.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اين طرح در جلسه‌اي با حضور دکتر شاعري معاون برنامه‌ريزي و پشتيباني وزير كشور و استانداران استان‌هاي شمالي مازندران، گيلان و گلستان، نماينده سازمان تربيت‌بدني، رييس فدراسيون نجات غريق وغواصي و مديران‌كل ... بررسی طرح ساماندهی سواحل خزر در وزارت کشور
اين طرح در جلسه‌اي با حضور دکتر شاعري معاون برنامه‌ريزي و پشتيباني وزير كشور و استانداران استان‌هاي شمالي مازندران، گيلان و گلستان، نماينده سازمان تربيت‌بدني، رييس فدراسيون نجات غريق وغواصي و مديران‌كل ...(ادامه)
شورای ائتلاف اصلاح طلبان استان گیلان به اتفاق آرا سید احمد حسینی معاون سیاسی - امنیتی دولت اصلاحات در استان گیلان را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان برگزید. وی سالها در سمت های مختلف در وزارت کشور خدمت کرده و اکنون رییس دانشگاه ... اتفاق نظر کم نظیر بین اصلاح طلبان استان گیلان
شورای ائتلاف اصلاح طلبان استان گیلان به اتفاق آرا سید احمد حسینی معاون سیاسی - امنیتی دولت اصلاحات در استان گیلان را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان برگزید. وی سالها در سمت های مختلف در وزارت کشور خدمت کرده و اکنون رییس دانشگاه ...(ادامه)
افزايش قيمت برنج در مازندران
(ادامه)
اعتراض اصولگرايان گیلان به عملکرد مدير كل تربيت بدني
جمعي از اصولگرايان گيلان طي نامه اي به " علي آبادي " رييس سازمان تربيت بدني به عملكرد مدير كل تربيت بدني گيلان انتقاد نمودند .آنان در اين نامه مدعي شده اند " نيك بين " كه از مديران مانده از دولت قبل در گيلان ...(ادامه)
مراسم تجليل از پروفسور رضا در بندر انزلي
(ادامه)
بازگشت 100 ميليارد ريال به بيت‌المال در گيلان
(ادامه)
تأسيس انجمن دوستي گيلان و تاجيكستان
(ادامه)
نماينده مردم انزلي در مجلس گفت: رقابت در انتخابات دوره هشتم مجلس جدي‌تر و نزديك‌تر و حضور كانديداهاي جوان گيلاني در اين دوره چشمگير است. در بين اصولگرايان و جبهه اصلاح طلبان نيز قرائن و شواهد نشان مي‌دهد كه ... جوانان گيلاني به صحنه مي آيند
نماينده مردم انزلي در مجلس گفت: رقابت در انتخابات دوره هشتم مجلس جدي‌تر و نزديك‌تر و حضور كانديداهاي جوان گيلاني در اين دوره چشمگير است. در بين اصولگرايان و جبهه اصلاح طلبان نيز قرائن و شواهد نشان مي‌دهد كه ...(ادامه)
انتصاب اعضاي هيات نظارت بر انتخابات مجلس هشتم در گيلان
(ادامه)
راه اندازي اتاق مديريت بحران در استان گيلان
(ادامه)
تجمع کارگران کارخانه کنفکار رشت مفابل استانداري
(ادامه)
ديدار مديرعامل پگاه با نادر دست ‌نشان
(ادامه)
گيلان خواستار حضور در ليگ كشتي مازندران شد
(ادامه)
راه اندازی کانون اصلاح و تربيت دختران در گیلان
هم اکنون دختران در بند نسوان در قسمتي جداگانه نگهداري مي‌شوند که در صورت فعاليت اين مرکز گامي مثبت در راستاي تربيت و آموزش اين قشر برداشته خواهد شد...(ادامه)
شهردار رشت از مردادماه امسال با حكم رييس شوراي اسلامي شهررشت به عنوان شهردار مشغول به كار شد و اين در حالي است كه حكم شهرداران مراكز استان‌ها طبق قانون بايد از سوي وزارت كشور صادر شود و تاكنون اين حكم ابلاغ نشده است... شهردار رشت شايعه بركناري خود را تكذيب كرد
شهردار رشت از مردادماه امسال با حكم رييس شوراي اسلامي شهررشت به عنوان شهردار مشغول به كار شد و اين در حالي است كه حكم شهرداران مراكز استان‌ها طبق قانون بايد از سوي وزارت كشور صادر شود و تاكنون اين حكم ابلاغ نشده است...(ادامه)
در پي انتصاب روح الله قهرماني چابك به سمت استاندار گيلان رايزني ها براي جايگزين وي ادامه دارد.گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست پس از مطرح شدن گزينه هاي مختلف براي احراز اين پست از مهندس ... گزينه هاي مطرح معاونت عمراني استانداري
در پي انتصاب روح الله قهرماني چابك به سمت استاندار گيلان رايزني ها براي جايگزين وي ادامه دارد.گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست پس از مطرح شدن گزينه هاي مختلف براي احراز اين پست از مهندس ...(ادامه)
انتقاد نماينده مجلس از عملكرد گردشگري در گيلان
(ادامه)
آیا گیلانیها به اندازه مردم مازندران از رفتن قهرمانی ابراز ناراحتی می کنند و از آمدنش خوشحال خواهند شد(يادداشت)
(ادامه)
خانه احزاب میزبان احزاب گیلانی
(ادامه)
بركناري سرمربی پگاه گيلان/دارکو سرمربی موقت
(ادامه)
سرمربي تيم پگاه: به زودي بركنار مي‌شوم
(ادامه)
پدر سنگدل رشتي فرزند 45 روزه خود را كشت
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
اين عده با شايعه تاييد صلاحيت براي ورود به عرصه انتخابات مجلس هشتم به دنبال حفظ نيروهاي تبليغات انتخاباتي خود هستند.آنها با برگزاري جلسات مختلف محفلي و اعلام اينكه ديگر كارشان تمام و در اين دوره تاييد صلاحيت گرفته‌اند در پي سازماندهي نيروهاي خود ... رد صلاحيت‌شدگان گذشته به دنبال استراتژي جديد!
اين عده با شايعه تاييد صلاحيت براي ورود به عرصه انتخابات مجلس هشتم به دنبال حفظ نيروهاي تبليغات انتخاباتي خود هستند.آنها با برگزاري جلسات مختلف محفلي و اعلام اينكه ديگر كارشان تمام و در اين دوره تاييد صلاحيت گرفته‌اند در پي سازماندهي نيروهاي خود ...(ادامه)
بيشترين بيماران ديابتي كشور در مازندران و گيلان
(ادامه)
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ... مشكل بنزين و برهنه شدن در وزارت كشور !
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ...(ادامه)
زنان مازندراني بيشتر از مردان عمر مي كنند
(ادامه)
انهدام باند توزيع مواد مخدر در رشت
(ادامه)
کسر بودجه چند صد میلیوني گردشگری گیلان!
(ادامه)
زلزله ‪ ۴/۲ريشتري ماسال را لرزاند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.