.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : روابط عمومی شرکت شخرک های صنعتی استان مازندران با ابتکار ستودنی ، همزمان با هفته دولت و با انتشار قطعات اینفوگرافی از فعالیت های این اداره کل ، هم استانی های مازندرانی را با عملکرد بخش های متنوع و مرتبط آشنا ساخت ..... گزارش عملکرد شرکت شهرک های صنعتی مازندران / اینفوگرافیک
شمال نیوز : روابط عمومی شرکت شخرک های صنعتی استان مازندران با ابتکار ستودنی ، همزمان با هفته دولت و با انتشار قطعات اینفوگرافی از فعالیت های این اداره کل ، هم استانی های مازندرانی را با عملکرد بخش های متنوع و مرتبط آشنا ساخت .....(ادامه)
درپی حادثه تروریستی امروز صبح در اهواز که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عزیزمان منجر شد حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تلخ و تأسفبار تأکید کردند: دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت دنباله‌های جنایتکاران را تعقیب و آنان را به سرپنجه‌ی مقتدر قضائی کشور بسپارند.

دل پرکینه‌ی تروریست‌ها نمی‌تواند اقتدار ملی را تحمل کند / دستگاههای مسئول دنباله جنایتکاران را تعقیب و به پنجه قضایی بسپارند(خبر)
درپی حادثه تروریستی امروز صبح در اهواز که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عزیزمان منجر شد حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تلخ و تأسفبار تأکید کردند: دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت دنباله‌های جنایتکاران را تعقیب و آنان را به سرپنجه‌ی مقتدر قضائی کشور بسپارند. (ادامه)

هفت نفر از معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان به‌طور دسته‌جمعی استعفا دادند. هفت نفر از معاونین وزارت صنعت به‌طور دسته‌جمعی استعفا دادند + سند
هفت نفر از معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان به‌طور دسته‌جمعی استعفا دادند. (ادامه)
فوری / داعش مسئولیت حمله تروریستی اهواز را به عهده گرفت
در حالی که پیش تر یک گروهک تجزیه طلب مسئولیت حمله تروریستی به رژه اهواز را بر عهده گرفته بود، العربیه به نقل پایگاه خبری داعش از به عهده گرفتن این حمله تروریستی توسط داعش خبر داد.(ادامه)
نرخ سود چند بانک ۲۳ درصد شد
(ادامه)
عکس/ مجروحیت یک جانباز در حمله تروریستی اهواز
مجروحیت یک جانباز دفاع مقدس در جریان حمله تروریستی امروز اهواز(ادامه)
تعداد مجروحان حادثه تروریستی اهواز به ۶۰ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آماده‌باش کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برای درمان و ارائه هرگونه خدمات به مجرومان و آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی امروز خبرداد و گفت: براساس آخرین آمار تاکنون ۶۰ نفر در حادثه امروز مجروح شده‌اند.(ادامه)
تصویر عوامل تروریستی امروز رژه اهواز
اولین تصویر منتشر شده از دو عضو گروهک تروریستی الاحواز که توسط نیروهای نظامی به درک واصل شد. (ادامه)
لحظه مطلع کردن روحانی از حمله تروریستی اهواز هنگام سخنرانی امروز در مراسم رژه تهران
(ادامه)
استفاده از سیر برای مقابله با ابرباکتری‌ها
استفاده بیش از حد و سوء استفاده ما از آنتی بیوتیک ها موجب شده تا ابرباکتری های بیشتری در برابر آنتی بیوتیک هایی که در اختیار داریم مقاوم شوند.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز امروز شنبه ۹۷/۰۶/۳۱
قیمت دلار در بازار تهران ۱۴ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان ثبت شده است.(ادامه)
عکس/ اشک‌های کلاس اولی‌ها
با آغاز سال تحصیلی جدید و ورود کلاس اولی ها به مدرسه، شاهد اشک ها و لبخندهای امیدهای آینده کشور در اولین روز از بازگشایی مدارس هستیم. (ادامه)
عکس/ آیین مشعل گردانی در گرگان
اهالی محلات قدیم شهر گرگان، سالهاست در شب دوازدهم محرم با به دست گرفتن مشعل و چوب، آیینی سنتی "دسته چوبی" را برگزار می‌کنند. از دوران صفویه در ایام محرم در شهر گرگان این آیین سوگواری به یاد قیام خون خواهی امام حسین (ع) اجرا می‌شود.(ادامه)
پدر شهید حادثه تروریستی گفت: پسر چهار ساله ام طاها ، قرار بود فردا به مهدکودک برود و آمده بود که نظاره گر رژه ما باشد که او را ناجوانمردانه شهید کردند. پدر شهید حادثه تروریستی: کودک چهارساله ام فردا قرار بود به مهدکودک برود
پدر شهید حادثه تروریستی گفت: پسر چهار ساله ام طاها ، قرار بود فردا به مهدکودک برود و آمده بود که نظاره گر رژه ما باشد که او را ناجوانمردانه شهید کردند.(ادامه)



رئیس‌جمهور گفت: جنگ تحمیلی ۸ ساله به ما آموخت در روز سختی باید روی پای خود بایستیم. 


