.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : پس از برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی در تیر ماه گذشته در منطقه آزاد کیش و انتخاب 64 نماینده در رشته های هفتگانه نظام مهندسی طبق شنیده ها آخوندی وزیر راه وشهرسازی 32 عضو اصلی و علی البدل را انتخاب نمود . انتخاب 2 مهندس مازنی در شورای مرکزی نظام مهندسی کشور
شمال نیوز : پس از برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی در تیر ماه گذشته در منطقه آزاد کیش و انتخاب 64 نماینده در رشته های هفتگانه نظام مهندسی طبق شنیده ها آخوندی وزیر راه وشهرسازی 32 عضو اصلی و علی البدل را انتخاب نمود .(ادامه)

دهكده آرامش آسايش ندارد(ديدگاه)
(ادامه)
سین شیخ‌الاسلام عملیات موصل، ابعاد و اهداف(يادداشت)
سین شیخ‌الاسلام(ادامه)
جلسه ساماندهي زائرين اربعين حسيني در بهشهر برگزار شد
شمال نیوز: جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی در فرمانداری شهرستان بهشهر برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران به ترک جلسه توسط مدیران واکنش نشان داد و گفت: جلسه شورای برنامه‌ریزی استان باید جدی گرفته شود.

اعتراض استاندار مازندران نسبت به ترک جلسه توسط مدیران
شمال نیوز: استاندار مازندران به ترک جلسه توسط مدیران واکنش نشان داد و گفت: جلسه شورای برنامه‌ریزی استان باید جدی گرفته شود. (ادامه)
سرپرست‌های سه وزارت‌خانه را بیشتر بشناسید +تصاویر و سوابق
با همه این‌ها هنوز معلوم نیست بعد از پایان دوره سرپرستی این افراد چه کسانی بر صندلی وزارت‌خانه‌های مذکور تکیه می‌زنند.(ادامه)
شمال نیوز: نوبخت در عزل و نصب مدیران در استان دخالت می‌کند و افرادی را در تصدی‌ها به‌کار می‌گیرد که تجربه‌ای نداشته، ضعیف و چاپلوس هستند.

افشای پشت پرده نماینده مجلس از جابه‌جایی یک مدیر شمالی
شمال نیوز: نوبخت در عزل و نصب مدیران در استان دخالت می‌کند و افرادی را در تصدی‌ها به‌کار می‌گیرد که تجربه‌ای نداشته، ضعیف و چاپلوس هستند. (ادامه)
مفیدترین ورزش برای پوکی استخوان چیست؟
عضو هیات علمی بیمارستان شهید مدرس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح مفیدترین ورزش برای پوکی استخوان گفت: اخیراً استفاده از قوزبندهای خاصی که طراحی آنها شبیه به کوله پشتی است توجه پزشکان و بیماران را به خود جلب کرده است.(ادامه)
علاوه بر این در سطح استانداران هم نیاز به تغییر احساس می‌شود و با کمال تاسف باید اعلام کنم برخی مدیران استانی و استانداران به علت کهولت سنی آلزایمر گرفته و قادر به ادامه کار نیستند و نیاز به تجدیدنظر به شدت احساس می‌شود.

