.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
درخواست یک تشکل دانشجویی از استاندار مازندران برای احقاق حقوق کارگران معدن زغال سنگ سوادکوه
(ادامه)

علاوه بر این می توان به وعده پیشگامی شهر رشت در ایجاد و اجرای شهری هوشمند در ساخت فیبر نوری، ثبت تخلف در حوزه گردشگری، کارت شهروندی و … نیز اشاره کرد.متاسفانه از شعارها و وعده های تبلیغاتی جزو ایجاد چند سازه و اِلمانی که موجب زشتی چهره شهر در میادین پرترددی همچون توشیبا و… شده اند دستاورد شاخصی تاکنون نصیب شهر رشت نشده است «توسعه»، شعار پوچ انتخاباتی اعضای شورای شهر(يادداشت)
علاوه بر این می توان به وعده پیشگامی شهر رشت در ایجاد و اجرای شهری هوشمند در ساخت فیبر نوری، ثبت تخلف در حوزه گردشگری، کارت شهروندی و … نیز اشاره کرد.متاسفانه از شعارها و وعده های تبلیغاتی جزو ایجاد چند سازه و اِلمانی که موجب زشتی چهره شهر در میادین پرترددی همچون توشیبا و… شده اند دستاورد شاخصی تاکنون نصیب شهر رشت نشده است(ادامه)
ایالت متحده آمریکا بزرگترین تولید کننده و صادر کننده اسلحه در جهان است و طبیعی است که هر عرضه ای برای ثبات نیازمند تقاضای مناسب است که آمریکایی ها با تلاش در این عرصه توانسته اند بازار سلاح را در جهان را به صورت نسبی در شرایط خوبی کنترل کنند. چرا آمریکا به ایران حمله نمی کند؟!(يادداشت)
ایالت متحده آمریکا بزرگترین تولید کننده و صادر کننده اسلحه در جهان است و طبیعی است که هر عرضه ای برای ثبات نیازمند تقاضای مناسب است که آمریکایی ها با تلاش در این عرصه توانسته اند بازار سلاح را در جهان را به صورت نسبی در شرایط خوبی کنترل کنند. (ادامه)
آمار خواندنی گلزن جدید استقلال
شیخ دیاباته از روزی که به اردوی استقلال در استانبول ترکیه اضافه شد دائم مورد تمجید و تعریف هم تیمی ها و البته جواد زرینچه بازیکن اسبق این تیم قرار گرفته است. (ادامه)
عکس/ حضور پسر میترا استاد در دادگاه با پیراهنی که روز قتل مادرش به تن داشت
پسر میترا استاد امروز پیراهن خود را که به هنگام روبه رو شدن با صحنه قتل مادرش به تن داشت، به دادگاه آورد. وی لحظاتی پیش برای پاسخ به سوالات قاضی در جایگاه قرار گرفت. (ادامه)
عکس/ خدمه کشتی توقیف شده انگلیسی
این نفتکش تحت پرچم کشور انگلستان است و ۲۳ خدمه دارد، که ۱۸ نفر آن‌ها ملیت هندی دارند و پنج نفر خدمه دیگر هم از کشورهای روسیه، فیلیپین و لتونی هستند. (ادامه)
نجفی همچنان می‌خندد +عکس
(ادامه)
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از موافقت کمیسیون اقتصادی دولت با به رسمیت شناختن صنعت «بیت کوین» خبر داد.

