.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خواص ضد سرطانی گل گاو زبان
گل‌گاوزبان، گیاهی است علفی و یک‌ساله که ارتفاع ساقه آن تا 60 سانتی‌متر می‌رسد، ساقه آن شیاردار و خاردار و برگ‌های آن ساده و مخملی، و پوشیده از تارهای خشن است که هنگام چیدن گیاه، گزیدگی ملایمی در دست‌ها احساس می‌شود.(ادامه)
هزینه ۲۵ میلیون ریالی تحصیل دانش آموزان در کشور
رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور، هزینه تحصیلی هر دانش‌آموز را سالانه ۲۵ میلیون ریال اعلام کرد.(ادامه)
عکس جدید از محل غرق‌شدن نفتکش سانچی
عکس خبرگزاری «شینهوا» از یکی از لکه‌های نفتی بر جا مانده در دریای چین شرقی پس از غرق نفت‌کش ایرانی «سانچی».(ادامه)
عکس/ خوش آمد گویی فارسی الغرافه به طارمی
(ادامه)
اقتصاد دولتی توان تحقق رشد ۸ درصدی را ندارد
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: اقتصاد دولتی نمی تواند رشد هشت درصدی را محقق کند و کارایی لازم را ندارد.(ادامه)
رامین ولی‌پور از وزنه برداری رفت
عنوان‌دار آسیایی مازندران از رشته وزنه‌برداری رفت اما با حضور در یک ورزش دیگر به صحنه‌های قهرمانی باز می‌گردد.(ادامه)
عکس/ سالروز نخستین نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب
نخستین نماز جمعه به امامت حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای در دانشگاه تهران برگزار شد. ایشان از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) ۲۴دی ماه ۱۳۵۸، به عنوان امام جمعه تهران منصوب شدند.(ادامه)
قوای سه گانه درلایحه بودجه 97 از سپرده گذاری منع شدند
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: دستگاه های اجرایی در قوای سه گانه نمی توانند ازمحل سپرده های خودشان دربانک ها سودی حاصل کنند.(ادامه)
تصویری دیدنی اما دردناک از دریاچه ارومیه
لنج و کشتی به نمک نشسته در دریاچه ارومیه!(ادامه)
۶ راهکار آسان برای بهبود حافظه کوتاه مدت
حافظه کوتاه مدت فراینده ذهنی ذخیره اطلاعات برای ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه است. پس شما مجبور نیستید در این مدت کوتاه تمام اطلاعات را به خاطر داشته باشید.(ادامه)
مناظر زیبای برفی چلاو آمل
تصاویر زیبا از طبیعت برفی چلاو آمل را مشاهده کنید.(ادامه)
سرمربی تراکتورسازی انتخاب شد
مسئولان باشگاه تراکتورسازی با یک مربی ترکیه‌ای به توافقات ابتدایی دست پیدا کردند تا این مربی برای عقد قرارداد به تبریز بیاید.(ادامه)
مسئولان در حادثه کشتی سانچی باید به مردم پاسخگو باشند
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: در حادثه کشتی سانچی، مسئولان باید پاسخگوی همه خانواده‌ها و ملت باشند و ملت ایران در این راستا حق مطالبه‎گری دارد.(ادامه)
پاسخ وزارت‌بهداشت به خبری‌درمورد آیت‌الله‌شاهرودی
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران امروز پنج شنبه 28دی
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مشکلات زوجین زمانی شروع می‌شود که اعتماد یکدیگر را از دست می‌دهند. رفتن اعتماد از رابطه به معنای ورود بدبینی و شک به زندگی مشترک است که منجر به از بین رفتن صمیمت و محبت زوجین می‌شود.
اعتماد همسرتان را بدست آورید
مشکلات زوجین زمانی شروع می‌شود که اعتماد یکدیگر را از دست می‌دهند. رفتن اعتماد از رابطه به معنای ورود بدبینی و شک به زندگی مشترک است که منجر به از بین رفتن صمیمت و محبت زوجین می‌شود. (ادامه)
میوه‌ای به جای قرص خواب آور
محققان تایوانی به این نتیجه رسیده‌اند که مصرف کیوی می‌تواند باعث بهبود کیفیت خواب شود. اگر می‌خواهید با چندوچون این مسئله بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.(ادامه)
یکطرفه شدن جاده چالوس در آخرین جمعه دی
پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۶ فردا یک طرفه می‌شود.(ادامه)
بررسی حادثه نفتکش سانچی با حضور 3 وزیر
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: ابعاد حادثه تصادف نفت‌کش ایرانی با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت بررسی می‌شود.(ادامه)
 هنوز ساعتی تا غروب آفتاب بیست و هفتمین روز زمستان در گرجی‌محله بهشهر باقی بود که زبانه‌های آتش از خانه‌ای خبر از حادثه‌ای جنایی داد.


