.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصوبه مجلس: وزارت دفاع می‌تواند انواع خودرو‌های سبک و سنگین تولید کند
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف کردند در صورت درخواست وزارت دفاع برای تولید انبوه انواع خودرو‌های سبک و سنگین و خودرو‌های با کاربری خاص مجوز‌های لازم را صادر و همکاری‌های لازم را داشته باشد. او تاکید کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در صنعت دفاعی کشور، وزارت دفاع می‌تواند با رعایت قوانین و همکاری‌های لازم نسبت به تولید و فروش خودرو‌های مذکور اقدام نماید.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر پیش بینی ساز وکاری برای اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند. مخالفت مجلس با پرداخت یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو / دولت زیرساخت‌های لازم را ندارد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر پیش بینی ساز وکاری برای اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند.(ادامه)
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: به دلیل زمان‌بر شدن استعلامات قرعه‌کشی در روزی دیگر برگزار می‌شود. قرعه کشی خودروهای وارداتی امروز انجام نمی شود
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: به دلیل زمان‌بر شدن استعلامات قرعه‌کشی در روزی دیگر برگزار می‌شود.(ادامه)
براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی در میادین میوه و تره بار اعلام شد. قیمت رسمی گوشت مشخص شد
براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی در میادین میوه و تره بار اعلام شد.(ادامه)
اگرچه بانک‌مرکزی و دولت روی رسمی‌بودن قیمت‌های ارز در مرکز مبادله تاکید دارند، اما شیب صعودی نرخ‌ها در بازار آزاد به گونه‌ای است که این خطر وجود دارد قیمت‌ها در مرکز مبادله به بازار آزاد نزدیک شود! همین امر هم شاید باعث شده است که مجلس در یک جلسه غیر علنی به موضوع ارز بپردازد . افسار ارز را زودتر بکشید!
اگرچه بانک‌مرکزی و دولت روی رسمی‌بودن قیمت‌های ارز در مرکز مبادله تاکید دارند، اما شیب صعودی نرخ‌ها در بازار آزاد به گونه‌ای است که این خطر وجود دارد قیمت‌ها در مرکز مبادله به بازار آزاد نزدیک شود! همین امر هم شاید باعث شده است که مجلس در یک جلسه غیر علنی به موضوع ارز بپردازد .(ادامه)
یک کارشناس بازار و صنعت خودرو گفت: بنابر تجربه سنوات قبل، پیش فروش خودرو امری بی فایده و برنامه غیراصولی است. پیش فروش خودروهای وارداتی غیراصولی است
یک کارشناس بازار و صنعت خودرو گفت: بنابر تجربه سنوات قبل، پیش فروش خودرو امری بی فایده و برنامه غیراصولی است.(ادامه)
شمال نیوز :" نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، از دستور کار جدی نمایندگان مجلس برای استیضاح ساداتی‌نژاد وزیرجهادکشاورزی به علت مدیریت نکردن درست درساماندهی وضعیت برنج وحجم بالای گلایه کشاورزان خبر داد. استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به دلیل لطمه و خسارت به کشاورزان استانهای شمالی
شمال نیوز :" نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، از دستور کار جدی نمایندگان مجلس برای استیضاح ساداتی‌نژاد وزیرجهادکشاورزی به علت مدیریت نکردن درست درساماندهی وضعیت برنج وحجم بالای گلایه کشاورزان خبر داد.(ادامه)
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد. علت نوسانات اخیر بازار گوشت چیست؟
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد.(ادامه)
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد از توزیع گوشت گرم وارداتی با نرخ مصوب در سراسر کشور خبر داد. توزیع گوشت های وارداتی تا رسیدن بازار به آرامش ادامه دارد
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد از توزیع گوشت گرم وارداتی با نرخ مصوب در سراسر کشور خبر داد.(ادامه)
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: از هفته آینده سامانه‌ای راه اندازی می‌شود که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، مطلع شوند که کارت سوخت خود را در کدام جایگاه سوخت جا گذاشته‌اند. کارت‌های جامانده در جایگاه‌های سوخت به مردم بازگردانده می‌شود
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: از هفته آینده سامانه‌ای راه اندازی می‌شود که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، مطلع شوند که کارت سوخت خود را در کدام جایگاه سوخت جا گذاشته‌اند.(ادامه)
­سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که خودروهای وارداتی فقط در بورس کالا به‌فروش نمی‌رسد. خبر مهم سخنگوی وزارت صنعت برای بازار خودرو
­سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که خودروهای وارداتی فقط در بورس کالا به‌فروش نمی‌رسد.(ادامه)

بسیاری از مسئولان بر این باورند که با اجرای پروژه زهکشی و جلوگیری از خرد شدن اراضی به سهولت می‌توان کسری برنج مورد نیاز را در داخل تامین ‌کرد. راه حل رسیدن به خودکفایی برنج چیست؟
بسیاری از مسئولان بر این باورند که با اجرای پروژه زهکشی و جلوگیری از خرد شدن اراضی به سهولت می‌توان کسری برنج مورد نیاز را در داخل تامین ‌کرد.(ادامه)
دولت اخیراً مصوبه‌ای ۱۰ماده‌ای داشت که در بند ۴ آن آمده است برای نیاز مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای خودرو در صورتی که به مصوبه نیاز داشته باشد با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد پیشنهاد مصوبه به دولت ارائه شود....(خبر)
(ادامه)
ساداتی نژاد گفت: در حوزه مرغ گوشتی با اتحادیه مربوطه مذاکراتی داشته ایم تا بحث تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ را واگذار کنیم. تنظیم بازار مرغ به بخش خصوصی واگذار می‌شود
ساداتی نژاد گفت: در حوزه مرغ گوشتی با اتحادیه مربوطه مذاکراتی داشته ایم تا بحث تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ را واگذار کنیم.(ادامه)
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: قیمت گوشت قرمز تا دو هفته آینده هر کیلوگرم بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش می‌یابد. گوشت قرمز ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان ارزان می‌شود
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: قیمت گوشت قرمز تا دو هفته آینده هر کیلوگرم بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.(ادامه)

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در مصوبه‌ای با واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند. موافقت مجلس با واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در مصوبه‌ای با واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند.(ادامه)
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: خودروهای صفرکیلومتر از طریق مناطق آزاد وارد کشور می‌شود. واردات خودروهای دست‌دوم از مناطق آزاد تکذیب شد
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: خودروهای صفرکیلومتر از طریق مناطق آزاد وارد کشور می‌شود.(ادامه)
رشیدی کوچی، عضو کمیسیون تلفیق در توئیتی نوشت: یک خبر خوب؛ دقایقی قبل در کمیسیون اجازه واردات انواع خودرو‌های دست‌دوم سواری، کِشنده، کامیون، ون، اتوبوس و مینی‌بوس تا ۵ سال کارکرد به دولت داده شد. اجازه واردات خودروی کارکرده صادر شد
رشیدی کوچی، عضو کمیسیون تلفیق در توئیتی نوشت: یک خبر خوب؛ دقایقی قبل در کمیسیون اجازه واردات انواع خودرو‌های دست‌دوم سواری، کِشنده، کامیون، ون، اتوبوس و مینی‌بوس تا ۵ سال کارکرد به دولت داده شد.(ادامه)
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، از ارائه لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی خبر داد. لایحه دو فوریتی ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار تقدیم مجلس شد
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، از ارائه لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.(ادامه)
مسئولان وزارت جهاد و فعالان بازار با استمرار روند توزیع گوشت گرم وارداتی و منجمد داخلی، خبر از کاهش قیمت و ثبات در بازار شب عید را می دهند. وعده کاهش قیمت گوشت در بازار شب عید محقق می شود؟
مسئولان وزارت جهاد و فعالان بازار با استمرار روند توزیع گوشت گرم وارداتی و منجمد داخلی، خبر از کاهش قیمت و ثبات در بازار شب عید را می دهند.(ادامه)
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: واردات روزانه گوشت گرم و فرآیند توزیع و عرضه در بازار برای کاهش قیمت آن تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد. قیمت رسمی گوشت قرمز اعلام شد/ ریزش قیمت‌ها آغاز شد؟
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: واردات روزانه گوشت گرم و فرآیند توزیع و عرضه در بازار برای کاهش قیمت آن تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.(ادامه)
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح فجر تا فطر، ۳۴ قلم کالا که جزو کالا‌های اساسی و مصرفی مردم است با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه می‌شود.

