.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در افطاری احمدی نژاد چه گذشت؟
ضیافت افطار محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق چهارشنبه شب در حالی در ساختمان ولنجک برگزار شد که دولتمردان و مسئولین سابق دولت‌های نهم و دهم در این مراسم حضور داشتند.(ادامه)
چه کسانی به افطاری احمدی ‎نژاد رفتند؟
(ادامه)
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از.... احکام جدید احمدی نژاد برای 29 نفر به عنوان «دولت در سایه» + اسامی
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از....(ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
مرور واقعه سوم‌ تیر پس از ١٠ سال/ احمدی‌نژاد چگونه احمدی‌نژاد شد
وقتی انگشت جوهرآلودش بالا رفت و برگه رأیی ‌که روی آن نوشته شده بود: «محمود احمدی‌نژاد» توسط دوربین عکاسان ثبت شد؛ سوم تیر ١٣٨٤ بود. تابستان ١٠ سال پیش، مردی ایستاده در صف، تکیه‌زده به دیوار مسجد جامع نارمک، با کاپشنی خاکی‌رنگ و لبخندی بر لب و حلقه دوستانی که در کنارش ایستاده و در روزهای داغ تابستان در انتظار شنیدن اخباری دلگرم‌کننده برای سرنوشت سیاسی‌شان بودند. (ادامه)
احمدی‌نژاد و مشایی در یادبود همسر رحیمی
دقایقی پیش محمود احمدی‌نژاد به همراه مجتبی هاشمی‌ثمره در این مراسم شرکت کرد.(ادامه)
توهین به ظریف وسانسورسخنان سردار درBBC
(ادامه)
15 كوهنورد آلمانی در دماوند ناپديد شدند
(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران نیز باید هر چه سریعتر برای حصول نتیجه حلقه گزینه های مطرح را تنگ تر و در نهایت به گزینه نهایی برسد . کاری که این روزها در خصوص دانشگاه پیام نور مازندران انجام شده است .... دو دستگاه فرهنگی و آموزشی مازندران ؛ در گیر و دار گمانه زنی ها !
شمال نیوز : به نظر می رسد اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران نیز باید هر چه سریعتر برای حصول نتیجه حلقه گزینه های مطرح را تنگ تر و در نهایت به گزینه نهایی برسد . کاری که این روزها در خصوص دانشگاه پیام نور مازندران انجام شده است ....(ادامه)
حواشی حضور احمدی‌نژاد در مراسم بزرگداشت مادرش در تبریز+تصاویر
شمال نیوز: در جریان سخنرانی احمدی نژاد، برخی نزدیکان وی، شعار "یار علی در نهروان، سکوت رو بشکن قهرمان" را سر دادند که دکتر احمدی نژاد در واکنش به این شعار گفت: "هم من حرف دارم، هم شما. اما حفظ نظام و آرمان های بلند انقلاب مهمترین ماموریت ماست".(ادامه)
شمال نیوز:  این تغییرات در حالی صورت گرفته است که هنوز مدیران ارشد استان و مدیران پایتخت نشین برای جایگزینی مدیران تغییر یافته به نتیجه نرسیده اند .... قطار تغییرات به دستگاههای فرهنگی استان رسید !
شمال نیوز: این تغییرات در حالی صورت گرفته است که هنوز مدیران ارشد استان و مدیران پایتخت نشین برای جایگزینی مدیران تغییر یافته به نتیجه نرسیده اند ....(ادامه)
وی میزان سهم یارانه‌های کشور را در بودجه عمومی دولت 19 درصد اعلام کرد و ‌‌مبلغ یارانه را 44 هزار میلیارد تومان دانست و گفت: ‌روزانه دولت 150 میلیارد تومان به مردم یارانه می‌دهد.... مردم به درخواست رئیس جمهور برای انصراف از دریافت یارانه ‌پاسخ مثبتی ندادند
وی میزان سهم یارانه‌های کشور را در بودجه عمومی دولت 19 درصد اعلام کرد و ‌‌مبلغ یارانه را 44 هزار میلیارد تومان دانست و گفت: ‌روزانه دولت 150 میلیارد تومان به مردم یارانه می‌دهد....(ادامه)
در همایش همگرایی اصولگرایان چه گذشت؟+ تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز: متاسفانه روحانی با داشتن 5 وزیر بی کفایت... مسیر اعتدال و انتظارات مردم را از امید به نا امیدی نزدیک ساخت و برخی از وزرای وی بی حال ؛ ضعیف و ناکارآمدند که وظیفه ما برخورد و تذکر لازم به آنان می باشد و حمایت از روحانی با شناسایی وزرای بی کفایت امری جدی است. شجاعی: وزیر راه و شهرسازی ضعیف ترین وزیر تاریخ کابینه دولت هاست!
