.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
10 هزار فرهنگی بازنشسته می‌شوند/ جذب 182 نیرو در آموزش و پرورش مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ بیش از 100 هزار فرهنگی بازنشسته می‌شوند، گفت: این مسئله بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان انباشت ملی دارد که وقت زیادی از آموزش و پرورش می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : عسکری نیکزاد که در همایش انجمن صنفی معلمان و مربیان مدارس غیر دولتی استان در ساری سخن می گفت در واکنش به اعتراض حضار به مشکلات معیشتی و کارگری آنان گفت : در بیان مشکلات این حوزه احساساتی برخورد نکنید! نیکزاد : احساساتی برخورد نکنید!/ در خصوص هزینه معلمان دولتی نیز با مشکل مواجه ایم!
شمال نیوز : عسکری نیکزاد که در همایش انجمن صنفی معلمان و مربیان مدارس غیر دولتی استان در ساری سخن می گفت در واکنش به اعتراض حضار به مشکلات معیشتی و کارگری آنان گفت : در بیان مشکلات این حوزه احساساتی برخورد نکنید!(ادامه)
رئیس جدید روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، رئیس جدید روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.(ادامه)
کمک ۲۵۰ میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز در مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: خیران مدرسه ساز از سال ۷۷ تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در استان کمک کردند.(ادامه)
شمال نیوز : عسگری نیکزاد بیان داشت: باید مسئولان و دست اندرکاران امور جاری مملکت توجه خاص به نیازمندی ها و مشکلات آموزش و پرورش داشته باشند..... پرداخت مطالبات فرهنگیان مازندران تا پایان اردیبهشت ماه
شمال نیوز : عسگری نیکزاد بیان داشت: باید مسئولان و دست اندرکاران امور جاری مملکت توجه خاص به نیازمندی ها و مشکلات آموزش و پرورش داشته باشند.....(ادامه)
۱۳۵ هزار مسافر در مدارس مازندران اقامت کردند
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از اسکان و اقامت بیش از ۱۳۵ هزار مسافر فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:برنامه جدی برای تغییر مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها ندارم و آموزش و پرورش استان در مسیر صحیحی قرار دارد و این حاصل تلاش همه مدیران و معاونان و رؤسای اداره کل است..... نیکزاد : برنامه جدی برای تغییر مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها ندارم
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:برنامه جدی برای تغییر مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها ندارم و آموزش و پرورش استان در مسیر صحیحی قرار دارد و این حاصل تلاش همه مدیران و معاونان و رؤسای اداره کل است.....(ادامه)
اسکان بیش از 22 هزار خانوار در پایگاه اسکان فرهنگیان مازندران
شمال نیوز: مدیر کل اموزش و پرورش مازندران از اسکان بیش از 22 هزار خانوار از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد و گفت:در روز گذشته بیشترین تعداد خانوار در شهرستان تنکابن اسکان یافتند.(ادامه)
مراسم معارفه و تودیع مدیر کل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد
آیین تکریم سید علی قاسمی و معارفه عسکری نیکزاد امروز صبح در محل سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان برگزار شد. (ادامه)
لزوم هدف‌گذاری برای آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان
مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران گفت: هدف ما این است با ارایه خدمات به دانش‌آموزان مهارت زندگی را به آنان بیاموزیم.(ادامه)
لزوم توجه و تمرکز به انجمن های علمی در مدارس
مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران گفت:به انجمن های علمی در مدارس توجه و تمرکز ویژه شود.(ادامه)
شمال نیوز : صبح روز سه شنبه ( فردا ) مراسم تودیع و معارفه مدیران گذشته و جدید اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با حضور الهیار ترکمن معاون منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد ..... معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران برگزار می شود
شمال نیوز : صبح روز سه شنبه ( فردا ) مراسم تودیع و معارفه مدیران گذشته و جدید اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با حضور الهیار ترکمن معاون منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد .....(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که آخرین روزهای سال 96 سپری می شود تغییر در مدیریت اداره کل آموزش و پرورش مازندران قطعی شده شده است ..... تغییر مدیر کل آموزش و پرورش مازندران قطعی شد / لغو غیرمنتظره تودیع و معارفه
شمال نیوز : در حالی که آخرین روزهای سال 96 سپری می شود تغییر در مدیریت اداره کل آموزش و پرورش مازندران قطعی شده شده است .....(ادامه)
پاسخ وزیر احمدی‌ نژاد به انتقادات از مسکن مهر
وزیر سابق راه و شهرسازی به اظهارات معاون اول رییس‌جمهوری درباره پروژه‌های مسکن مهر مناطق زلزله زده واکنش نشان داد. (ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
۲ کوهنورد مصدوم دانمارکی در دماوند امدادرسانی شدند
رئیس جمعیت هلال احمر آمل از نجات و امدادرسانی به دو کوهنورد مصدوم شده اهل دانمارک در ارتفاعات قله دماوند خبر داد.(ادامه)
اقامت ۸۴ هزرار و ۵۴۰ خانوار گردشگر درمدارس مازندران
۸۴ هزار و ۵۴۰ خانوار گردشگر تابستان امسال در مراکز اقامتی مدارس مازندران اسکان یافتند.(ادامه)
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است. کدام دولت‌ها بیشترین و کمترین تغییر را در کابینه‌های دوم خود اعمال کردند+ جداول
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است.(ادامه)
رودخانه هراز ز هم قربانی گرفت
کودک هفت ساله در منطقه پارکینگ شکل شاه بعد از تونل وانا در رودخانه هراز غرق شد.(ادامه)
نجات جان کوهنورد 32 ساله شیرازی در مسیر بازگشت از قله دماوند
رئیس جمعیت هلال احمر آمل از نجات جان کوهنورد 32 ساله حادثه دیده شیرازی در راه بازگشت از قله دماوند خبر داد.(ادامه)
(تصاویر) تقدیر جمنا از ابراهیم رئیسی
نشست تقدیر از نامزدها و فعالان اقشاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز گذشته در مسجد بقیه الله تهران با حضور حجت الاسلام رئیسی و نیز اعضای شورای مرکزی این جبهه برگزار شد. در این مراسم، اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی و برخی از شخصیت‌های سیاسی از جمله علی نیکزاد، علیرضا زاکانی، مهدی فضائلی، خوش چهره، عباس سلیمی نمین، حسین نجابت، صدر الدین شریعتی، کرمی راد، شاکری، پدر ‌شهید احمدی روشن، جهانگیر الماسی و برخی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. در حاشیه این مراسم نیز هفدهمین جلسه اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد. همچنین از سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف تقدیر به عمل آمد. (ادامه)
سقوط مرگبار پراید به دره در جاده هراز
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه سواری پراید درمسیرجاده هراز به دره و رودخانه خروشان هراز 2 نفر از سرنشینان ان جان باختند. (ادامه)
شعارها و ترکیب سیاسی ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در حکمی مسئول این ستاد انتخاباتی در استان مازندران را انتخاب کرد..... مسئول ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان مازندران انتخاب شد
شمال نیوز : علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در حکمی مسئول این ستاد انتخاباتی در استان مازندران را انتخاب کرد.....(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات رئیسی انتخاب شد
علی نیکزاد نماد نهضت عظیم راه سازی و مسکن مهر، رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی شد.(ادامه)
پیشنهاد ضرغامی برای کنار گذاشتن رئیسی و فتاح از جمنا
«عزت الله ضرغامی» در مطلبی که خطاب به اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب نگاشته، از آنان خواسته است که «حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی» و «پرویز فتاح» را از بین گزینه های این جبهه کنار بگذارند.(ادامه)

