.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیا شبهه احتمال اتحاد وکیل و قاضی برای جلوگیری از افزایش وکیل نمی‌تواند یکی از عوامل کارشکنی در افزایش وکیل محسوب شود؟ قضات و وکلای محترم لطفا به این سوال پاسخ دهید
آیا شبهه احتمال اتحاد وکیل و قاضی برای جلوگیری از افزایش وکیل نمی‌تواند یکی از عوامل کارشکنی در افزایش وکیل محسوب شود؟(ادامه)
همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیازمند اقدام واحد، وحدت نظر و برنامه جامع در زمینه حجاب و عفاف هستند. لزوم وجود برنامه جامع و واحد برای حجاب و عفاف
همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیازمند اقدام واحد، وحدت نظر و برنامه جامع در زمینه حجاب و عفاف هستند.(ادامه)
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند. پشت پرده دلار تلگرامی | تغییر ریل سیاست ارزی؛ پیامد انتقاد رهبری از رفتار ارزی شرکت‌های دولتی
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند.(ادامه)
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در حالی که شروع فصل برنجکاری است، ۸۰ درصد محصولات و تولیدات داخلی هنوز در کارخانجات شالیکوبی باقی مانده است. فصل برنج‌کاری شروع شده و ظاهراً وزیر جهاد کشاورزی به دنبال واردات برنج است. این در حالی است که برنج محصولی استراتژیک و تولید داخل است / ۸۰ درصد تولیدات داخلی سال گذشته هنوز در کارخانجات شالیکوبی باقی مانده است ....(خبر)
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در حالی که شروع فصل برنجکاری است، ۸۰ درصد محصولات و تولیدات داخلی هنوز در کارخانجات شالیکوبی باقی مانده است.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
وزیر صنعت درباره برنامه تولید خودرو در سال جدید هم گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است؛ بنابراین تقریبا برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو تحویل داده خواهد شد. وعده وزیر صمت به خریداران خودرو
وزیر صنعت درباره برنامه تولید خودرو در سال جدید هم گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است؛ بنابراین تقریبا برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو تحویل داده خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران تاسیس شد. تاسیس"انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران"
شمال نیوز: انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران تاسیس شد.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
یک نشریه آمریکایی مدعی شده است که دولت این کشور یک تحریم از عراق را لغو کرده تا این کشور بتواند بدهی ایران را پرداخت کند. لغو تحریم های عراق عراق برای پرداخت بدهی به ایران
یک نشریه آمریکایی مدعی شده است که دولت این کشور یک تحریم از عراق را لغو کرده تا این کشور بتواند بدهی ایران را پرداخت کند.(ادامه)
یکی از مواردی که رهبر انقلاب در بیانات خود مطرح کردند، بحث رشد تولید بوده و ایشان سال‌های سال بر افزایش تولید داخلی تاکید کرده‌اند، اما تولید برای رشد به موارد متعددی نیاز دارد که به صورت کوتاه به آن اشاره می‌کنیم: رهبر معظم انقلاب، سال ۱۴۰۲ را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، اما انجام این دو مقوله مهم به صورت همزمان ریزه کاری‌های متعدد داشته و بسیار سخت و پیچیده است.(خبر)
یکی از مواردی که رهبر انقلاب در بیانات خود مطرح کردند، بحث رشد تولید بوده و ایشان سال‌های سال بر افزایش تولید داخلی تاکید کرده‌اند، اما تولید برای رشد به موارد متعددی نیاز دارد که به صورت کوتاه به آن اشاره می‌کنیم:(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است. در بازار اقلام اساسی ماه رمضان چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است... مروری بر نکات مهم بیانات رهبر انقلاب درباره «مهار تورم» و «رشد تولید»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است...(ادامه)
با راه‌اندازی قطار ایران و چین و همچنین راه‌اندازی خط مستقیم کشتیرانی بین ایران و ونزوئلا شاهد تقویت روابط ایران در حوزه‎های مختلف حمل‌ونقلی و احیای جاده ابریشم خواهیم بود. احیای دوباره راه ابریشم با تقویت روابط منطقه‌ای ایران
با راه‌اندازی قطار ایران و چین و همچنین راه‌اندازی خط مستقیم کشتیرانی بین ایران و ونزوئلا شاهد تقویت روابط ایران در حوزه‎های مختلف حمل‌ونقلی و احیای جاده ابریشم خواهیم بود.(ادامه)
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند. تهرانی‌های قدیم عید را چطور تبریک می‌گفتند؟
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند.(ادامه)
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود. ابداع شیوه نوبت دهی و آزادسازی واردات خودرو/ قیمتها رکورد شکست
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود.(ادامه)
