.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد. حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان و هراسشان از زائران حاج قاسم است
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است. تعبیر اخطار‌های جدی حاج قاسم؛ خـون‌خـواهـان حـاج قـاسم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است.(ادامه)
شمال نیوز : حادثه غمبار تروریستی درجوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی مبارزه با تروریسم در سالروز شهادت آن احیاگر بزرگ جبهه ایمانی مقاومت باردیگر چهره کثیف خالقان این جنایت هولناک را که پرونده قطوری در کشتار مردم عادی وبی دفاع  دارند، عیان کرد.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) سپاه قدس ایران در عملیاتی غافلگیرانه انتقام سختی را از عاملان جنایت سبوعانه و رذیلانه کرمان خواهند گرفت
شمال نیوز : حادثه غمبار تروریستی درجوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی مبارزه با تروریسم در سالروز شهادت آن احیاگر بزرگ جبهه ایمانی مقاومت باردیگر چهره کثیف خالقان این جنایت هولناک را که پرونده قطوری در کشتار مردم عادی وبی دفاع دارند، عیان کرد.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند. این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند.(ادامه)
عکس / تصویر دیده نشده از پدر و مادر شهید حاج قاسم سلیمانی
قاسم سلیمانی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ نظامی ایرانی بود که از سال ۱۳۷۶ تا زمان مرگش در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ به‌عنوان دومین فرماندهٔ نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد.(ادامه)
مهدی قاسمی از ملت امام حسین(ع) تا مکتب حاج قاسم(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب روایتی از زمان اعلام خبر شهادت سردار سلیمانی به رهبر انقلاب را منتشر کرده است. چه کسی خبر شهادت سردار سلیمانی را به رهبر انقلاب داد؟
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب روایتی از زمان اعلام خبر شهادت سردار سلیمانی به رهبر انقلاب را منتشر کرده است.(ادامه)
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد به تازگی منتشر شده است که در آن یک خودرو مشکوک برای یک شرکت انگلیسی در حال تعقیب سردار سلیمانی است.(ادامه)
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد به تازگی منتشر شده است که در آن یک خودرو مشکوک برای یک شرکت انگلیسی در حال تعقیب سردار سلیمانی است.(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۳ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر نشست رئیس‌جمهور با نمایندگان احزاب و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته‌اند.(ادامه)
شهید حسین پورجعفری، رئیس‌دفتر و همراه همیشگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گفت: روزی در منطقه‌ای در سوریه، حاجی خواست با دوربین دید بزند. خیلی محل خطرناکی بود. من ... عکس کمتر دیده شده از سردار سلیمانی با پوشش متفاوت /چند بار نزدیک بود شهید شویم، اما حیف!
شهید حسین پورجعفری، رئیس‌دفتر و همراه همیشگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گفت: روزی در منطقه‌ای در سوریه، حاجی خواست با دوربین دید بزند. خیلی محل خطرناکی بود. من ...(ادامه)
چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هزار برنامه در استان مازندران همراه خواهد بود. اجرای هزار برنامه همزمان با سالگرد سردار دل‌ها
چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هزار برنامه در استان مازندران همراه خواهد بود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد. مهمترین نقش و خدمت شهید سلیمانی، احیای جبهه مقاومت در منطقه بود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد.(ادامه)
عکس/ بدل حاج قاسم در مراسم گرامیداشت شهید رضی موسوی
تصویری از فردی شبیه به شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است که او را در مراسم گرامیداشت شهید سیدرضی موسوی نشان می دهد .(ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد. تشییع پیکر شهید سید رضی از میدان امام حسین تا تجریش/ سردار سلامی: انتقام سیدرضی چیزی جز نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد بود/ شهید سید رضی در امام زاده صالح آرام گرفت +عکس
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد.(ادامه)
آنچه که امروز به عنوان سازه محکمی از قدرت مسلمانان در منطقه وجود دارد محصول مجاهدتهای این فرمانده رشید است/ شهید به زیارت عتبات نرفته بود تا دیروز که با پیکر قطعه قطعه شده به زیارت امام حسین(ع) رفت ....(خبر)
(ادامه)
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد. سخنگوی سپاه: نتایج طوفان الاقصی بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار سلیمانی است
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.(ادامه)
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست .... سردار سیدرضی، علمدار سردار دلها / جبهه مقاومت، آکنده از سرداران بزرگ و قهرمان است / علم‌سرداران شهید مقاومت بر زمین نمی ماند
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست ....(ادامه)
«سید رضی» دست راست سردار سلیمانی بود/ مأموریت‌های ویژه حاج قاسم را انجام می‌داد/ از بشار اسد تا فرماندهان او را می‌شناختند و قبول داشتند/ برخی‌ها به خاطر جدیت حاج قاسم در کار نمی‌توانستند با او همراهی کنند؛ کسانی ماندند که شبیه خودش بودند (خبر)
(ادامه)
آیین تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی روز پنجشنبه در تهران برگزار می‌شود. همچنین قرار است پیکر مطهر شهید موسوی به ....
