.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خطر جدى درياى خزر را تهديد مى كند
(ادامه)
كشف 648 كيلو سكه سرقتي در آستارا
(ادامه)
جشنواره بين‌المللي وبلاگ نويسي امام رضا(ع) در گيلان
جشنواره بين‌المللي وبلاگ نويسي امام رضا(ع) ، به ميزباني اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان پاييز امسال در رشت برگزار مي‌شود. رييس روابط عمومي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان گفت : اين جشنواره همزمان با برگزاري پنجمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) درخراسان رضوي و دومين جشنواره وبلاگ نويسي در گستره جهان اسلام برگزار مي‌گردد. "مجيد رحماني" روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرناافزود : جشنواره ياد شده در راستاي ترويج فرهنگ و انديشه‌هاي امام رضا(ع) ، عملي شدن سيره آن حضرت و شكوفايي و تعالي هنر دوستداران آن امام همام برگزار مي‌شود. وي گفت : علاقه مندان مي‌توانند آثار خود را در پنج رشته ، به سايت ‪ www.guilanblogtest.ir‬ارسال نمايند. به گفته رحماني اين پنج رشته شامل ،‪ ۱‬قطعه ادبي شعر رضوي نامه‌اي به امام رضا(ع)، ‪ ۲‬ابعاد معنوي شخصيت تابناك حضرت امام رضا(ع) و عكسهاي شخصي از سفر به آستان قدس رضوي، ‪ ۳‬تاثير وجود مبارك آن حضرت بر زندگي ايرانيان و جهان اسلام ، ‪۴‬آثار توسل به آن حضرت و خاطرات استجابت توسل به ايشان، ‪ ۵‬طراحي زيباترين وبلاگ مرتبط با موضوع حضرت رضا (ع) به همراه عكس نماهنگ ، است. رحماني افزود: آخرين مهلت ارسال آثار حداكثر تا تاريخ اول مهرماه ‪۸۶‬ است. وي گفت : اختتاميه جشنواره امام رضا (ع) اول آذرماه سال جاري، روز ولادت آن امام همام در خراسان رضوي برگزار مي‌شود.(ادامه)
نشست استاندار مازندران با نخبگان صنعتي استان
(ادامه)
مطبوعات مازندران شناسنامه دار شد
(ادامه)
حكم شهردار دستخوش جريانات سياسي داخل كشور شده واعلام رد صلاحيت شهردار بايد با ذكر دليل باشد، در حالي كه تنها به نوشتن دو خط نامه اكتفا كرده و از آنجا كه دليل مستندات را به ... نامه وزارت كشور در مورد شهردار رشت، وجاهت قانوني ندارد
حكم شهردار دستخوش جريانات سياسي داخل كشور شده واعلام رد صلاحيت شهردار بايد با ذكر دليل باشد، در حالي كه تنها به نوشتن دو خط نامه اكتفا كرده و از آنجا كه دليل مستندات را به ...(ادامه)
مصرف قرص برنج در استان مازندران به علت نگهداري از غلات، بيش از ساير استان‌ها است.ميزان كشندگي اين قرص سريع‌تر از قرص سيانور است، تصريح كرد: مصرف 40 ميلي‌گرم قرص برنج يك كيلوگرم ... 
 
از برنج تا قرص برنج ...
مصرف قرص برنج در استان مازندران به علت نگهداري از غلات، بيش از ساير استان‌ها است.ميزان كشندگي اين قرص سريع‌تر از قرص سيانور است، تصريح كرد: مصرف 40 ميلي‌گرم قرص برنج يك كيلوگرم ... (ادامه)
افتتاح اورژانس اجتماعی در گیلان
اورژانس اجتماعی خط تلفن 123 امروز با حضور موسوی مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در رشت افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خزر خط تلفن 123 اورژانس صبح امروز با حضور سید حسن موسوی مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، ظهیری معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، محمدی مسئول فوریت های گردشگری و کوچکی نژاد مدیر کل و جمعی از کارشناسان بهزیستی گیلان افتتاح شد. راد معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در خصوص افتتاح خط تلفن ویژه اورژانس اجتماعی گفت: این اورژانس اجتماعی با هدف کمک رسانی آسان و سریع برای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در سطح استان افتتاح شده است. وی افزود: این اورژانس به کمک قوه قضاییه و نیروی انتظامی به افرادی که به شکل های مختلف در معرض آسیب قرار گرفته اند و نیاز به کمک سریع دارند با تماس تلفنی، تیم سیار را به محل اعزام می کند و در صورت لزوم یا به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد و یا فرد آسیب دیده را از خانواده جدا می سازد. راد در پایان گفت: در حال حاضر این اورژانس قادر به پاسخگوی به 30 خط است و از تیم 6 نفره شامل کارشناسان علوم اجتماعی، روانشناسی و تربیتی تشکیل شده و به زودی نیز به ماشین «ون» بنفش یاسی مجهز می شود.(ادامه)
انتصاب سرپرست ميراث فرهنگي گلستان
(ادامه)
تشکیل اولین جلسه اتاق فکر در گلستان
(ادامه)
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ... نماینده ولی فقیه و روستای بزرگ ساری !!
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ...(ادامه)
در حالیکه فرماندار ساری خود بعنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان و متولی ایجاد هماهنگی بین ادارات و دستگاههای اجرایی میباشد ، در جلسه شورای اداری رسمآ نسبت به این مسئله انتقاد نموده و اعلام کرد... فرماندار ساری و انتقاد از عدم هماهنگی ادارات؟؟
در حالیکه فرماندار ساری خود بعنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان و متولی ایجاد هماهنگی بین ادارات و دستگاههای اجرایی میباشد ، در جلسه شورای اداری رسمآ نسبت به این مسئله انتقاد نموده و اعلام کرد...(ادامه)
ایجاد168هزار شغل درمازندران تا پايان برنامه چهارم
(ادامه)
دستگيري سارق کارت سوخت در بندرگز
(ادامه)
حفاظت محيط زيست با هواپيماي آبي
(ادامه)
كشفيات جديد باستان شناسان در فرح آباد سارى
(ادامه)
قناعت:مازندران امن ترين استان كشور است
(ادامه)
در مظلوميت مسجد جامع قائمشهر!(يادداشت)
محمدرضا مسكيني(ادامه)
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ... محتشمی و راز شکست اصلاح طلبان !!
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ...(ادامه)
بازداشت اعضای تيم كوهنوردي مازندران
(ادامه)
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است... اردوی انتخاباتی اصلاح طلبان !!
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است...(ادامه)
تولد جوجه‌ 4 پا در مازندران
(ادامه)
امتناع شن سای ساوه از رویارویی با راه ساری
(ادامه)
فوت آيت الله مشكيني تكذيب شد
(ادامه)
آخرین آمار غرق شدگان در مازندران
(ادامه)
۴ کشته در تصادف دیروز رودبار
(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
معارفه سرپرست فرمانداري گرگان
(ادامه)
کارگاه تخصصی بحران مدیریت حوادث دربابلسر
(ادامه)
استعفای 5 مدير گلستانی براي نامزدی مجلس
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.