.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود. مرکز تجمیع عرضه پوشاک حجاب ایجاد می‌شود
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی(ع) همزمان با سی و هشتمین سالگرد شهدای عبوری و گرامیداشت یاد و خاطره ابوالشهدا .... مراسم سی و هشتمین سالگرد شهیدان عبوری در ساری (خبر)
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی(ع) همزمان با سی و هشتمین سالگرد شهدای عبوری و گرامیداشت یاد و خاطره ابوالشهدا ....(ادامه)
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند.

طنین نوای «الغوث» مردم دیارعلویان در شب تقدیرها
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند. (ادامه)
انگشتری که بانوی قهرمان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ از مقام معظم رهبری هدیه گرفته بود، منجر به آزادی هفت زندانی در شب سال نو شد. آزادی ۷ زندانی با انگشتر اهدایی رهبری به بانوی قهرمان
انگشتری که بانوی قهرمان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ از مقام معظم رهبری هدیه گرفته بود، منجر به آزادی هفت زندانی در شب سال نو شد.(ادامه)
محافل ترتیل‌خوانی در شبکه‌های سیما
شبکه‌های سیما در روز‌های ماه مبارک رمضان، ترتیل‌خوانی قرآن کریم را در ساعات مختلف، روانه آنتن می‌کنند.(ادامه)
غلامرضا بهروان رئیس اسبق هیات فوتبال استان مازندران به علت ایست قلبی درگذشت. غلامرضا بهروان رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال ایران درگذشت
غلامرضا بهروان رئیس اسبق هیات فوتبال استان مازندران به علت ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند. برای لیلة الرغائب چه آرزویی دارید؟
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : دیدار مردمی و‌ میز خدمت دادستان مرکز استان  در هفته سوم دی ماه در آستانه امامزاده عباس علیه السلام ساری برگزار خواهد شد. برگزاری دیدار مردمی دادستان مرکز استان در آستانه امامزاده عباس (ع) ساری
شمال نیوز : دیدار مردمی و‌ میز خدمت دادستان مرکز استان در هفته سوم دی ماه در آستانه امامزاده عباس علیه السلام ساری برگزار خواهد شد. (ادامه)
تشییع و تدفین پیکر شهید سیدرضی موسوی در آستان امامزاده صالح(ع) تجریش بدرود رفیقِ حاج قاسم (خبر)
تشییع و تدفین پیکر شهید سیدرضی موسوی در آستان امامزاده صالح(ع) تجریش(ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد. تشییع پیکر شهید سید رضی از میدان امام حسین تا تجریش/ سردار سلامی: انتقام سیدرضی چیزی جز نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد بود/ شهید سید رضی در امام زاده صالح آرام گرفت +عکس
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد.(ادامه)
آیین تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی روز پنجشنبه در تهران برگزار می‌شود. همچنین قرار است پیکر مطهر شهید موسوی به ....
جزئیات مراسم تشییع سردار شهید سید رضی موسوی اعلام شد
آیین تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی روز پنجشنبه در تهران برگزار می‌شود. همچنین قرار است پیکر مطهر شهید موسوی به .... (ادامه)
مرد جوانی که در پی شک و گمان به همسرش با او درگیر شده بود، مقابل خانه خواهرزنش قمه‌کشی کرد و مرد جوان دیگری را کشت. قاتل شدن تازه داماد به خاطر همسری که سر به راه نبود
مرد جوانی که در پی شک و گمان به همسرش با او درگیر شده بود، مقابل خانه خواهرزنش قمه‌کشی کرد و مرد جوان دیگری را کشت.(ادامه)
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود. منظومه‌های مازنی ثبت ملی می‌شود
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد. تاریخ مازندران در انبار / خانه‌به‌دوشی کتاب در شهرِ خیّرینِ فرهنگی !
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد.(ادامه)
شمال نیوز :  کتابخانه امامزاده یحیی شهر بابل در محله سبز میدان این شهر با ۱۳ سال فعالیت و ۳۰ هزار نسخه کتاب تعطیل شد و در روزهای اخیر شهروندان بعد از مراجعه به این کتابخانه با درهای بسته و کتاب های بیرون ریخته شده مواجه شدند.