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: سامانه عرضه خودروهای وارداتی باز شد و ثبت‌نام برای متقاضیان واجد شرایط به مدت ۱۰ روز ادامه دارد. سامانه ثبت‌نام خودروهای وارداتی باز شد
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: سامانه عرضه خودروهای وارداتی باز شد و ثبت‌نام برای متقاضیان واجد شرایط به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.(ادامه)
گجت‌نیوز نوشت: مذاکره با محوریت صادرات خودروهای برند روسی لادا به ایران در جریان است. آیا باید انتظار ورود این اتومبیل های ساخت روسیه به کشور را داشت؟ خودروهای لادا دوباره به ایران می‌آیند/ عکس
گجت‌نیوز نوشت: مذاکره با محوریت صادرات خودروهای برند روسی لادا به ایران در جریان است. آیا باید انتظار ورود این اتومبیل های ساخت روسیه به کشور را داشت؟(ادامه)
امسال قطعی‌های مکرر برق نداشتیم/ افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر و انتقال آب به دریاچه ارومیه را داشتیم/ دولت تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ رساند/ در تولید خودرو به مرز ۱.۲ میلیون خواهیم رسید/ آثار اقتصادی توافق با عربستان نمایان خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: بعد از قرعه کشی به همه بانک‌ها نامه زدیم تا افرادی که نتوانستند ثبت نام کنند یا انصراف داده اند بتوانند وجه خود را بردارند. بانک‌ها اجازه ندارند وجه اولیه خودرو‌های وارداتی را نگه دارند
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: بعد از قرعه کشی به همه بانک‌ها نامه زدیم تا افرادی که نتوانستند ثبت نام کنند یا انصراف داده اند بتوانند وجه خود را بردارند.(ادامه)

بالاخره قرعه کشی خودروهای وارداتی انجام و نوبت افراد مشخص شد، براساس آخرین اعلام از سوی سخنگوی وزارت صمت عرضه این خودروها احتمالا از بیست‌وهفتم اسفندماه خواهد بود. آخرین جزئیات از فروش خودروهای وارداتی
بالاخره قرعه کشی خودروهای وارداتی انجام و نوبت افراد مشخص شد، براساس آخرین اعلام از سوی سخنگوی وزارت صمت عرضه این خودروها احتمالا از بیست‌وهفتم اسفندماه خواهد بود.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت. بازار محصولات پروتئینی به آرامش می‌رسد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت.(ادامه)
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد(ادامه)
توافق تهران-ریاض در پکن یک زلزله سیاسی در روابط بین‌الملل بود؛ ایران و سعودی به عنوان بزرگترین رقیب و بزرگترین متحد آمریکا در غرب آسیا با واسطه‌گری چین بدون دخالت .... پنج نکته درباره توافق ایران و عربستان در چین
توافق تهران-ریاض در پکن یک زلزله سیاسی در روابط بین‌الملل بود؛ ایران و سعودی به عنوان بزرگترین رقیب و بزرگترین متحد آمریکا در غرب آسیا با واسطه‌گری چین بدون دخالت ....(ادامه)
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند. واکنش تند امام‌جمعه رشت به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود. در بازار اقلام‌ اساسی پایانی سال چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود.(ادامه)
رئیس انجمن فرآورده های خام دامی گفت: از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می شود. قیمت گوشت نزولی می شود
رئیس انجمن فرآورده های خام دامی گفت: از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می شود.(ادامه)
مصوبه مجلس: وزارت دفاع می‌تواند انواع خودرو‌های سبک و سنگین تولید کند
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف کردند در صورت درخواست وزارت دفاع برای تولید انبوه انواع خودرو‌های سبک و سنگین و خودرو‌های با کاربری خاص مجوز‌های لازم را صادر و همکاری‌های لازم را داشته باشد. او تاکید کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در صنعت دفاعی کشور، وزارت دفاع می‌تواند با رعایت قوانین و همکاری‌های لازم نسبت به تولید و فروش خودرو‌های مذکور اقدام نماید.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر پیش بینی ساز وکاری برای اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند. مخالفت مجلس با پرداخت یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو / دولت زیرساخت‌های لازم را ندارد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر پیش بینی ساز وکاری برای اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند.(ادامه)
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: به دلیل زمان‌بر شدن استعلامات قرعه‌کشی در روزی دیگر برگزار می‌شود. قرعه کشی خودروهای وارداتی امروز انجام نمی شود
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: به دلیل زمان‌بر شدن استعلامات قرعه‌کشی در روزی دیگر برگزار می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 170 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.