پدرکشی فجیع با تبر در بهشهر/ پسر، خانه را آتش زد تا رد قتل پدر ‌پاک شود+ عکس صحنه قتل
هنوز ساعتی تا غروب آفتاب بیست و هفتمین روز زمستان در گرجی‌محله بهشهر باقی بود که زبانه‌های آتش از خانه‌ای خبر از حادثه‌ای جنایی داد. (ادامه)
پیام محمود احمدی‌نژاد به سربازان اسرائیلی
احمدی‌نژاد در 26 دی ماه سال 87، در گفت‌وگو با شبکه‌های الجزیره عربی و انگلیسی، العالم و پرس تی وی در پیامی خطاب به ساکنان فلسطین اشغالی و سربازان رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ساکنان فلسطین اشغالی برای اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها به خیابان‌ها بریزند و سربازان رژیم صهیونیستی نیز از دستور فرماندهان خود برای کشتن زنان و کودکان سرپیچی کنند. (ادامه)
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد با متخلفان کالای قاچاق در استان مازندران خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در بخش قاچاق، بیش از یک‌هزار و 112 فقره پرونده قاچاق در شعب تعزیرات حکومتی مازندران رسیدگی و مختومه شد.

بیش از 1120 فقره پرونده قاچاق در تعزیرات مازندران رسیدگی شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد با متخلفان کالای قاچاق در استان مازندران خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در بخش قاچاق، بیش از یک‌هزار و 112 فقره پرونده قاچاق در شعب تعزیرات حکومتی مازندران رسیدگی و مختومه شد. (ادامه)
عکس/ کری جدید روزنامه استقلال برای پرسپولیسی ها
روزنامه استقلال جوان برای پرسپولیسی ها کری خواند.(ادامه)
عکس/ ٢ پسرخاله که در «سانچی» بودند
نخستین سفرشان بود اما آخرین سفرشان شد. مقصد، کره‌جنوبی بود؛ مقصدی که هرگز نرسیدند و در نیمه ‌راه بازماندند. «پوریا» و «سجاد» دو پسرخاله، دو هم‌دانشگاهی، دو رفیق و دو همکار بودند.(ادامه)
صالحی امیری استعفا داد!
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در واکنش به انتقادات مطرح شده در یادداشتی به شبهات مطرح شده پاسخ داد. (ادامه)
شمال نیوز : در سال آینده دو رویداد نجومی مهم در پهنه ایران قابل‌مشاهده خواهد بود. یکی ماه‌گرفتگی کلی که گرفت کلی رأس نیمه‌شب جمعه ۵ مرداد آغاز می‌شود و ..... آنچه در مورد تقویم سال 97 باید بدانید ....
شمال نیوز : در سال آینده دو رویداد نجومی مهم در پهنه ایران قابل‌مشاهده خواهد بود. یکی ماه‌گرفتگی کلی که گرفت کلی رأس نیمه‌شب جمعه ۵ مرداد آغاز می‌شود و .....(ادامه)
شمال نیوز : وی تصریح کرد : عبدالرضا دادبود در جلسه اعضای شورای شهر گرگان در تاریخ 18 آذرماه سال جاری با رای 7 تن از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان شهردار گرگان انتخاب شد ..... قطعی شدن حکم شهردار گرگان در وزارت کشور / دادبود هفته آینده معارفه می شود
شمال نیوز : وی تصریح کرد : عبدالرضا دادبود در جلسه اعضای شورای شهر گرگان در تاریخ 18 آذرماه سال جاری با رای 7 تن از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان شهردار گرگان انتخاب شد .....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه با ایجاد سامانه دادور، عملکرد مدیران از نظر مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: ایجاد بروکراسی اداری برای مردم در استان مازندران پیگرد قانونی دارد..... استاندار : کاغذبازی برای مازندرانی ها پیگرد قانونی دارد
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه با ایجاد سامانه دادور، عملکرد مدیران از نظر مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: ایجاد بروکراسی اداری برای مردم در استان مازندران پیگرد قانونی دارد.....(ادامه)
خبر خوش شیرینی برای پرسپولیسی‌ها!
شیرینی معاون باشگاه پرسپولیس در دوران رویانیان کلی سند علیه بازیکنان طلبکار قرمزها رو کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.2 seconds.