.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت ارز ۹۸/۴/۲۹ / قیمت دلار امروز ۹۸/۴/۲۹
قیمت دلار امروز ۲۹ تیر ۹۸ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه 29 تیرماه
(ادامه)
آغاز مراسم تشییع پیکر شهید جعفری در ساری + تصاویر
مراسم تشییع پیکر شهید مدافع وطن امیرمختار جعفری در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران آغاز شد.(ادامه)
پیش بینی کاهش دمای هوا پایان هفته در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران در پایان هفته ابری گاهی با بارش باران و کاهش نسبی دما خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : مهندس محسن نعمتی از ثبت رکورد تولید 440 مگاوات انرژی در واحد یک بخاری نیروگاه شهیدسلیمی نکا پس از  4 دهه بهره برداری به عنوان افتخاری ملی یاد کرد..... ثبت رکورد تولید 440 مگاوات در واحد یک بخاری نیروگاه نکا + تصاویر
شمال نیوز : مهندس محسن نعمتی از ثبت رکورد تولید 440 مگاوات انرژی در واحد یک بخاری نیروگاه شهیدسلیمی نکا پس از 4 دهه بهره برداری به عنوان افتخاری ملی یاد کرد.....(ادامه)
شمال نیوز : در کشور ما هم انگار همه‌چیز در اختیار ثروتمندان و رفاه آنهاست از صنعت گردشگری گرفته تا جاده‌هایی که برای تردد همه اقشار جامعه ساخته شده‌اند، اما برای رفاه بیشتر مرفهان پایتخت‌نشین آخر هفته‌ها قرق می‌شوند.

.... از آلودگی‌های زیست‌محیطی حاصل گردشگری مدیریت نشده تا جاده‌هایی که قرق می‌شود !
شمال نیوز : در کشور ما هم انگار همه‌چیز در اختیار ثروتمندان و رفاه آنهاست از صنعت گردشگری گرفته تا جاده‌هایی که برای تردد همه اقشار جامعه ساخته شده‌اند، اما برای رفاه بیشتر مرفهان پایتخت‌نشین آخر هفته‌ها قرق می‌شوند. ....(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
طول و عرض اعجاب‌آور نفتکش توقیف‌شده انگلیس +عکس
کشتی «استنا ایمپرو» که عصردیروز به دلیل عدم رعایت مقررات بین‌المللی دریایی توسط سپاه پاسداران توقیف شد، ویژه حمل نفت و فرآورده‌های پتروشیمی بوده و در حال حاضر تحت پرچم بریتانیا تردد می‌کند.(ادامه)
عکس/ سلطان دریفت در اهواز !
حضور خودروی "نیسان Z370" معروف به سلطان دریفت با پلاک منطقه آزاد اروند در خیابان‌های اهواز.(ادامه)
شاعری:ورود نیروهای غیربومی در صنایع شرق مازندران ظلم به مردم منطقه است
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اظهار گله مندی از ورود نیروهای غیر بومی در صنایع منطقه گفت: استخدام نیروهای غیر بومی در صنایع شرق مازندران ظلم بزرگی است.(ادامه)
مصدوم شدن 7نفر در انفجار کپسول گاز پیک‌نیک در سوادکوه
هفت نفر در منطقه سرخ‌آباد سوادکوه به دلیل انفجار کپسول پیک‌نیک مصدوم شدند که به دلیل شدت سوختگی چهار نفر از طریق بالگرد به مرکز سوانح و سوختگی شهید زارع ساری منتقل شدند.(ادامه)
جدول/ تازه ترین قیمت انواع خودرو داخلی در بازار
(ادامه)
عکسی از ‏لحظه توقیف نفتکش انگلیسی توسط ‎سپاه
لحظه توقیف نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی ‎سپاه و تغییر مسیر نفتکش به سوی سواحل ایران را در تصویر زیر می بینید.(ادامه)
شرط شروع لیگ نوزدهم مشخص شد
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شرط شروع لیگ نوزدهم صحبت کرد.(ادامه)
مراسم وداع با پیکر شهید مدافع وطن “امیرمختار جعفری” در ساری
پیکرمطهرشهید استوار یکم امیرمختار جعفری، مامور مدافع وطن نیروی انتظامی با اشک وداع مردم شهید پرور درحسینیه آیت الله خامنه ای ساری بدرقه و ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروزاز امامزاده یحیی ساری تا گلزار شهدای ملامجدالدین تشییع و در جوار شهدا به خاک سپرده می شود.(ادامه)
در این مواقع هرگز آب ننوشید!
نوشیدن آب در کنار هزاران فوایدی که دارد اگر در مواقعی خاص انجام شود، برای شما مشکلات و بیماری هایی را به وجود می آورد.(ادامه)
نخستین واکنش وزیرخارجه انگلیس به توقیف نفتکش این کشور توسط ایران
(ادامه)
فکر معیشت مردم نبودن با انقلابی گری تضاد دارد
(ادامه)
سپاه: یک فروند نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز توقیف شد
(ادامه)
جنگ پهپادها در آسمان خلیج‌فارس
(ادامه)
شمال نیوز : پرواز شماره ۱۵۵۸ "هما" در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه صبح  از فرودگاه گرگان به سمت جده پرواز کرد. پس از برخاستن هواپیما، خلبان متوجه اشکال جزئی در سیستم یکی از کامپیوتر‌های هواپیما شده و با توجه به.... فرود اضطراری حجاج گلستانی در تهران / جزئیات
شمال نیوز : پرواز شماره ۱۵۵۸ "هما" در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه صبح از فرودگاه گرگان به سمت جده پرواز کرد. پس از برخاستن هواپیما، خلبان متوجه اشکال جزئی در سیستم یکی از کامپیوتر‌های هواپیما شده و با توجه به....(ادامه)
ادعای ترامپ درباره رویارویی کشتی آمریکایی و پهپاد ایرانی
رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد یک کشتی این کشور یک پهپاد ایرانی را در خلیج فارس هدف قرار داده است.(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از حضور احتمالی «محمدباقر قالیباف»، شهردار سابق تهران، در فهرست اصولگرایان حوزه انتخاباتی مشهد و کلات است که می‌تواند معادلات بسیاری از گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را در استان بر هم بزند. قالیباف، جلیلی یا حدادعادل؛ چه کسی سرلیست شود؟
شنیده‌ها حاکی از حضور احتمالی «محمدباقر قالیباف»، شهردار سابق تهران، در فهرست اصولگرایان حوزه انتخاباتی مشهد و کلات است که می‌تواند معادلات بسیاری از گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را در استان بر هم بزند.(ادامه)

