.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۶۰هزار متقاضی مسکن در گیلان
(ادامه)
اعضاي تيم فوتبال پگاه گيلان جريمه شدند
(ادامه)
نبايد از اينكه مورد بي‌احترامي و بي‌حرمتي قرار مي گيريم ترس و واهمه داشته باشيم. عافيت‌طلبي را كنار گذاشته و ريسك كنيم. مديران بخش‌ها مزيت‌هاي نسبي استان را ملاك قرار دهند و اگر كسي نتوانست كار كند بايد ... اولتيماتوم استاندار ...
نبايد از اينكه مورد بي‌احترامي و بي‌حرمتي قرار مي گيريم ترس و واهمه داشته باشيم. عافيت‌طلبي را كنار گذاشته و ريسك كنيم. مديران بخش‌ها مزيت‌هاي نسبي استان را ملاك قرار دهند و اگر كسي نتوانست كار كند بايد ...(ادامه)
اصل و منشاً مازندرانيها و معنی نام مازندران(يادداشت)
مهدی علیپور (ادامه)
درياى خزر،قزوين يا مازندران؟(بخوانيد)
(ادامه)
مهدی علیپور رضاخان باني جوك‌سازي عليه شماليها (گزارش)
مهدی علیپور(ادامه)
ائتلاف مجمع دانشجويان و فارغ‌التحصيلان گيلاني با اعتدال‌گرايان اصلاح‌طلب
(ادامه)
تجار گيلانى زبان روسى مي آموزند
(ادامه)
اعتراض‌ باشگاه‌ پگاه‌ گيلان‌ به‌ فدراسيون‌ فوتبال‌
(ادامه)
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...(ادامه)
تبديل60 شناور صيادي گيلان به مسافري_تفريحي
(ادامه)
رعد و برق BTS موبایل در شمال گیلان را مختل کرد!
(ادامه)
جهانپور بدشانس‌ترين مربي ليگ است
(ادامه)
تساوي تيم‌هاي پگاه گيلان و راه‌آهن تهران
(ادامه)
يونس رنجكش از عبدالهي تا قهرماني/دولت نهم در گيلان به دنبال چيست؟ (يادداشت)
يونس رنجكش (ادامه)
وزیر کشور:ما نظر خود را در مورد شهردار رشت دادیم دیگران به تفاهم برسند
(ادامه)
قهرماني :عاشق گيلان هستم
(ادامه)
حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي" در اين مراسم ضمن تقدير از تلاش‌هاي "علي عبدالهي"، "روح‌الله قهرماني" را به عنوان استاندار جديد گيلان به حاضرين معرفي كرد... معارفه و توديع استانداران گيلان با حضور وزیر کشور
حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي" در اين مراسم ضمن تقدير از تلاش‌هاي "علي عبدالهي"، "روح‌الله قهرماني" را به عنوان استاندار جديد گيلان به حاضرين معرفي كرد...(ادامه)
عليرضا سعيدي كياسري جو ناپايدار براي"وارش" (ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)
وي در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به گيلان گفت: هدف از اين سفر تقدير و تشكر از زحمات عبدالهي و معرفي قهرماني به عنوان استاندار جديد است... وزير كشور وارد گيلان شد
وي در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به گيلان گفت: هدف از اين سفر تقدير و تشكر از زحمات عبدالهي و معرفي قهرماني به عنوان استاندار جديد است...(ادامه)
كاهش مرگ و مير مادران باردار در گيلان
(ادامه)
نگراني مردم رشت از بروز شايعه بيماري وبا
(ادامه)
مراسم توديع و معارفه استاندار جديد گيلان كه قرار بود يكشنبه شب گذشته انجام شود، به دليل درگذشت پدر وزير كشور به تعويق افتاد. 
فردا شب معارفه استاندار جديد گيلان
مراسم توديع و معارفه استاندار جديد گيلان كه قرار بود يكشنبه شب گذشته انجام شود، به دليل درگذشت پدر وزير كشور به تعويق افتاد. (ادامه)
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا  وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند  وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ... فصلي براي سردار
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ...(ادامه)
توقف عمليات ساخت کنارگذر مخرب انزلى
(ادامه)
اين آلودگى نفتى كه در ابتدا به شكل لكه نفتى بود هم اكنون به شكل گلوله هاى جامد به سواحل رسيده و ۳ تيم مقابله با آلودگى نفتى اين اداره مشغول جمع آورى اين ضايعات هستند... ۷۰ كيلومتر آلودگى نفتى در سواحل گيلان
اين آلودگى نفتى كه در ابتدا به شكل لكه نفتى بود هم اكنون به شكل گلوله هاى جامد به سواحل رسيده و ۳ تيم مقابله با آلودگى نفتى اين اداره مشغول جمع آورى اين ضايعات هستند...(ادامه)
هشدارهواشناسي گيلان به بالا آمدن آب رودخانه ها
(ادامه)
جلسه معارفه استاندار جديد گيلان لغو شد
(ادامه)
هجوم هزاران قورباغه به معابر آستارا
(ادامه)
يكشنبه شب ، معارفه قهرماني
مراسم توديع و معارفه استاندار گيلان يكشنبه ، با حضور وزير كشور در سالن الغدير استانداري برگزار مي‌شود...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.