.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : رئیس جهاد کشاورزی مازندران  با بیان اینکه در سال جاری زراعی بالاترین برداشت مکانیزاسیون برنج  را در استان داشتیم ، تصریح کرد: ۸۵درصد از برداشت به صورت مکانیزاسیون بود که کاهش ۴۵ درصدی هزینه تولید را در زراعت برنج در پی داشته است..... بهره‌برداری از 75 پروژه جهاد کشاورزی مازندران در ایام دهه فجر
شمال نیوز : رئیس جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در سال جاری زراعی بالاترین برداشت مکانیزاسیون برنج را در استان داشتیم ، تصریح کرد: ۸۵درصد از برداشت به صورت مکانیزاسیون بود که کاهش ۴۵ درصدی هزینه تولید را در زراعت برنج در پی داشته است.....(ادامه)
عکس/ غسل تعمید ولادیمیر پوتین در آب یخ‌زده
ولادیمیر پوتین به مناسبت عید غسل تعمید عیسی مسیح در حوضچه روباز یخ زده آب تنی کرد. (ادامه)
ژست عجیب بهنوش بختیاری! +عکس
(ادامه)
عکس/ اسحاق جهانگیری در پوششی عجیب!
اسحاق جهانگیری روز شنبه در ادامه سفر خود به استان البرز با همراهی حسن قاضی‎زاده و محمد شریعتمداری وزرای بهداشت و صنعت، در آیین افتتاح همزمان طرح های صنعتی و دارویی در شرکت سیناژن شرکت کرد. او همچنین از خط تولید چی‌توز بازدید کرد.(ادامه)
نکات مهم که قبل از راندن خودروهای دنده اتوماتیک باید بدانید
(ادامه)
اعضای شورای عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت انتخاب شدند + اسامی
در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیأت عالی نظارت مجمع برای نظارت بر حُسن اجرای سیاست‌های کلی نظام انتخاب شدند. (ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با انتقاد از مسائلی که اخیرا در خصوص بودجه شورای نگهبان در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، گفت: آقایان باید با انصاف این موضوع را نگاه کنند، بودجه شورای نگهبان از پول تو جیبی برخی مسئولین کمتر است. بودجه شورای نگهبان از پول تو جیبی برخی مسئولین کمتر است
سخنگوی شورای نگهبان با انتقاد از مسائلی که اخیرا در خصوص بودجه شورای نگهبان در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، گفت: آقایان باید با انصاف این موضوع را نگاه کنند، بودجه شورای نگهبان از پول تو جیبی برخی مسئولین کمتر است.(ادامه)
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار + جدول
(ادامه)
شفیعی ذوب‌آهنی شد +عکس
مدافع اسبق تیم فوتبال تراکتورسازی به ذوب‌آهن پیوست.(ادامه)
حقایقی مهم درباره ویتامین B12
ویتامین B12 از اهمیت ویژه ای برای تولید DNA، اعصاب، و سلول های خون برخوردار است. همچنین، این ماده مغذی در حفظ سلامت مغز و عملکرد بی نقص سیستم ایمنی بدن انسان نقش دارد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
تصاویر/ جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (30 دی) به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار شد.(ادامه)
ربات ارزیاب سانچی به زیر آب منتقل شد
سخنگوی شرکت ملی نفتکش با اشاره به انتقال یک ربات ارزیاب برای بررسی وضعیت نفتکش ایرانی به محل غرق این نفتکش اظهارکرد: این ربات به زیر آب منتقل شده است.(ادامه)
خواب خوب با کاهش وزن مرتبط است
محققان دریافتند خواب می تواند به تقویت عادات غذایی سالم تر کمک کند.(ادامه)
۲۵ خاصیت یک سبزی خوش بو
این سبزی حاوی ویتامین A، ویتامین C، ویتامین B۶، آهن، منیزیم، کلسیم، پتاسیم و فیبر است، همچنین سبزی گشنیز به عنوان دوای معده و بهبود دهنده عمل گوارش و هضم غذا شناخته می‌شود و این تاثیر به حدی است که آن را گیاه ضد دیابت نیز می‌نامند.(ادامه)
۲۳۶ تن برنج پرمحصول در مازندران خریداری شد
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ از خرید ۲۳۶ تن برنج پرمحصول در مازندران از زمان آغاز خرید توافقی برنج در شمال کشور تا کنون خبر داد.(ادامه)
حذف دوران تحصیل برای محاسبه سن بازنشستگی +سند