دولت «بیت کوین» را به رسمیت شناخته است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از موافقت کمیسیون اقتصادی دولت با به رسمیت شناختن صنعت «بیت کوین» خبر داد. (ادامه)
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به واردات خودرو از سوی چهار خانواده گفت: یکی از این خانواده‌ها ۱۲۵ هزار خودرو با اظهارنامه جعلی وارد کرده که تمامی خودروها قاچاق محسوب می‌شود. روایتی از خانواده‌ای که ۱۲۵ هزار خودرو را با رانت وارد کشور کرد
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به واردات خودرو از سوی چهار خانواده گفت: یکی از این خانواده‌ها ۱۲۵ هزار خودرو با اظهارنامه جعلی وارد کرده که تمامی خودروها قاچاق محسوب می‌شود.(ادامه)
طرح وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شد
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه طرح تشکیل وزارت بازرگانی مجددا از دستور کار مجلس خارج شده است، گفت: ما بخاطر درخواست نماینده دولت، بررسی این طرح را از دستور کار مجلس خارج کردیم.(ادامه)
جشنواره فرهنگی هنری روستا و عشایر در گلستان
جشنواره فرهنگی هنری روستا و عشایر در غرب و مرکز استان گلستان به میزبانی روستای یساقی و زیارت برگزارشد. (ادامه)
پیش‌بینی بارش باران سه روزه در ۱۱ استان
سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران طی امروز، فردا و روز چهارشنبه در ۱۱ استان خبر داد.(ادامه)
کدخدایی: اعلام دلایل ردصلاحیت اشاعه فحشا است
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد:‌ اگر صلاحیت فردی برای حضور در انتخابات تأیید نمی‌شود، شورای نگهبان نمی‌تواند دلایل را مطرح کند زیرا منع شرعی و قانونی وجود دارد و این اقدام خود اشاعه فحشا است.(ادامه)
حضور علی دایی در دادگاه کیفری تهران
علی دایی که صبح امروز در دادگاه کیفری یک تهران حضور یافته بود در پاسخ به سوالی درباره علت حضورش در دادگاه گفت: به شما ربطی ندارد.(ادامه)
تصاویر جدید از اسماء اسد یک سال پس از ابتلا به سرطان سینه
گروهی از دانش آموزان نمونه سوریه به دیدار اسماء اسد همسر رئیس جمهور این کشور رفتند.(ادامه)
همسرم خیانت کرد، اما نمی‌توانم از او طلاق بگیرم!
مدتی قبل فهمیدم آن زن جوان به خاطر کیان از همسرش جدا شده و با رها کردن فرزندانش به عقد موقت کیان درآمده است وقتی همسرم صیغه نامه او را به من نشان داد دنیا روی سرم خراب شد.(ادامه)
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در کشور خبر داد. ۱۷ جاسوس مرتبط با سیا دستگیر شدند / این افراد در مراکز حساس به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بوده‌اند / احکام آنها صادر شده؛ برخی از آنها اعدام می‌شوند(خبر)
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در کشور خبر داد.(ادامه)
اولین تصاویر از جاسوسان بازداشت‌شده "سیا" در ایران
وزارت اطلاعات صبح امروز در نشست خبری مدیرکل ضدجاسوسی این وزارتخانه سی‌دی حاوی تصاویر افسران سازمان اطلاعات آمریکا را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. در این تصاویر این افسران در تماس با جاسوسان خود در ایران هستند. در این نشست خبری مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات خبر از دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت‌یافته سیا داد و گفت: برخی از این جاسوسان حکم اعدام گرفته‌اند.(ادامه)
پرداخت حقوق بالای ۱۲ میلیون تومان در دولت ممنوع شد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از تصمیم جدید رئیس مجلس درباره لغو یک مصوبه دولت درباره افزایش حقوق ها خبر داد.(ادامه)
همتی: سازوکار تولید ارز دیجیتال در کمیسیون اقتصادی دولت مصوب شد
رئیس کل بانک مرکزی، گفت: سازوکار تولید ارز دیجیتال در کمیسیون اقتصادی دولت مصوب شده و در آینده نزدیک در دولت بررسی می شود.(ادامه)
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درگذشت. پیش از این اعلام شده بود که آمانو به دلیل بیماری خواهان کناره‌گیری از سمتش در آژانس بین المللی انرژی اتمی شده بود. آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی درگذشت
