.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افتتاح نمايشگاه توانمنديهاي صنعت و معدن مازندران
نمايشگاه توانمنديهاي صنعت و معدن استان مازندران عصر شنبه با حضور استاندار مازندران در محل دايمي نمايشگاههاي بين‌المللي استان مازندران در قائمشهر گشايش يافت.(ادامه)
روزانه 50 هزار نفر از نمایشگاه کتاب مازندران دیدن کردند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به استقبال پرشور مردم و علاقه مندان به کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران اظهار داشت : در این ایام روزانه 50 هزار نفر از نمایشگاه کتاب مازندران دیدن کردند. (ادامه)
طالبی : دستگاه قضايي نبض نظام اسلامي
رييس كل دادگستري مازندران گفت: قاضي موظف است بر اساس حق و عدالت حكم صادر كند و بدون در نظر گرفتن هر گونه ملاحظات و جوسازي طبق قوانين الهي اجراي عدالت كند. حجت‌الاسلام "حسين طالبي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در ساري از دستگاه قضايي بعنوان نبض نظام اسلامي ياد و تاكيد كرد قوه قضاييه در واقع ملجاء و پناهگاه مردم مظلوم و ستمديده است. وي افزود: تمام سعي و تلاش تشكيلات قضايي در جامعه اسلامي اين است كه عدالت كاملا رعايت و اجرا شود. وي يكي از وظايف قوه قضائيه را پشتيباني از حقوق فردي و اجتماعي افراد جامعه اعلام كرد و اظهار داشت: براي دفاع از حق و عدالت همه بايد تشكيلات قضايي را در اين امر خطير و مهم ياري كنند. رييس كل دادگستري مازندران كه در دومين روز از گراميداشت هفته قوه قضائيه با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي سخن مي‌گفت، ادامه داد : امروزه دستگاه قضايي نقش اساسي و حياتي در نظام اسلامي دارد و انصافا كار در قوه قضائيه بسيار حساس و دشوار است. اين مقام قضايي برقراري نظم، امنيت، آسايش و آرامش در جامعه را از ديگر وظايف ذاتي قوه قضائيه دانست و بيان داشت: براي تحقق اين امر نياز است دستگاه قضائي با ناهنجاريها در جامعه برخورد قانوني كند. وي در بخش ديگر از اين گفت و گو به نقش رسانه‌هاي خبري در جامعه اسلامي اشاره كرد و گفت: يكي از وظايف ذاتي مطبوعات، اطلاع‌رساني دقيق، صحيح و بموقع به مخاطبان جامعه است و تشكيلات قضايي براي رسيدن به اهداف عاليه و اجراي عدالت در جامعه اسلامي نيازمند به همكاري و ياري مطبوعات است. طالبي تصريح كرد: اگر تشكيلات قضايي براي اجراي عدالت در كشور از نظر افكار عمومي بويژه رسانه‌هاي خبري مورد حمايت همه جانبه قرار نگيرد قطعا در اجراي وظايف قانوني دچار مشكل خواهد شد. رييس كل دادگستري مازندران درباره عملكرد قضايي استان در سال گذشته گفت: در مجموع ‪ ۱۸۷‬هزار و ‪ ۷۱‬فقره پرونده وارد دادگاههاي استان شده كه با توجه به پرونده‌هاي قبلي ‪ ۱۹۷‬هزار و ‪ ۸۷۰‬فقره آن مختومه شد. وي مجموع پرونده‌هاي وارده در دادسراهاي مازندران در سال قبل را ‪۱۳۱‬ هزار و ‪ ۶۱۲‬فقره اعلام كرد و افزود: با احتساب پرونده‌هاي قبلي ‪ ۱۳۷‬هزار و ‪ ۳۹‬فقره توسط قضات استان مختومه شد. وي بيان داشت: همچنين در مدت يادشده ‪ ۱۵۳‬هزار و ‪ ۵۹۰‬فقره پرونده به شوراي حل اختلاف ارجاع شد كه با موجودي قبلي ‪ ۱۵۴‬هزار و ‪ ۷۷۱‬فقره به صلح و سازش ختم شد. اين مسوول قضايي، از برگشت ميلياردها تومان وجوه بيت المال و برگشت بيش يكصد هكتار از اراضي ملي با حكم قضايي استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در همين مدت بيش از ‪ ۸۰‬هزار مشاوره حقوقي بصورت رايگان به مردم مازندران توسط دادگستري استان ارائه شد . وي صدور حكم واجراي عدالت شماري از اراذل و اوباش توسط دستگاه قضايي مازندران در سال قبل را از ديگر اقدامات دستگاه قضايي اعلام كرد.(ادامه)