جنگ به ما آموخت در روز سختی باید روی پای خود بایستیم/ با عصبانیت آمریکا "قدر موشک‌ها" را بیشتر می‌دانیم / روز به روز بر قدرت دفاعی خودمان خواهیم افزود (خبر)
رئیس‌جمهور گفت: جنگ تحمیلی ۸ ساله به ما آموخت در روز سختی باید روی پای خود بایستیم. (ادامه)
مهاجمان که برای پوشش و حضور راحت‌تر در صفوف نظامیان، لباس نظامی به تن کرده بودند و وابسته به جریان الاهوازیه بودند. این تیراندازی حدود 10 دقیقه ادامه داشت. عوامل این حادثه چهار نفر بودند که سه نفر از آنان کشته و یک نفر دستگیر شد. تاکنون 24 نفر شهید و 53 مجروح شده‌اند. حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز / 24 شهید و 53 مجروح / سه عامل تیراندازی کشته و یک تن دستگیر شد / گروه‌ تجزیه طلب وابسته به عربستان مسئولیت حمله را پذیرفت + عکس
مهاجمان که برای پوشش و حضور راحت‌تر در صفوف نظامیان، لباس نظامی به تن کرده بودند و وابسته به جریان الاهوازیه بودند. این تیراندازی حدود 10 دقیقه ادامه داشت. عوامل این حادثه چهار نفر بودند که سه نفر از آنان کشته و یک نفر دستگیر شد. تاکنون 24 نفر شهید و 53 مجروح شده‌اند.(ادامه)
مراسم رژه نیروهای مسلح استان مازندران همزمان با سی و یکم شهریورماه در این استان قهرمان‌پرور برگزار شد. مراسم رژه نیروهای مسلح در ساری در آغاز هفته دفاع مقدس(خبر)
مراسم رژه نیروهای مسلح استان مازندران همزمان با سی و یکم شهریورماه در این استان قهرمان‌پرور برگزار شد.(ادامه)
خوشامد‌گویی کانون هواداران نساجی به استقلالی‌ها و هدیه جالب به شفر+عکس
اعضای کانون مشوقین باشگاه نساجی مازندران پیش از ظهر امروز در هتل محل اقامت این تیم به کادر فنی و بازیکنان استقلال خوشامد گفتند.(ادامه)
پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کردند. (ادامه)
رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح در استانها
همزمان با سالروز آغاز هشت سال دفاع مقدس، مراسم رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح در سرتا سر ایران اسلامی برگزار شد.(ادامه)
عکس/ پیکر شهدای امروز اهواز
پیکر تعدادی از شهدای حمله تروریستی امروز مراسم رژه نیروهای مسله اهواز در بیمارستان شهید منفرد اهواز(ادامه)
نرخ پروازهای اربعین تغییر نمی‌کند
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: قرار شده از میان ۱۶ ایرلاین داخلی، چند شرکت اقدام به فروش بلیت پروازهای اربعین کنند که به زودی لیست آنها اعلام می‌شود.(ادامه)
عکس: لباس گمراه کننده یکی از تروریست‌ها در اهواز
عکس زیر یکی از اعضای به هلاکت رسیده گروه تروریستی الاحواز را در لباس سپاه نشان می‌دهد.(ادامه)
اسامی ۷ نفر از شهدای اهواز اعلام شد
بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته اسامی هفت نفر از شهدای حادثه تروریستی اهواز مشخص شد.(ادامه)
طارمی در ترکیب احتمالی الغرافه مقابل الدحیل +عکس
مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب احتمالی الغرافه مقابل الدحیل قرار گرفت.(ادامه)
تغییر ساعت دیدار پرسپولیس و سپیدرود رشت
سازمان لیگ فوتبال از تغییر زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و سپیدرود رشت در هفته هفتم لیگ برتر خبر داد.‏(ادامه)
تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت:در جریان حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز تا کنون ۱۱ نفر شهید و ۳۰ نفر زخمی شدند.(ادامه)
عکس: حفاظت از نوزاد در حمله تروریستی اهواز
تصویری تاثیرگذار از حفاظت از یک کودک در حاشیه حمله تروریستی امروز در اهواز را ببینید.(ادامه)
یک زخمی در تصادف سمند و پراید در ساری + تصاویر
تصادف دو دستگاه خودروی سمند و پراید در جاده دریا ساری یک زخمی بر جای گذاشت.(ادامه)
استاندار: دشمنان مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را درک نمی‌کنند
استاندار مازندران با اعلام اینکه دشمنان مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را درک نمی‌کنند، گفت: جمهوری اسلامی براساس قانون اساسی سیاست عدم تبعیت از بیگانگان را دارد و نه شرقی و نه غربی به باور همگانی ما تبدیل شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.