برخی استانداران آلزایمر دارند
علاوه بر این در سطح استانداران هم نیاز به تغییر احساس می‌شود و با کمال تاسف باید اعلام کنم برخی مدیران استانی و استانداران به علت کهولت سنی آلزایمر گرفته و قادر به ادامه کار نیستند و نیاز به تجدیدنظر به شدت احساس می‌شود. (ادامه)
ناطق حوصله کار میدانی سیاسی ندارد/ شجاعت مطهری زیاد است
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: عموم وزرای دولت روحانی مجرب هستند و معنی حکومت‌کردن را می‌فهمند و تدابیر خوبی دارند. (ادامه)
ناطق حوصله کار میدانی سیاسی ندارد/ شجاعت مطهری زیاد است
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: عموم وزرای دولت روحانی مجرب هستند و معنی حکومت‌کردن را می‌فهمند و تدابیر خوبی دارند. (ادامه)
عکس: جواد رضویان و مهران غفوریان سال اول دانشگاه
(ادامه)
آسمان مازندران در آخرین روز مهر ، صاف
آسمان مازندران، امروز صاف تا قسمتی ابری پیش ‌بینی می‌ شود.(ادامه)
انتقام خون شهدای خان‌طومان/ حمله آغاز شد
شمال نیوز: از دقایقی قبل موشک‌باران خان طومان درریف حلب جنوبی توسط رزمندگان مقاومت مستقردرجبل عزان آغاز شد. (ادامه)
واکنش بشار اسد به این عکس چه بود؟ +عکس
رئیس جمهور سوریه فاش کرد که عکس غمبار "عمران الحلبی" کودک سوری که قلب جهان را به درد آورد، تقلبی و ساختگی بود. (ادامه)
وزیر علوم:چرا باید استعفا بدهم؟/ برای پاسخگویی درباره استیضاح آماده‌ام
وزیر علوم گفت: هیچ مساله‌ای در رابطه با استعفای من مطرح نیست و برای پاسخگویی به مجلس درباره استیضاح آماده‌ام.(ادامه)
نکاتی جالب درباره سنگ کلیه
غذاهای غنی از اگزالات شامل اسفناج، ریواس، شکلات، قهوه و کره بادام زمینی است. نگران نباشید تنها در صورت مصرف بیش از اندازه ی این مواد غذایی ممکن است به سنگ کلیه دچار شوید، آن هم اگر مستعد ابتلا به آن باشید. در ضمن رژیم غذایی سرشار از اگزالات، تنها یک عامل خطر ابتلا به سنگ کلیه است.(ادامه)
تصاویر/ روحانی در مراسم روز ملی صادرات
دکتر حسن روحانی ، رییس جمهور کشورمان صبح امروز پنجشنبه ۲۹ مهر - در مراسم روز ملی صادرات حضور یافت.(ادامه)
عکس/سلفی یوسف تیموری با علی صادقی
(ادامه)
کاخ سلطنتی رامسر یا کاخ مرمر یکی از نفیس‌ترین آثار دوران پهلوی در شمال ایران است. این کاخ به دستور رضا شاه پهلوی در سال ۱۳۱۶ به بهره‌برداری رسید و تا انقلاب سال ۱۳۵۷ به عنوان اقامتگاه خانواده پادشاهی استفاده می‌شد. ساختمان کاخ در میان باغی به مساحت ۶۰۰۰۰ متر قرار دارد که اولین نهال‌های مرکبات اصلاح شده و گیاهان تزیینی نایاب در این باغ کاشته شده‌است و یکی از جالب‌ترین و متنوع‌ترین باغ‌های ایران است. کاخ مرمر رامسر(خبر)
کاخ سلطنتی رامسر یا کاخ مرمر یکی از نفیس‌ترین آثار دوران پهلوی در شمال ایران است. این کاخ به دستور رضا شاه پهلوی در سال ۱۳۱۶ به بهره‌برداری رسید و تا انقلاب سال ۱۳۵۷ به عنوان اقامتگاه خانواده پادشاهی استفاده می‌شد. ساختمان کاخ در میان باغی به مساحت ۶۰۰۰۰ متر قرار دارد که اولین نهال‌های مرکبات اصلاح شده و گیاهان تزیینی نایاب در این باغ کاشته شده‌است و یکی از جالب‌ترین و متنوع‌ترین باغ‌های ایران است.(ادامه)
تصویری قدیمی از جاده چالوس
تصویری بسیار قدیمی از جاده چالوس هنگامی که خاکی بود، سال 1320(ادامه)
عکس: مسابقه فوتبال دستی زیدان و مارادونا به داوری پله
(ادامه)
عکس: وقتی بتمن سوار بر فیل بود!
بتمن/1967(ادامه)
عبوری:تا به تمامي مطالبات شهروندان پاسخ عملي ندهيم آرام نمي گيريم
شهردار ساري كه پس از افتتاح زير گذر فرح آباد با تمام توش و توان خود تلاش مي كند به وعده اش براي افتتاح چند پروژه عظيم در هفدهم ربيع الاول عمل كند در بازديد از بوستان ولايت گفت : ما خود را مسئول تحقق مطالبات شهروندي مردم ساري ميدانيم و تا انجام آنها از هيچ تلاشي كوتاهي نمي كنيم.(ادامه)
عکس/ حیدرالعبادی در مناطق عملیاتی موصل
حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق روز گذشته در پی عملیات آزاد سازی موصل ضمن بازدید از یگان‌های ارتش و نیروهای مردمی با فرماندهان میدانی دیدار کرد.(ادامه)
عمر ورزش قهرمانی کم شده است
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خود فرد قهرمان را در کم شدن عمر ورزش قهرمانی مؤثر دانست.(ادامه)
آغاز به‌کار کنگره ملی بیماری‌های اسکلتی در مازندران
چهارمین کنگره کشوری بیماری‌های اسکلتی و عضلانی با حضور اساتید و پزشکان مطرح کشور به مدت دو روز به میزبانی مازندران آغاز شد.(ادامه)
اشیائی که تیروئید را بیمار می کنند
دقت کنید ظروف تفلون خراش بر ندارند. ایجاد خراش در این ظروف به این معناست که مواد شیمیایی آنها به درون غذای شما رفته و احتمالا شما این مواد را خورده اید. لذا موقع آشپزی با این ظروف، از قاشق چوبی یا نسوز استفاده کنید. برای شستن شان هم از ابر استفاده نمایید.(ادامه)
فیل ماهی 300 کیلوگرمی در تور صیادان محمودآبادی
صیادان محمودآبادی موفق به صید فیل ماهی 300 کیلوگرمی از دریای مازندران شدند.(ادامه)
برگزاری ششمین یادواره شهدای نکا و گرامی‎داشت 35 شهید مدافع حرم مازندران
فرمانده سپاه ناحیه نکا از برگزاری ششمین یادواره شهدای روستای حاجی‌محله نکا و گرامی‎داشت 35 شهید مدافع حرم مازندران به میزبانی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.678 seconds.