جزئیات مراسم تشییع سردار شهید سید رضی موسوی اعلام شد
آیین تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی روز پنجشنبه در تهران برگزار می‌شود. همچنین قرار است پیکر مطهر شهید موسوی به .... (ادامه)
شمال نیوز : دیار علویان رزمگاه خداجویان و مهد پرورش مجاهدان افتخار آفرین و اسوه های پایداری و مقاومت چون حاج رضی است که تابلوی این دیار علوی را در سراسر گیتی درخشان وتابناک برافراشته اند . « سید رضی » قهرمان مازندرانی نبرد بارژیم صهیونیستی
شمال نیوز : دیار علویان رزمگاه خداجویان و مهد پرورش مجاهدان افتخار آفرین و اسوه های پایداری و مقاومت چون حاج رضی است که تابلوی این دیار علوی را در سراسر گیتی درخشان وتابناک برافراشته اند .(ادامه)
امیرعبداللهیان، وزیرامورخارجه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: شهادت مستشار ایرانی مبارزه با تروریسم در سوریه، آقای سیدرضی موسوی را به خانواده محترم ایشان و دو ملت ایران و سوریه، صمیمانه تسلیت می‌گویم ....(خبر)
(ادامه)
حزب‌الله لبنان ترور شهید موسوی را محکوم کرد
حزب‌الله لبنان ترور سردار سرتیپ «سید رضی موسوی» مستشار نظامی ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را «جنایتی آشکار و بی‌شرمانه» توصیف کرد. (ادامه)
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: اولین همایش انتخاباتی با عنوان حماسه حضور با شرکت هزار نفر از فعالان جبهه انقلاب شش دی ماه در ساری برگزار می شود.

همایش انتخاباتی «حماسه حضور» در ساری برگزار می شود
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: اولین همایش انتخاباتی با عنوان حماسه حضور با شرکت هزار نفر از فعالان جبهه انقلاب شش دی ماه در ساری برگزار می شود. (ادامه)
ایشان، امروز ساعت ١۴ در سفارت کشورمان بودند و در محل دفتر کارشان حضور داشتند و سپس در بعد از ظهر، به محل اقامت و منزل‌شان در محله «زینبیه» رفتند. منزل وی با سه موشک از طرف رژیم صهیونیستی هدف قرار می‌گیرد و پیکر این شهید به حیاط پرتاب می‌شود / همسر او در آن ساعت در منزل حضور نداشته / سید رضی دیپلمات و رایزن دوم در سفارت ایران بود که اقامت دیپلماتیک در اینجا داشت
ایشان، امروز ساعت ١۴ در سفارت کشورمان بودند و در محل دفتر کارشان حضور داشتند و سپس در بعد از ظهر، به محل اقامت و منزل‌شان در محله «زینبیه» رفتند.(ادامه)
در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه در سوریه به شهادت رسید.

شهادت یکی از سرداران دیار علویان در حمله اسرائیل به دمشق / «سیدرضی» از مستشاران باسابقه سپاه در سوریه و از همراهان سردار سلیمانی بود+ عکس و فیلم
در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه در سوریه به شهادت رسید. (ادامه)
اداره ایثارگران کل سپاه از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد.
شناسایی پیکر مطهر ۸ شهید مدافع حرم/ اسامی شهدا/ دو شهید از خطه شمال
اداره ایثارگران کل سپاه از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد. (ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه فرمانده وقت سپاه قدس نوشتند: شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.