.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهلت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان پذیرفت. پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم
مهلت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان پذیرفت.(ادامه)
شمال نیوز : دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر شامل قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ چهار داوطلب در حال رقابت هستند که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه با آرای مردم ۲ نفر به کرسی مجلس راه می یابند. اعلام نمودار تفکیکی شعب اخذ رای پنج شهرستان حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ
شمال نیوز : دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر شامل قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ چهار داوطلب در حال رقابت هستند که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه با آرای مردم ۲ نفر به کرسی مجلس راه می یابند.(ادامه)
اگرچه حدود ۱۰ نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی هستند، اما طبق بررسی‌ها، ۴ نامزد بالقوه برای ریاست آتی مجلس شورای اسلامی مطرح هستند و تلاش برخی دیگر از نمایندگان منتخب برای این مهم، ممکن است حتی به کاندیداتوری هم نکشد. چهار گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
اگرچه حدود ۱۰ نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی هستند، اما طبق بررسی‌ها، ۴ نامزد بالقوه برای ریاست آتی مجلس شورای اسلامی مطرح هستند و تلاش برخی دیگر از نمایندگان منتخب برای این مهم، ممکن است حتی به کاندیداتوری هم نکشد.(ادامه)
اسامی نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اعلام شد. فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
اسامی نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اعلام شد.(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی .... این ۴ اصولگرا برای رقابت با قالیباف در انتخابات هیات رئیسه مجلس به صف شدند/ برنامه اعتدالیون مجلس دوازدهم برای ریاست مجلس چیست؟
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی ....(ادامه)
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد. ۳۲ کاندیدای مرحله دوم انتخابات تهران در کدام یک از ۵ لیست اصولگرایان حضور دارند؟
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است. وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند. ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند.(ادامه)
تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد. تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند. دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند.(ادامه)
محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد. قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.(ادامه)
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد. واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فاصله روزهای ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند. مهلت یک هفته‌ای داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس برای تبلیغات
شمال نیوز: داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فاصله روزهای ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند.(ادامه)
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد. پیش‌بینی سهم متفاوت قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد.(ادامه)
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و .... سخنی هوشمندانه با مازندرانی های پایتخت پیرامون انتخاب و امتحانی سخت
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و ....(ادامه)
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است. آخرین وضعیت آرایش سیاسی مجلس دوازدهم
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد. رقابت سنگین قالیباف و متکی بر سر کرسی ریاست مجلس دوازدهم/ نبویان کنار کشید / پزشکیان برای نایب رئیسی خیز برمی‌دارد؟
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد.(ادامه)
بر اساس قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند، در مرحله دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای دهند. چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس شرکت کنند؟
بر اساس قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند، در مرحله دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای دهند.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: ۸ حوزه انتخابیه به‌صورت تمام‌الکترونیک خواهد بود. مرحلهٔ دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/ انتخابات در قائم‌شهر به‌ صورت تمام الکترونیک خواهد بود
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: ۸ حوزه انتخابیه به‌صورت تمام‌الکترونیک خواهد بود.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم. دبیرکل جبهه صبح ایران گفت:از جریان اصلاح‌طلب باید تشکر کرد برای لیستی که در انتخابات دادند. شاید لیست اصلاح‌طلبان برخلاف نظر مخاطبانشان بود اما در مشارکت موثر بود. فیلتر مردم نسبت به شورای نگهبان سختگیرانه‌تر بود که برای جناح چپ و راست سنتی نمود داشت....(خبر)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم.(ادامه)
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد. رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد.(ادامه)
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)
در پی استعفای علیرضا خدابخشی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد. علیرضا خدابخشی استعفا کرد؛ صائب سرپرست معاونت سیاسی صداوسیما شد
در پی استعفای علیرضا خدابخشی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد.(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد. نبویان با ۵۹۷ هزار رای نفر اول شد؛ قالیباف با ۴۴۷ هزار رای چهارم / ۱۴ نفر مستقیم به مجلس راه یافتند / ۳۲ نفر برای رقابت بر سر ۱۶ کرسی باقیمانده به دور دوم رفتند / تعداد آرای صحیح استان تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار رای(خبر)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 87 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.