شمال نیوز: متاسفانه روحانی با داشتن 5 وزیر بی کفایت... مسیر اعتدال و انتظارات مردم را از امید به نا امیدی نزدیک ساخت و برخی از وزرای وی بی حال ؛ ضعیف و ناکارآمدند که وظیفه ما برخورد و تذکر لازم به آنان می باشد و حمایت از روحانی با شناسایی وزرای بی کفایت امری جدی است.(ادامه)
ناگفته های وزیر سابق از خانه نشینی احمدی نژاد
خانه نشینی، اولین اشتباه ایشان (احمدی نژاد) بود که به نظر من لطمه بزرگی به ایشان زد. در آن زمان مسئولین گروه - گروه به دیدار ایشان می‌رفتند. ما گروهی از دولت به دیدار ایشان رفتیم و من آنجا خطاب به ایشان گفتم مردم به شما به خاطر دو شعار رای دادند. یکی ساده زیستی و شعارهای شهید رجایی و دیگری همراه بودن با ولایت. (ادامه)
برخی مسئولان، میاندورود را باور ندارند
(ادامه)
واعظی: دولت با فيلترينگ مخالف است
(ادامه)
پخش شبنامه علیه دولت و روحانی
(ادامه)
چهره‌های حاضر در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) +اسامی
مراسم بیست‌ و‌ پنجمین سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) صبح امروز با حضور سران قوا و شخصیت‌های عالی سیاسی و نظامی در حرم مطهر بینان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد. (ادامه)
خیز نزدیکان احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس
(ادامه)
طرح ملی کنار گذر ساحلی رامسر؛ از رویا تا واقعیت(ديدگاه)
(ادامه)
اولین حکم حکومتی برای دولت در راه است؟
پس از آن که سلطانی‌فر و صالحی امیری نتوانستند از مجلس رأی اعتماد بگیرند، دولت مجبور شد شخص دیگری را برای تصدی وزارت در این وزارت‌خانه به مجلس معرفی کند؛ اما روز گذشته نصر‌الله سجادی، وزیر پیشنهادی دولت نیز نتوانست از سد مجلس بگذرد و این وزارت‌خانه برای بار سوم بلاتکلیف ‌ماند.(ادامه)
نظر نیکزاد درباره توقف مسکن مهر
(ادامه)
منتخبین کانون وکلا و مشاوران حقوقی قوه قضائیه مازندران مشخص شدند
(ادامه)
شمال نيوز: مجمع نمایندگان گیلان پس از مدت‌ها بررسی، افراد مورد نظر خود را برای تصدی استانداری گیلان به وزارت کشور معرفی می‌کند.

معرفی 5 گزینه برای استانداری گیلان به وزارت کشور
شمال نيوز: مجمع نمایندگان گیلان پس از مدت‌ها بررسی، افراد مورد نظر خود را برای تصدی استانداری گیلان به وزارت کشور معرفی می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز: با حکم وزیر اقتصاد، میرسعید نیکزاد لاریجانی مدیرعامل شرکت مادرتخصصی سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران(ایفیک) شد. یک مازنی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری‌های خارجی شد
شمال نیوز: با حکم وزیر اقتصاد، میرسعید نیکزاد لاریجانی مدیرعامل شرکت مادرتخصصی سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران(ایفیک) شد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند. شهرهای رکوددار حضور در کابینه +جدول و نمودار
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند.(ادامه)
معرفی گزینه‌های قطعی شهرداری تهران
(ادامه)
چمران: قالیباف گزینه جدی شهرداری تهران است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه محمد باقر قالیباف جزء گزینه‌های ما برای شهرداری تهران است، گفت: در روز‌های اخیر هیچ دیداری با خانواده هاشمی رفسنجانی و شخص محسن هاشمی نداشته‌ام.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.