کالاهایی که شامل تخفیف ۱۰ تا ۲۵درصدی می‌شوند
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح فجر تا فطر، ۳۴ قلم کالا که جزو کالا‌های اساسی و مصرفی مردم است با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه می‌شود. (ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود. دولت سیزدهم شمار جان‌باختگان کرونا را به صفر و تورم را از ۶۰ به ۴۰ درصد رساند/ ریل‌گذاری خنثی سازی تحریم‌ها به نتیجه رسید/ راه حل معضل بی‌حجابی اجتماعی است، نه سیاسی و امنیتی/دولت در تلاش است سفره مردم متأثر از نوسان دلار نباشد/آنچه باعث رنج مردم می‌شود ما را هم می‌رنجاند(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.(ادامه)
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بین اعضای شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند. آخرین جزئيات عرضه خودرو در بورس اعلام شد
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بین اعضای شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.(ادامه)
در شرایطی که صنعت اشتغالزا و ارزشمند خودرو با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بر پایه اصول علم اقتصادی در مسیر اصلاح بازار قرار گرفته، نگذارید عده‌ای با ایجاد حاشیه و جوسازی علیه شرکت‌های خودروسازی و بازار سرمایه، کام تولیدکننده، سهامداران و مردم را تلخ کنند. نامه ۱۱۸ فعال بورسی به رئیس جمهور
در شرایطی که صنعت اشتغالزا و ارزشمند خودرو با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بر پایه اصول علم اقتصادی در مسیر اصلاح بازار قرار گرفته، نگذارید عده‌ای با ایجاد حاشیه و جوسازی علیه شرکت‌های خودروسازی و بازار سرمایه، کام تولیدکننده، سهامداران و مردم را تلخ کنند.(ادامه)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: یارانه نان از ۷۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه امسال به ۱۰۴ هزار میلیارد تومان در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ افزایش یافته است. یارانه نان حذف نمی شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: یارانه نان از ۷۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه امسال به ۱۰۴ هزار میلیارد تومان در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ افزایش یافته است.(ادامه)
رئیس اتحادیه طاقه فروشان پارچه تهران از پیگیری‌های مستمر اتحادیه برای رفع مشکلات تولید، واردات و کاهش قیمت چادرمشکی در بازار خبر داد. چادرمشکی به زودی ارزان می شود
رئیس اتحادیه طاقه فروشان پارچه تهران از پیگیری‌های مستمر اتحادیه برای رفع مشکلات تولید، واردات و کاهش قیمت چادرمشکی در بازار خبر داد.(ادامه)
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است. رانت بی‌سابقه در واگذاری امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی به یک شرکت تازه کار
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است.(ادامه)
قیمت برنج ایرانی و خارجی در حالی در روزهای پایانی سال افزایش یافت که در آذرماه سال جاری دولت اعلام کرد که برای متعادل‌سازی روابط تجاری ایران و هند واردات برنج از این کشور ممنوع خواهد شد.به گزارش تجارت نیوز، اما این موضوع مورد انتقاد شدید واردکنندگان قرار گرفت و آن‌ها عنوان کردند که با توجه به روزهای پایانی سال و همچنین افزایش تقاضا برای خرید برنج خارجی، بازار داخلی همچنان به واردات برنج نیاز دارد. شوک دولت قیمت برنج را افزایش داد
قیمت برنج ایرانی و خارجی در حالی در روزهای پایانی سال افزایش یافت که در آذرماه سال جاری دولت اعلام کرد که برای متعادل‌سازی روابط تجاری ایران و هند واردات برنج از این کشور ممنوع خواهد شد.به گزارش تجارت نیوز، اما این موضوع مورد انتقاد شدید واردکنندگان قرار گرفت و آن‌ها عنوان کردند که با توجه به روزهای پایانی سال و همچنین افزایش تقاضا برای خرید برنج خارجی، بازار داخلی همچنان به واردات برنج نیاز دارد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 170 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.