند. (ادامه)
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است. سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور به پرسشی پیرامون نحوه روزه گرفتن افراد کثیرالسفر پاسخ داد. کثیرالسفر چگونه باید روزه بگیرد؟
حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور به پرسشی پیرامون نحوه روزه گرفتن افراد کثیرالسفر پاسخ داد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد.

کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع مازندران نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد. (ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد. استفتائات فروردین ماه از رهبر انقلاب
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد.(ادامه)
موز فواید زیادی دارد اما شاید افراد کمی بدانند که می‌تواند یکی از قدیمی‌ترین معضلات بشر را هم حل کند. ایام نوروز این میوه را بخورید که شب خوب بخوابید
موز فواید زیادی دارد اما شاید افراد کمی بدانند که می‌تواند یکی از قدیمی‌ترین معضلات بشر را هم حل کند.(ادامه)
(۱۶+) لحظه وحشتناک غرق شدن کودک در سیل گلستان+فیلم
کودک ۷ ساله آزادشهری که چند روز پیش در رودخانه پاقلعه غرق شده بود به زندگی بازگشت(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت. توصیه‌هایی برای مصرف آجیل و شیرینی در عید
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
اینفوگرافی| دیه یک فرد در سال 1403 چقدر ارزش دارد؟
دیه کامل انسان در ماه‌های غیرحرام برای سال ۱۴۰۳ ، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. در اینجا حساب کردیم قیمت یک خودرو در بازار آزاد، دیه چند انسان می‌شود.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است. تصویربرداری از فردی که حریمی برای خود قائل نیست بلامانع است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است.(ادامه)
رهبر جنبش انصار الله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام کرد: آنچه در غزه روی می‌دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است. انصارالله یمن: به عملیات خود ادامه خواهیم داد
رهبر جنبش انصار الله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام کرد: آنچه در غزه روی می‌دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است.(ادامه)
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد. در کشور ما عده‌ای هستند که آبرویشان را می‌برند اما کسی به داد آنها نمی‌رسد
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد.(ادامه)
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم. رنگ و حیوان سال ۱۴۰۳ چیست؟
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم.(ادامه)
استاد حوزه و دانشگاه درباره راهکار‌هایی برای عاقبت‌ به‌ خیری گفت: روایت داریم هر کس عاقلانه عمل کند عاقبت کار او بهشت است. ۴ راهکار برای عاقبت به خیر شدن انسان در آیات و روایات
استاد حوزه و دانشگاه درباره راهکار‌هایی برای عاقبت‌ به‌ خیری گفت: روایت داریم هر کس عاقلانه عمل کند عاقبت کار او بهشت است.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امروز جبهه مقاومت به‌ویژه نیروهای حماس در عملیات طوفان الاقصی با تکیه بر ایمان و سلاح‌هایی که دارند حالت تهاجمی به خود گرفته و قهرمانانه ارتش اسرائیل را دچار چالش اساسی کرده‌اند ....(خبر)
(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد. طرفداران قهوه بخوانند
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.386 seconds.