مرگ 5 زائر مازندرانی حرم حضرت زینب
(ادامه)
تاسف شفقت از موضعگیری نسبت به دولت
(ادامه)
انتخابات نمایشی مدیران در مدارس گلستان
(ادامه)
بهره‌برداري از300واحدصنعتي تا پايان سال در مازندران
رييس سازمان صنايع و معادن استان مازندران با اعلام اين كه طي سال‌هاي 84 - 85 حدود 106 طرح با اشتغالزايي 1805 نفر در استان به بهره برداري رسيده است، گفت: در سال 86 در بخش صنعت و معدن نيز 52 طرح با اشتغالزايي 1728 نفر به بهره‌برداري مي‌رسد. (ادامه)
سرانه فرهنگي در گيلان 100 تومان است
نماينده مردم لاهيجان در مجلس شوراي اسلامي از كم بودن سرانه فرهنگي در گيلان انتقاد کرد. (ادامه)
از فردا کلیه مجتمع هاي رفاهی دولتي مردمی میشود
طرح ساماندهي مجتمع‌هاي رفاهي دستگاه‌هاي دولتي در استان مازندران با حضور معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزار شد و بر اساس آن از دوم تير ماه سال جاري كليه‌ مجتمع‌هاي اقامتي و تفريحي دولتي در سواحل درياي خزر در اختيار سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري قرار مي‌گيرد. (ادامه)
صدهزار سال استقرار بشر در مازندران
پايگاه پژوهشي غارهاي باستاني مازندران با انجام مطالعات پژوهشي روي 10 كيلومتر از مسير بهشهر تا ساري، به منظور راه‌اندازي بزرگترين سايت موزه باستاني كشور، صدهزار سال استقرار بشر در اين منطقه را مورد مطالعه قرار مي‌دهند. (ادامه)
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق  ، تنها گزینه نامزدی ... کشاورزیان تنها گزینه اصلاح طلبان
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق ، تنها گزینه نامزدی ...(ادامه)
تلاش آقای رئیس برای ماندن !!؟؟
(ادامه)
در حالی که بیش از دو هفته صدا و سیمای مرکز مازندران به طور کامل در اختیار جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها قرار گرفته بود و تبلیغات شدید رسانه ای سراسر استان را فرا ... بی مهری شبکه استانی سیما
در حالی که بیش از دو هفته صدا و سیمای مرکز مازندران به طور کامل در اختیار جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها قرار گرفته بود و تبلیغات شدید رسانه ای سراسر استان را فرا ...(ادامه)
در پى‌ برکنارى‌ رئيس‌ هيأت‌ کاراته‌ استان‌ مازندران، عليرضا سمندر رئيس‌ فدراسيون‌ کاراته‌ گفت: سيدهادى‌ حسينى‌ مديرکل‌ تربيت‌بدنى‌ مازندران‌ خواستار برکنارى‌ على‌ سلطانى‌ شد و بر تصميم‌ خود پافشارى‌ ... به‌ دنبال‌ برکنارى‌ رئيس‌ هيأت‌ کاراته‌ مازندران‌ سمندر: تحت‌ هيچ‌ شرايطى‌ موافقت‌ نمى‌کنم!
در پى‌ برکنارى‌ رئيس‌ هيأت‌ کاراته‌ استان‌ مازندران، عليرضا سمندر رئيس‌ فدراسيون‌ کاراته‌ گفت: سيدهادى‌ حسينى‌ مديرکل‌ تربيت‌بدنى‌ مازندران‌ خواستار برکنارى‌ على‌ سلطانى‌ شد و بر تصميم‌ خود پافشارى‌ ...(ادامه)
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ... توزیع فيلم غیر اخلاقی منتسب به "يانگوم" در شمال کشور
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ...(ادامه)
بحران در نساجي طبرستان
كارخانه نساجي طبرستان به دليل كمبود نقدينگي همچنان با بحران مواجه است . (ادامه)
شناسايي يك خزنده كوچك در گيلان
(ادامه)
منع خبرنگار ايرنا از پوشش خبري جلسه شوراي اداري گلستان
(ادامه)
مازندران جزواستانهاي نخست حادثه خيز كشور
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.