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درگذشت. پیش از این اعلام شده بود که آمانو به دلیل بیماری خواهان کناره‌گیری از سمتش در آژانس بین المللی انرژی اتمی شده بود.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکام جداگانه‌ای آقای مهندس پرویز فتاح را به ریاست بنیاد مستضعفان و آقای مرتضی بختیاری را به ریاست کمیته امداد امام خمینی منصوب کردند. فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و بختیاری رئیس کمیته امداد شدند
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکام جداگانه‌ای آقای مهندس پرویز فتاح را به ریاست بنیاد مستضعفان و آقای مرتضی بختیاری را به ریاست کمیته امداد امام خمینی منصوب کردند.(ادامه)
شمال نیوز: عادل الجبیر بدون اشاره به نقض قوانین بین‌المللی از سوی لندن، توقیف نفتکش متخلف انگلیس از سوی ایران را غیرقابل پذیرش خواند. واکنش ریاض به توقیف نفتکشِ انگلیسی
شمال نیوز: عادل الجبیر بدون اشاره به نقض قوانین بین‌المللی از سوی لندن، توقیف نفتکش متخلف انگلیس از سوی ایران را غیرقابل پذیرش خواند.(ادامه)
واکنش قطر به توقیف نفتکش انگلیس توسط ایران
شمال نیوز: وزارت خارجه قطر در واکنش به تحولات اخیر در منطقه و توقیف نفتکش انگلیسی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه ای با شبکه «سی ان ان» با بیان اینکه  ترامپ به صورت رسمی گفته است که درگیر جنگ اقتصادی علیه مردم ایران است ، تصریح کرد که این جنگ در جریان است اما ایران از وقوع جنگ‌های دیگر اجتناب می‌کند. ظریف از شروع جنگ خبر داد
شمال نیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه ای با شبکه «سی ان ان» با بیان اینکه ترامپ به صورت رسمی گفته است که درگیر جنگ اقتصادی علیه مردم ایران است ، تصریح کرد که این جنگ در جریان است اما ایران از وقوع جنگ‌های دیگر اجتناب می‌کند.(ادامه)
افزایش طول عمر با مصرف این غذاها
تحقیقات نشان می‌دهد مصرف غذاهای غنی از فیبر، یعنی مصرف بیش از 30 گرم فیبر در طول روز باعث می‌شود تا خطر مرگ و بروز بیماری‌های غیرقابل‌انتقال کاهش چشمگیری پیدا کند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: طنز پرمعناترین نوع فکاهی و یکی از شبه ژانرها و روش‌های بیانی در سریال کَله ونگ است که به دلیل بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف از بروز فراز قدرت تاثیرگذاری فراوانی بر مخاطب همراه می‌شود..... تولید برنامه‌های رسانه استانی با «کَله وَنگ» کلید خورد / سریال‌های محلی فاخر متناسب با بوم مازندران ساخته می‌شود
شمال نیوز : مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: طنز پرمعناترین نوع فکاهی و یکی از شبه ژانرها و روش‌های بیانی در سریال کَله ونگ است که به دلیل بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف از بروز فراز قدرت تاثیرگذاری فراوانی بر مخاطب همراه می‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز: مواردی از سوی وکیل نجفی در دومین جلسه دادگاه او مطرح شد و این ابهام را ایجاد کرد که دو اسلحه در صحنه قتل وجود داشته است. ماجرای وجود ۲ اسلحه در صحنه قتل میترا استاد چیست؟
شمال نیوز: مواردی از سوی وکیل نجفی در دومین جلسه دادگاه او مطرح شد و این ابهام را ایجاد کرد که دو اسلحه در صحنه قتل وجود داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : ورود بی‌ضابطه گردشگر در سال‌های اخیر به میانکاله یکی از جدی‌ترین تهدیدها برای این پناهگاه حیات وحش است. همین یک ماه قبل بود که 400هکتار از جنگل‌های میانکاله در آتش سوخت. مسئولان محیط‌زیست عامل انسانی را دلیل این اتفاق اعلام کردند.... فاتحه میانکاله را بخوانید ؛ میانکاله، دیگر میانکاله نیست !
شمال نیوز : ورود بی‌ضابطه گردشگر در سال‌های اخیر به میانکاله یکی از جدی‌ترین تهدیدها برای این پناهگاه حیات وحش است. همین یک ماه قبل بود که 400هکتار از جنگل‌های میانکاله در آتش سوخت. مسئولان محیط‌زیست عامل انسانی را دلیل این اتفاق اعلام کردند....(ادامه)
عناوین روزنامه های دوشنبه 31 تیر
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.