کتابخانه‌ای با درهای بسته و کتاب‌های بیرون ریخته شده در بابل !
شمال نیوز : کتابخانه امامزاده یحیی شهر بابل در محله سبز میدان این شهر با ۱۳ سال فعالیت و ۳۰ هزار نسخه کتاب تعطیل شد و در روزهای اخیر شهروندان بعد از مراجعه به این کتابخانه با درهای بسته و کتاب های بیرون ریخته شده مواجه شدند. (ادامه)
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست خودروسازی در مازندران؛ وعده‌های فراموش‌شده ! / کلاه گشاد بر سر شهرداری و شورای شهر قائم شهر! / کارخانه دیزل‌سنگین آمل چه شد ؟!
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست(ادامه)
شمال نیوز:  حاج سعیدکلانتری  یادگار ۸ سال دفاع مقدس و جانباز سرافراز به همرزمان شهیدش پیوست جانباز سرافراز «حاج سعید_کلانتری» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: حاج سعیدکلانتری یادگار ۸ سال دفاع مقدس و جانباز سرافراز به همرزمان شهیدش پیوست(ادامه)
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند! روایتی خواندنی از تشییع با شکوه پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند!(ادامه)
پیکر مطهر جانباز شهید سید حبیب الله حسینی صبح امروز با حضور باشکوه مردم قدردان ساری تشییع و سپس در روستای ورکلای شهرستان میاندورود به خاک سپرده شد.

پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری تشییع شد
پیکر مطهر جانباز شهید سید حبیب الله حسینی صبح امروز با حضور باشکوه مردم قدردان ساری تشییع و سپس در روستای ورکلای شهرستان میاندورود به خاک سپرده شد. (ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز: «شهید سید حبیب الله حسینی نودهی» پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست. سید رزمندگان ، حبیب لشگر 25 کربلا به همرزمان شهیدش پیوست + اطلاع رسانی مراسم وداع و تشیبع
شمال نیوز: «شهید سید حبیب الله حسینی نودهی» پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
اقدام متخلفان در قطع درختان کنار جاده‌ای در منطقه امامزاده عبدالله شهرستان آمل حرکتی تلافی جویانه در قبال اقدامات حفاظتی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی بود. قطع درختان امامزاده عبدالله آمل اقدام تلافی جویانه از سوی متخلفان
اقدام متخلفان در قطع درختان کنار جاده‌ای در منطقه امامزاده عبدالله شهرستان آمل حرکتی تلافی جویانه در قبال اقدامات حفاظتی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی بود.(ادامه)
 رییس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور هراز در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد. جاده هراز فردا مسدود است
رییس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور هراز در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.(ادامه)
جشنواره انجیر‌های ارگانیک گلوگاه از دیروز یک شنبه ۲۲ مردادماه آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد. آغاز جشنواره‌ای که کامتان را شیرین می‌کند
جشنواره انجیر‌های ارگانیک گلوگاه از دیروز یک شنبه ۲۲ مردادماه آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.(ادامه)
ایرنا : روابط عمومی شهرداری یزد روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد ، در سحرگاه جمعه حـاج مرتضی شایق عضو فقید شورای اسلامی شهر یزد جان به جان آفرین تسلیم کرد. یک عضو شورای شهر درگذشت
ایرنا : روابط عمومی شهرداری یزد روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد ، در سحرگاه جمعه حـاج مرتضی شایق عضو فقید شورای اسلامی شهر یزد جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مسئول روابط عمومی پست استان مازندران ار برپایی پایگاه‌های "  پست یافته "  روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی برای نخستین بار در کشور  خبر داد .

برپایی پایگاه‌های " پست یافته "در مسیر عزاداری روز عاشورا در مازندران
شمال نیوز: مسئول روابط عمومی پست استان مازندران ار برپایی پایگاه‌های " پست یافته " روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی برای نخستین بار در کشور خبر داد . (ادامه)
آیین سنتی زار زاره در دالخانی رامسر + فیلم
آیین زارزاره یکی از آئین‌های عزاداری مردم رامسر در بامداد روز عاشورا است که در دالخانی برگزار شد.(ادامه)
اقامه نماز ظهر عاشورایی در سراسر مازندران+ تصاویر
مردم مازندران به رسم هر ساله نماز ظهر عاشورا را پرشورتر از هر سال دیگری در اماکن مذهبی و امامزادگان استان برپا کردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 51 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.