بر اساس لایحه جدید دولت و در صورت تصویب آن در مجلس، شرایط محاسبه دوران تحصیل در سابقه خدمت برای مشخص شدن سن بازنشستگی تغییر خواهد کرد.(ادامه)
پایان محرومیت طارمی
محرومیت مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) به پایان می‌رسد.(ادامه)
تشخیص ۸ سرطان با یک آزمایش خون
در بسیاری از انواع سرطان، تشخیص بیماری فرآیندی طولانی است اما متخصصان به یک نوع جدید آزمایش خون دست پیدا کردند که روشی موثرتر برای این منظور است. (ادامه)
پشت‌پرده انتشار فیلم جلسه انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر
شواهد جالبی وجود دارد که نشان می‌دهد ماجرای انتشار فیلم جلسه خبرگان رهبری در سال 68 یک توطئه‌ از پیش تعیین شده بوده است. (ادامه)
فست‌ فود چه به روزمان می‌آورد؟
نتایج مطالعات جدید نشان داده که مصرف غذاهای فست‌فودی حالتی شبیه عفونت باکتریایی در بدن ایجاد می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : ماجرای ناپدید شدن مرموز چهار عضو خانواده‌ای در ملارد، با کشف جسد سه نفر از آن‌ها در حاشیه رودخانه چالوس وارد مرحله تازه‌ای شد. سرنوشت دختر چهار ساله خانواده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد..... مرگ مرموز یک خانواده در جاده چالوس +تصاویر
شمال نیوز : ماجرای ناپدید شدن مرموز چهار عضو خانواده‌ای در ملارد، با کشف جسد سه نفر از آن‌ها در حاشیه رودخانه چالوس وارد مرحله تازه‌ای شد. سرنوشت دختر چهار ساله خانواده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.....(ادامه)
بارش برف در محورهای هراز و کندوان/ ممنوع بودن تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: شاهد بارش برف در محدوده تونل تکاور تا امام‌زاده هاشم محور هراز و محدوه تونل کندوان و سایر محورهای استان به‌صورت ابری است.(ادامه)
بیانیه شبکه تشکل‌های محیط زیستی مازندران به طرح انتقال آب دریای خزر
شبکه تشکل‌های محیط زیست و منایع طبیعی مازندران در اعتراض به موافقت ریاست سازمان محیط زیست کشور با طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان بیانیه صادر کرد.(ادامه)
آزمون و خطای وزیر جهادکشاورزی/ تصمیمات غیرکارشناسی بلای جان بازار برنج
در حالی که وزیر جهادکشاورزی آذرماه خواستار ممنوعیت واردات برنج به دلیل بیش از نیاز مصرف کشور شده بود در چرخشی 180 درجه‌ای طی نامه‌ای خواستار آزاد شدن واردات برنج شد. (ادامه)
استعفای صالحی امیری پذیرفته شد
شهردار تهران از استعفای رضا صالحی امیری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیریت های خانوادگی درمجموعه های اداری مغایر با اصل شایسته سالاری در یک دستگاه به شمار می رود و با هیچ چهارچوب علمی و فنی اداره یک مجموعه خدمات رسان ، چه از نظر نظارت  صحیح و پلکانی و چه از نظر ساختاری همخوانی ندارد ..... مدیریت خانوادگی در بهداشت و درمان و شکایتی که ره به جایی نمی برد!
شمال نیوز : مدیریت های خانوادگی درمجموعه های اداری مغایر با اصل شایسته سالاری در یک دستگاه به شمار می رود و با هیچ چهارچوب علمی و فنی اداره یک مجموعه خدمات رسان ، چه از نظر نظارت صحیح و پلکانی و چه از نظر ساختاری همخوانی ندارد .....(ادامه)
حذف تدریجی یارانه پردرآمدها در سه ماه نخست سال ۹۷
گزارش کمیسیون تلفیق درباره بودجه سال ۹۷ در اختیار نمایندگان قرار گرفت تا پیشنهادات خود را نسبت به ماده واحده و تبصره های آن به هیات رییسه مجلس اعلام کنند.(ادامه)
انتقال آب دریای خزر منتفی است
نماینده مردم ساری و میان درود در مجلس گفت: بحث انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی منتفی و لایحه بودجه نیز ردیفی برای آن در نظر گرفته نشده است.(ادامه)
آخرین جزئیات از ثبت نام کنکور ۹۷
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۷ از اول بهمن آغاز می‌ شود و تا هشتم بهمن ادامه دارد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.