.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیونت حامل سوخت در آن شهرستان خبر داد. کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رامسر
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیونت حامل سوخت در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از توقیف یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق با پلاک جعلی در آزاد راه چالوس تهران خبر داد. توقیف لندکروز قاچاق با پلاک جعلی در آزاد راه چالوس
رئیس پلیس راه مازندران از توقیف یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق با پلاک جعلی در آزاد راه چالوس تهران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:

 رئیس پلیس راه البرز از بسته شدن تمام ورودی‌های ۲ مسیر منتهی به شمال کشور خبر داد. جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال بسته شد ؛ مسافران اصرار به سفر نداشته باشند / ترافیک در این مسیرها سنگین است
شمال نیوز: رئیس پلیس راه البرز از بسته شدن تمام ورودی‌های ۲ مسیر منتهی به شمال کشور خبر داد.(ادامه)
رئیس ساترا گفت: یکی از ابزار‌های مهم پالایش محتوا‌ها استفاده از نظرات مخاطبان و مردم در سامانه‌ای به نام ساپراست که شکایت مردمی از پلتفرم‌ها در آن ثبت می‌شود. ساپرا؛ سامانه ثبت شکایت مردمی از پلتفرم‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر
رئیس ساترا گفت: یکی از ابزار‌های مهم پالایش محتوا‌ها استفاده از نظرات مخاطبان و مردم در سامانه‌ای به نام ساپراست که شکایت مردمی از پلتفرم‌ها در آن ثبت می‌شود.(ادامه)
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در راه های هراز و کندوان سنگین اعلام کرد. ترافیک سنگین در محورهای کندوان و هراز
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در راه های هراز و کندوان سنگین اعلام کرد.(ادامه)
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند.(ادامه)
هواشناسی مازندران درخصوص احتمال جاری شدن سیلاب و افزایش ارتفاع موج تا ۴ و نیم متر هشدار داد. هشدار هواشناسی مازندران، سیلاب های محلی و موج‌های ۴ و نیم متری در راه هستند
هواشناسی مازندران درخصوص احتمال جاری شدن سیلاب و افزایش ارتفاع موج تا ۴ و نیم متر هشدار داد.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی وجاری شدن روانآب و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی مازندران هشدار زرد صادر کرد. احتمال وقوع سیلاب در استان
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی وجاری شدن روانآب و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی مازندران هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
آبگرفتگی و جاری شدن سیل ، سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم از پیامد‌های منفی و اثر مخاطره این سامانه جوی است که تمام مناطق استان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. سیل در راه مازندران/پرهیز از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها
آبگرفتگی و جاری شدن سیل ، سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم از پیامد‌های منفی و اثر مخاطره این سامانه جوی است که تمام مناطق استان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.(ادامه)
قابلیت مقابله با انواع خاص موشک‌های هایپرسونیک را داریم/ سامانه باور ۳۷۳ پاسخگوی تهدیدات فضایی است/ امکانات ویژه‌ای برای مقابله با موشک‌های بالستیک داریم/ با دفاع لیزری بعضی از تهدیدات را ناکام می‌گذاریم ....(خبر)
(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران شمار مصدومان نهایی تصادف مرگبار اتوبوس در محور سوادکوه را  ۴۱ نفر اعلام کرد.

۵ کشته و ۴۱ مصدوم در تصادف اتوبوس در محور سوادکوه
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران شمار مصدومان نهایی تصادف مرگبار اتوبوس در محور سوادکوه را ۴۱ نفر اعلام کرد. (ادامه)
یکی از عوامل قطع درختان جنگلی در محور امام‌زاده عبداله آمل دستگیر شد. دستگیری یکی از عوامل قطع درختان جنگلی در آمل
یکی از عوامل قطع درختان جنگلی در محور امام‌زاده عبداله آمل دستگیر شد.(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۲۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور هراز خبر داد. توقیف خودرو پژو ۴۰۵ حامل ۲۱ کیلو تریاک در محور هراز
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۲۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور هراز خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است. زیبای شلخته؛ نابسمانی جنگل‌های «دوهزار» و «سه‌هزار» در دل طبیعت تنکابن
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است.(ادامه)
به دنبال انتشار گزارش‌هایی از تهاجم بامدادی جنگنده‌های آمریکایی ضد مواضع سپاه قدس در منطقه مرزی بوکمال عراق، منابع میدانی با تکذیب آن، شیطنت رسانه‌های معاند را در جهت عملیات روانی دانستند. شیطنت رسانه‌ای عمل نکرد/تکذیب حمله‌ بامدادی آمریکا علیه سپاه قدس
به دنبال انتشار گزارش‌هایی از تهاجم بامدادی جنگنده‌های آمریکایی ضد مواضع سپاه قدس در منطقه مرزی بوکمال عراق، منابع میدانی با تکذیب آن، شیطنت رسانه‌های معاند را در جهت عملیات روانی دانستند.(ادامه)
شمال نیوز: فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: هر کس احتمال می‌دهد که می‌تواند خدمتی به کشور و نظام کند می‌آید با آقای لاریجانی صحبت می‌کند تا از نظر سیاسی و معنوی حمایت شود. آخرین جزییات از فعالیت انتخاباتی لاریجانی در استان ها و شهرستان ها
شمال نیوز: فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: هر کس احتمال می‌دهد که می‌تواند خدمتی به کشور و نظام کند می‌آید با آقای لاریجانی صحبت می‌کند تا از نظر سیاسی و معنوی حمایت شود.(ادامه)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد. هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی(يادداشت)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد.(ادامه)
فوئر در ادامه افزود که بایدن، زلنسکی را که قبلاً یک بازیگر و نه یک سیاستمدار بوده، بعنوان یک فرد «آماتور» تلقی می‌کرد. زلنسکی بایدن را عصبانی کرد!
فوئر در ادامه افزود که بایدن، زلنسکی را که قبلاً یک بازیگر و نه یک سیاستمدار بوده، بعنوان یک فرد «آماتور» تلقی می‌کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد بزرگترین سرمایه گذاری در سوادکوه را با بهانه زیست محیطی از دست دادیم !
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد (ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از لغو انسداد محور هراز که به دلیل عملیات راهسازی مسدود اعلام شده بود خبر داد. لغو انسداد محور هراز
رئیس پلیس راه مازندران از لغو انسداد محور هراز که به دلیل عملیات راهسازی مسدود اعلام شده بود خبر داد.(ادامه)
 رییس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور هراز در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد. جاده هراز فردا مسدود است
رییس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور هراز در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد. حزب الله: رهایی لبنان در گرو توقف دخالت آمریکا است/ بزودی وارد قدس می‌شویم
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد.(ادامه)
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد. حزب الله: رهایی لبنان در گرو توقف دخالت آمریکا است/ بزودی وارد قدس می‌شویم
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد.(ادامه)
روزنامه جوان نوشت: لاریجانی نمی‌تواند بیرون از گود بنشیند و بگوید چرا برخی آقایان نفوذ در پایتخت‌ها را مهم می‌دانند، چون خود او یکی از همان آقایان است. او شیوه اعتدالی را یاد گرفته که با لاریجانی نمی‌تواند خود را مخالف اموری نشان دهد که در آنها نقش‌آفرین بوده است؛ مثل نفوذ در پایتخت‌ها
روزنامه جوان نوشت: لاریجانی نمی‌تواند بیرون از گود بنشیند و بگوید چرا برخی آقایان نفوذ در پایتخت‌ها را مهم می‌دانند، چون خود او یکی از همان آقایان است. او شیوه اعتدالی را یاد گرفته که با(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 347 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.362 seconds.