.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اقامه نماز ظهر عاشورایی در سراسر مازندران+ تصاویر
مردم مازندران به رسم هر ساله نماز ظهر عاشورا را پرشورتر از هر سال دیگری در اماکن مذهبی و امامزادگان استان برپا کردند.(ادامه)
(ویدیو) فیلمی از سینه‌زنی حسن یزدانی در امام زاده صالح
اعضای تیم ملی کشتی آزاد در مراسم عزاداری حسینی شرکت کردند(ادامه)

خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد. حرمت محرم باید در مجلس عزای امام حسین (ع) حفظ شود/ هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم
خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران تبلیغ و روایتگری درست را اولویت اول طلاب در ماه محرم بیان کرد.

تبلیغ اولویت اول طلاب در ماه محرم است
نماینده ولی فقیه در مازندران تبلیغ و روایتگری درست را اولویت اول طلاب در ماه محرم بیان کرد. (ادامه)
اجتماع عزاداران حسینی در مناطق مختلف مازندران از امروز بصورت زنده در صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود. آغاز پخش زنده عزاداری در شبکه استانی از امروز
اجتماع عزاداران حسینی در مناطق مختلف مازندران از امروز بصورت زنده در صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند. دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟ / برنامه هیئت‌های مذهبی مازندران در دهه اول محرم ۱۴۰۲
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند.(ادامه)
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید. دهه اول محرم ۱۴۰۲ هیئت در مازندران کجا برویم؟
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید.(ادامه)
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و تردد روان در آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد. ترافیک سنگین در آزادراه تهران_شمال و محور چالوس
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و تردد روان در آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
شمال نیوز:

پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی دیروزدر ساحل جویبار در استان مازندران کشف شد.
کشـف جسد حجت الاسلام فاضل در سواحل جویبار ؛ حادثه امنیتی است؟ / اطلاعیه مهم حوزه علمیه / اعلام زمان و مکان تشییع و خاکسپاری
شمال نیوز: پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی دیروزدر ساحل جویبار در استان مازندران کشف شد. (ادامه)
پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل شب گذشته در ساحل جویبار کشف شد. پیدا شدن پیکر حجت الاسلام فاضل در ساحل جویبار
پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل شب گذشته در ساحل جویبار کشف شد.(ادامه)
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است.

آخرین وضعیت سیل در مازندران؛ از بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی تا جمع‌بندی نهایی خسارت‌ها
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است. (ادامه)

(ادامه)
شمال نیوز : یک مجلس مستقل، مطالبه‌گر، مردم محور، مقتدر، با انتخاب بهترین کارشناسان با تجربه در حوزه‌های مختلف امورات کشور تشکیل شود .... شجاعی کیاسری : راه چاره در داشتن مجلس کار آمد است / برخی از نمایندگان در همه ادوار وکیل‌الدوله هستند !
شمال نیوز : یک مجلس مستقل، مطالبه‌گر، مردم محور، مقتدر، با انتخاب بهترین کارشناسان با تجربه در حوزه‌های مختلف امورات کشور تشکیل شود ....(ادامه)
شالی وال ورزش مخصوص شالیکاران شمالی
مسابقات شالی وال پیش از نشای برنج در زمین‌های شالیزاری آمل برگزار شد.(ادامه)
مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی امشب در مصلای بابلسر و تشییع پیکرش فردا در بابلسر، قائم شهر و شیرگاه برگزار می‌شود. برنامه تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله سلیمانی
مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی امشب در مصلای بابلسر و تشییع پیکرش فردا در بابلسر، قائم شهر و شیرگاه برگزار می‌شود.(ادامه)
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۲۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد. اقامه نماز عید فطر در ۲۴۰ امامزاده مازندران
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۲۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد  با نیروی انتظامی بر سر زمین های تحت تصرف موقوفه چه بود؟ ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال عباس آباد چه بود؟
شمال نیوز: ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد با نیروی انتظامی بر سر زمین های تحت تصرف موقوفه چه بود؟(ادامه)
برگزاری اجتماع و جشن بزرگ دختران روزه اولی تهران
اجتماع و جشن بزرگ دختران روزه اولی تهران با حضور سید بشیر حسینی و عبدالرضا هلالی برگزار می‌شود.(ادامه)
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد. قربانزاده: مدیران استقلال باید محاکمه شوند
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.(ادامه)
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد محور‌های کوهستانی استان از صبح جمعه برفی، بارانی با احتمال ریزش سنگ خواهد بود. برف و باران و ریزش سنگ در انتظار جاده های شمال
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد محور‌های کوهستانی استان از صبح جمعه برفی، بارانی با احتمال ریزش سنگ خواهد بود.(ادامه)
صحنه زشتی که مسافران در کنار جاده درست کردند
تصویری باورنکردنی از انباشت زباله مسافران در کنار جاده امامزاده هاشم که مربوط به امروز است بین کاربران فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.(ادامه)
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: پرونده شهر تاریخی ماسوله کامل و برای ثبت به یونسکو ارسال شد. ارسال پرونده کامل شهرتاریخی ماسوله به یونسکو
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: پرونده شهر تاریخی ماسوله کامل و برای ثبت به یونسکو ارسال شد.(ادامه)
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند  .... « توسعه مازندران » و حلقه مفقوده ای به نام گردشگری روستایی !
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند ....(ادامه)
برنامه متنوع فرهنگی در آستانه نیمه شعبان و ویژه دهه مهدویت در مازندران اجرا می‌شود. برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه دهه مهدویت در مازندران
برنامه متنوع فرهنگی در آستانه نیمه شعبان و ویژه دهه مهدویت در مازندران اجرا می‌شود.(ادامه)
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد. سرکرده گروهک تروریستی تندر به اعدام محکوم شد
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
خادمیاران رضوی مازندران در کانون‌ها خدمت رضوی، ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات ارائه کردند. خدمات ۱۰۰ میلیاردی خادمیاران رضوی در مازندران
خادمیاران رضوی مازندران در کانون‌ها خدمت رضوی، ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات ارائه کردند.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
"جاده هراز" به مدت یک روز مسدود می‌شود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود شدن جاده هراز از امشب تا فردا صبح به دلیل عملیات عمرانی خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.