عضو فقیه شورای نگهبان گفت: من بی پروا می‌گویم؛ نمایندگان هم می‌خواهند بشنوند میان برخی از نمایندگان با وزرا ساخت و پاخت‌هایی وجود دارد. واکنش شدید آیت الله یزدی به ساخت و پاخت میان نمایندگان مجلس و وزرا / سفارش آقازاده ها با تهدید دولت !
عضو فقیه شورای نگهبان گفت: من بی پروا می‌گویم؛ نمایندگان هم می‌خواهند بشنوند میان برخی از نمایندگان با وزرا ساخت و پاخت‌هایی وجود دارد.(ادامه)
قطعا مشارکت در انتخابات پیش رو بسیار گسترده خواهد بود / مشارکت در انتخابات ها، عموما بالای ۵۰ درصد بوده / یکی از نمایندگان اسبق مورد اخلاقی داشت؛ اما سندی فرستاد که با آن خانم ازدواج کرده؛ این سند می‌تواند بحث عدم صلاحیت او را رد کند

تحریم انتخابات خنده آور است/ ماجرای فساد اخلاقی یک نماینده و سند ازدواجش با آن خانم/ قطعا مشارکت در انتخابات پیش رو بسیار گسترده خواهد بود / برخی کاندیداها بین مردم غذا توزیع می کنند/ اصلاح‌طلبان پیام تهدیدآمیزی ندادند(خبر)
قطعا مشارکت در انتخابات پیش رو بسیار گسترده خواهد بود / مشارکت در انتخابات ها، عموما بالای ۵۰ درصد بوده / یکی از نمایندگان اسبق مورد اخلاقی داشت؛ اما سندی فرستاد که با آن خانم ازدواج کرده؛ این سند می‌تواند بحث عدم صلاحیت او را رد کند (ادامه)


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله‌ آملی اعلام کرد که در حال خدمت در دانشگاه هستم و اخبار منتشرشده در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره بنده کذب است. واکنش فاضل لاریجانی به شایعه دستگیری‌اش: در حال خدمت در دانشگاه هستم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله‌ آملی اعلام کرد که در حال خدمت در دانشگاه هستم و اخبار منتشرشده در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره بنده کذب است. (ادامه)

روابط عمومی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران اعلام کرد: یک کشتی خارجی حامل یک میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط گشت های شناور سپاه توقیف شد. جزئیاتی مهم از توقیف یک کشتی خارجی در تنگه هرمز توسط سپاه پاسداران
روابط عمومی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران اعلام کرد: یک کشتی خارجی حامل یک میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط گشت های شناور سپاه توقیف شد.(ادامه)
10 علامت هشداردهنده آلزایمر
حتما شما هم در اطرافیان خود با سالمندانی مواجه بوده‌اید که یک خاطره از دوره کودکی خود را بارها برایتان تعریف کرده باشند اما در پاسخ به سوال شما که آیا داروی خود را در زمان مقرر مصرف کرده‌اند یا نه، سر در گم بمانند و یا حتی به یاد نیاورند که تحت درمان دارویی هستند. مواردی این چنینی همگی از نشانه‌های بروز بیماری آلزایمر است.(ادامه)
حذف یارانه‌ها آغاز شد؟
یارانه تیر ماه در حالی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که برخی آن را دریافت نکردند؛ جریانی که احتمال حذف یارانه‌بگیران را براساس تکلیف قانون بودجه تقویت کرده است.(ادامه)
2 دیدار تدارکاتی پیش روی استقلال
تیم فوتبال استقلال تهران تا شروع لیگ نوزدهم دو بازی تدارکاتی را انجام خواهد داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.