.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت. جلسه علنی آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: فعال سیاسی اصولگرا درباره رویکرد انتخاباتی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات توضیح داد.
اصلاح طلبان از لیست روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس رونمایی خواهند کرد
شمال نیوز: فعال سیاسی اصولگرا درباره رویکرد انتخاباتی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات توضیح داد. (ادامه)
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

در قانون جدید عنوان «ردصلاحیت» حذف شده / با سه عنوان «تأییدصلاحیت»، «عدم تأییدصلاحیت» و «عدم احراز» مواجه هستیم
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است. (ادامه)
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ... آخرین وضعیت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ...(ادامه)
عباس علی‌آبادی درباره قیمت خودرو‌های مونتاژی گفت: ما تعیین قیمت نمی‌کنیم، خودرو‌ها بر اساس قواعد تعیین قیمت می‌شوند وزیر صمت: خودروها را ما تعیین قیمت نمی‌کنیم
عباس علی‌آبادی درباره قیمت خودرو‌های مونتاژی گفت: ما تعیین قیمت نمی‌کنیم، خودرو‌ها بر اساس قواعد تعیین قیمت می‌شوند(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دستور ترخیص یک‌هزار و ۱۳۳ خودروی وارداتی در این گمرک را صادر کرد. بیش از یک هزار خودروی وارداتی ترخیص شد
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دستور ترخیص یک‌هزار و ۱۳۳ خودروی وارداتی در این گمرک را صادر کرد.(ادامه)
فعالیت رسمی ستاد انتخابات مرکز مازندران با حضور معاون استاندار مازندران، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، اعضای هیئت نظارت آغاز شد. ستاد انتخابات مرکز مازندران رسما فعالیت خود را آغاز کرد
فعالیت رسمی ستاد انتخابات مرکز مازندران با حضور معاون استاندار مازندران، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، اعضای هیئت نظارت آغاز شد.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟ اندیشه‌ لاریجانی در خارج کشور هم طرفدار دارد/ خاتمی انسان نجیبی است/ احمدی نژاد برای انتخابات برنامه دارد
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟(ادامه)
ستاد انتخابات کشور امروز سه شنبه در چهارمین اطلاعیه خود تاکید کرد که داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید حداقل ... داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس چه زمان باید از سمت خود استعفا می‌دادند؟
ستاد انتخابات کشور امروز سه شنبه در چهارمین اطلاعیه خود تاکید کرد که داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید حداقل ...(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد. وزیر صمت برخلاف دستور رئیس جمهور با گران شدن خودروهای مونتاژی موافق است!
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده با اشاره به اینکه تعداد کرسی‌هایی که به هر جریان می‌رسد بستگی به میزان مشارکت دارد، گفت : افراد متفکر که نگاه‌های عمیق و بلند مدت دارند و معتقدند که می‌توان فضا را به سمت جریان‌های حزبی و انتخاب افراد توانمند پیشبرد موافق نظام انتخاب تناسبی هستند .... ریشه مخالفت‌ها با انتخابات تناسبی نگرانی از قانون جدید انتخابات است/ می‌خواهند موضوع طولانی شود تا کل قانون به این دوره از انتخابات نرسد/ در ۱۲۰ کشور جهان نظام انتخابات تناسبی اجرا می‌شود
شمال نیوز : این نماینده با اشاره به اینکه تعداد کرسی‌هایی که به هر جریان می‌رسد بستگی به میزان مشارکت دارد، گفت : افراد متفکر که نگاه‌های عمیق و بلند مدت دارند و معتقدند که می‌توان فضا را به سمت جریان‌های حزبی و انتخاب افراد توانمند پیشبرد موافق نظام انتخاب تناسبی هستند ....(ادامه)
ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استانداری مازندران آغاز به کار کرد.
آغاز فعالیت ستاد انتخابات استان مازندران برای انتخابات ۱۴۰۲
ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استانداری مازندران آغاز به کار کرد. (ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد. لغو افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد.(ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
وزیر کشور از همه جریانات سیاسی معتقد به عظمت کشور خواست در انتخابات فعال باشند و گفت: ما زمینه فعالیت آنها را فراهم می سازیم. آیا عملی می شود؟ / قول مهم وزیر کشور به گروه های سیاسی؟
وزیر کشور از همه جریانات سیاسی معتقد به عظمت کشور خواست در انتخابات فعال باشند و گفت: ما زمینه فعالیت آنها را فراهم می سازیم.(ادامه)
بزرگترین ریزش بورس در یک ماه اخیر رقم خورد/ بازار سرمایه گروگان چیست؟
‌بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر در حالی رقم خورد که همه برآوردهای کارشناسی نشان می‌داد بورس تهران در سال جاری می‌تواند گوی سبقت را از سایر بازارها برباید .(ادامه)
علی لاریجانی رسما اعلام کرد برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ندارد اما سئوال اینجاست که آیا او کلا رویه سکوت سیاسی را در پیش گرفته یا آنکه با وجود عدم کاندیداتوری، تلاش ....