5 نامزد نهایی ائتلاف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» یا جمنا سرانجام انتخاب شدند. اعلام 5 نامزد نهایی جمنا: رئیسی اول شد؛ قالیباف پایین تر از زاکانی و بذرپاش! / فتاح کنار کشید
5 نامزد نهایی ائتلاف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» یا جمنا سرانجام انتخاب شدند.(ادامه)

5 نامزد نهایی ائتلاف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» یا جمنا سرانجام انتخاب شدند. اعلام 5 نامزد نهایی جمنا: رئیسی اول شد؛ قالیباف پایین تر از زاکانی و بذرپاش! / فتاح کنار کشید
5 نامزد نهایی ائتلاف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» یا جمنا سرانجام انتخاب شدند.(ادامه)
محسن رضایی که به دلیل زمین لرزه مشهد به این شهر سفر کرده است در پیامی به مجمع عمومی جمنا اعلام کرد: از اینکه از بنده برای کاندیداتوری دعوت کردید تشکر می‌کنم اما همان‌طور که بارها گفتم تصمیمی در این ‌زمینه ندارم حتی اگر مرا در بین پنج نفر انتخاب کنید. من خودم را تابع تصمیم جمعی می‌دانم و هرکس را که شما تایید کنید من هم به او رای داده و از او حمایت می‌کنم.

از اعلام رسمی کاندیداتوری رئیسی تا بیان مواضع رضایی و قالیباف/ 10 کاندیدای نهایی میثاق‌نامه امضاء کردند/ جلیلی سازوکار جمنا را نپذیرفت(خبر)
محسن رضایی که به دلیل زمین لرزه مشهد به این شهر سفر کرده است در پیامی به مجمع عمومی جمنا اعلام کرد: از اینکه از بنده برای کاندیداتوری دعوت کردید تشکر می‌کنم اما همان‌طور که بارها گفتم تصمیمی در این ‌زمینه ندارم حتی اگر مرا در بین پنج نفر انتخاب کنید. من خودم را تابع تصمیم جمعی می‌دانم و هرکس را که شما تایید کنید من هم به او رای داده و از او حمایت می‌کنم. (ادامه)
۴۳ روز تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری زمان باقی مانده؛ تاکنون برخی کاندیداتوری خود را اعلام کرده‌اند اما برخی هنوز اعلام نظر نکرده‌اند. تسنیم در گزارشی مروری بر این اتفاق دارد. تمام کاندیداهای قطعی و احتمالی انتخابات ۹۶ (خبر)
۴۳ روز تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری زمان باقی مانده؛ تاکنون برخی کاندیداتوری خود را اعلام کرده‌اند اما برخی هنوز اعلام نظر نکرده‌اند. تسنیم در گزارشی مروری بر این اتفاق دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.