.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
عکسی دیده نشده از شهید زاهدی در کنار سردار سلیمانی
تصویری از شهید حاج‌قاسم سلیمانی به همراه شهید محمدرضا زاهدی را مشاهده می کنید.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
تصویری از اهدای درجه به سردار حاج رحیمی توسط رهبر انقلاب
تصویری از اهدای درجه به سردار حاج رحیمی توسط فرمانده کل قوا با حضور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی.(ادامه)
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد. ماجرای توئیت رسایی علیه سردار قاسم سلیمانی چه بود؟
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم. رئیس جمهور عراق از پایان حضور ائتلاف بین‌المللی در کشورش حمایت کرد
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم.(ادامه)
تصویر حضور شهید سیدرضی موسوی بر مزار شهید همدانی
دختر شهید موسوی می‌گوید: پدرم و شهید حسین همدانی دوستی عمیقی با هم داشتند. وقتی ابووهب می‌خواست برای مأموریت به سوریه برود به همسرش می‌گفت: برای من ساک نبندید، سید رضی همه چیز را آماده می‌کند.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» درباره افزایش خطر وقوع جنگ گسترده در غرب آسیا هشدار داد. امیرعبداللهیان: خطر جنگ در خاورمیانه افزایش یافته است
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» درباره افزایش خطر وقوع جنگ گسترده در غرب آسیا هشدار داد.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه سوم پیرامون فاجعه‌ی تروریستی کرمان از هلاکت دو تروریست در درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد / دستگیری و هلاکت تعدادی از سرکردگان داعشی/ سناریوی دو مرحله‌ای و خطرناکی که خنثی شد ....(خبر)
(ادامه)
موشک قیام به عنوان یکی از بالستیکهای مطرح ایرانی، در ارتقاء جدید خود به برد 1400 کیلومتر رسیده که عملا به نسل جدید سامانه‌های مناسب برای انهدام اهداف در فلسطین اشغالی رسید/ «قیام» در سالگرد حمله به عین‌الاسد «اسراییل‌زن» شد +تصاویر(خبر)
(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
«پوتین» از اطلاعات حاج قاسم تعجب کرده بود/ ماجرای حضور سردار سلیمانی با چهره مبدل در بغداد ؛ آمریکایی‌ها زمانی که فهمیدند فرمانده نیروی قدس سپاه به آن منطقه رفته با تانک به محل اقامت ایشان حمله کردند ....(خبر)
(ادامه)
مزار دختر کاپشن صورتی که قلب همه را به درد آورد/ عکس
تصویری از مزار ریحانه سلطانی نژاد؛ دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی که در انفجار تروریستی کرمان شهید شد.(ادامه)
قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد/ ۲۳ داعشی آماده عملیات در کرمان دستگیر شدند/ تروریست‌ها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند؛ قبل از گیت انتحاری زدند/ برای تشییع شهدا هم برنامه داشتند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:

در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند. شهادت همسر و دختر برادر معاون رئیس جمهوری در حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند.(ادامه)
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در پی فاجعه تروریستی کرمان
(ادامه)
افشین علا در جدیدترین شعر خود که به‌مناسبت حمله تروریستی کرمان سروده است، پاسخی درخور نیز به اهانت علی کریمی به سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی به کرمان داده است. ۱افشین علا پاسخ علی کریمی را با شعر داد
افشین علا در جدیدترین شعر خود که به‌مناسبت حمله تروریستی کرمان سروده است، پاسخی درخور نیز به اهانت علی کریمی به سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی به کرمان داده است.(ادامه)
عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعه‌ی عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد. ۹ نفر از عوامل پشتیبانی و مرتبط با تیم ترور بازداشت شدند/ یک تروریست تاجیکستانی بوده و هویت فرد دوم احراز نشده/ سربازان راه سلیمانی به رذالت جنایت‌کاران، پاسخ سختی خواهند داد(خبر)
عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعه‌ی عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت. رئیسی به کرمان رفت ؛ حضور در گلزار شهدا / عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان / تغییر در برنامه سفر رئیس جمهور به زنجان
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.(ادامه)
شمال نیوز:  از سوی خانواده شهیدان عبوری در پی شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی صادر شد. پیام خانواده شهیدان عبوری بمناسبت حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: از سوی خانواده شهیدان عبوری در پی شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی صادر شد.(ادامه)
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد.

پیام تسلیت بیت شهیدان طوسی در پی حادثه تروریستی در کرمان
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد. (ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
شمال نیوز: در پی جادثه تروریستی شهر کرمان و شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صادر شد. پیام تسلیت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بمناسبت شهادت زائران مزار شهید سلیمانی
شمال نیوز: در پی جادثه تروریستی شهر کرمان و شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صادر شد.(ادامه)
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد. حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان و هراسشان از زائران حاج قاسم است
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است. تعبیر اخطار‌های جدی حاج قاسم؛ خـون‌خـواهـان حـاج قـاسم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.