فلاحت پیشه: لاریجانی نامزد نمی‌شود و برای ورود همفکرانش تلاش می‌کند/ ایمانی:کنار نمی‌نشیند لیست انتخاباتی می‌دهد/یوسفیان: از نامزدهای مناسب حمایت می‌کند
علی لاریجانی رسما اعلام کرد برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ندارد اما سئوال اینجاست که آیا او کلا رویه سکوت سیاسی را در پیش گرفته یا آنکه با وجود عدم کاندیداتوری، تلاش .... (ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید. باهنر: آقای حجاریان حاکمیت برای شما شرط می‌گذارد نه بالعکس
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید.(ادامه)
معاون جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس گفت: به لحاظ اجرایی به عنوان قائم مقام و محمدرضا باهنر در جایگاه دبیر کل جام (جامعه اسلامی مهندسین)، در جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات مجلس دوازدهم؛ باهنر به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیوست
معاون جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس گفت: به لحاظ اجرایی به عنوان قائم مقام و محمدرضا باهنر در جایگاه دبیر کل جام (جامعه اسلامی مهندسین)، در جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(ادامه)
شمال نیوز : این چهره رسانه ای جریان انقلاب گفت : به نظر می رسد این دوره نیز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به دلیل سازوکار غلط تعیین نامزدها و بستن فهرست انتخاباتی، باز هم موفق نخواهد شد که افراد مناسبی را به مجلس بفرستد.

ساز و کار شورای ائتلاف غلط است / شورای ائتلاف دست‌پخت بهتری برای مجلس آینده ندارد !
شمال نیوز : این چهره رسانه ای جریان انقلاب گفت : به نظر می رسد این دوره نیز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به دلیل سازوکار غلط تعیین نامزدها و بستن فهرست انتخاباتی، باز هم موفق نخواهد شد که افراد مناسبی را به مجلس بفرستد. (ادامه)
رئیس مجلس گفت: وزیر کشور خواستند تا اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس جمهور قالیباف: وزیر کشور پذیرفت که معاون اش خطا کرده؛ فرصت دو هفته‌ای خواست تا جایگزین او مشخص شود
رئیس مجلس گفت: وزیر کشور خواستند تا اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس جمهور(ادامه)
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید. خیالتان راحت؛ خودرو ارزانتر می‌شود و به قیمت واقعی خواهد رسید / خودروی ۷۰۰ میلیونی را به ۳ میلیارد رساندیم!
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
شورای رقابت اعلام کرد: کسانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند و عمر خودروی مرتبط با آن پلاک بیش از ۵ سال باشد، می‌توانند در سامانه ثبت نام خرید خودرو شرکت کنند. شرط پلاک فعال برای چه کسانی لغو شد؟
شورای رقابت اعلام کرد: کسانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند و عمر خودروی مرتبط با آن پلاک بیش از ۵ سال باشد، می‌توانند در سامانه ثبت نام خرید خودرو شرکت کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.