.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
رییس پلیس راه استان یزد از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید در محل پلیس راه مسیر جاده تفت به یزد خبر داد که پلاک خود را با استفاده از آدامس، مخدوش کرده بود. توقیف خودرویی که پلاک خود را با آدامس مخدوش کرده بود
رییس پلیس راه استان یزد از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید در محل پلیس راه مسیر جاده تفت به یزد خبر داد که پلاک خود را با استفاده از آدامس، مخدوش کرده بود.(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
خسارت بزرگ غفلت از ظرفیت عظیم اقتصاد دریا محور/ ۱۰ میلیون نفر طی ۱۰ سال باید در حاشیه دریای عمان برای فعالیت‌های اقتصادی ساکن شوند/ دولت برای لایحه بودجه و مجلس در برنامه هفتم هنوز فرصت دارند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در اجرای بند یک اصل یکصد و دهم قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های کلی توسعه دریا محور را برای اقدام به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) از انهدام ۲۷ خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲ روز گذشته خبر داد. شکار ۲۷ خودرو نظامی ارتش صهیونیستی طی ۴۸ ساعت
سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) از انهدام ۲۷ خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲ روز گذشته خبر داد.(ادامه)
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند! روایتی خواندنی از تشییع با شکوه پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند!(ادامه)
شمال نیوز : " او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد. حبیب لشگر ۲۵ کربلا ، مدافع آرمانهای پرشکوه انقلاب اسلامی
شمال نیوز : " او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد.(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست. انتقاد بازنشستگان از پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق؛ باید توی پارک چادر بزنیم!
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست.(ادامه)
عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت این جنبش پیام تهدیدآمیز آمریکا را از طریق میانجیگر‌های عمانی دریافت کرده است. انصارالله یمن: پیام تهدیدآمیز آمریکا را از طریق عمان دریافت کردیم
عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت این جنبش پیام تهدیدآمیز آمریکا را از طریق میانجیگر‌های عمانی دریافت کرده است.(ادامه)
منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند در حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه دست‌کم ۵۶ فلسطینی شهید شدند. حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به غزه
منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند در حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه دست‌کم ۵۶ فلسطینی شهید شدند.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند. دستمزد جوانان را کاهش دهید و براساس سن و سال حقوق بدهید!
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند.(ادامه)
بنابر اعلام یکی از رهبران جنبش حماس، یورش نفوذی زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه از سه محور با شکست رو به رو شده است. شکست حمله نفوذی رژیم صهیونیستی به غزه از سه محور
بنابر اعلام یکی از رهبران جنبش حماس، یورش نفوذی زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه از سه محور با شکست رو به رو شده است.(ادامه)
همزمان با آغاز تحرکات اولیه زمینی محدود ارتش اسرائیل در شمال نوار غزه، منابع فلسطینی شامگاه جمعه از زمین گیر شدن تانک‌های دشمن توسط گروه‌های مقاومت در بیت حانون و اردوگاه بریج خبر می‌دهند. زمین گیر شدن تانک‌های اسراییل توسط رزمندگان مقاومت در شمال غزه
همزمان با آغاز تحرکات اولیه زمینی محدود ارتش اسرائیل در شمال نوار غزه، منابع فلسطینی شامگاه جمعه از زمین گیر شدن تانک‌های دشمن توسط گروه‌های مقاومت در بیت حانون و اردوگاه بریج خبر می‌دهند.(ادامه)
همزمان با قطع کامل شبکه‌های ارتباطی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی در حملاتی سنگین مناطق مختلف غزه را هدف قرار داده است. تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه همزمان با قطع کامل اینترنت
همزمان با قطع کامل شبکه‌های ارتباطی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی در حملاتی سنگین مناطق مختلف غزه را هدف قرار داده است.(ادامه)
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع اجماع صورت گرفته در بین مردم جهان درباره موضوع فلسطین، گفت: شرایط برای رژیم صهیونیستی طوری رقم خورد که کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان اینچنین علیه این رژیم بسیج شود. حسین شریعتمداری: کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان با این وسعت علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع اجماع صورت گرفته در بین مردم جهان درباره موضوع فلسطین، گفت: شرایط برای رژیم صهیونیستی طوری رقم خورد که کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان اینچنین علیه این رژیم بسیج شود.(ادامه)
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود. چرا تشکیل سازمان ملی مهاجرت ضرورت دارد؟
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود.(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
به گفته مسئولان، در قانون راننده‌محوری بیمه شخص ثالث، بحث خسارت و صدمات از اتومبیل برداشته و به راننده وسیله نقلیه الحاق می‌شود. قانون بیمه شخص ثالث راننده‌محور همچنان منتظر اجرا
به گفته مسئولان، در قانون راننده‌محوری بیمه شخص ثالث، بحث خسارت و صدمات از اتومبیل برداشته و به راننده وسیله نقلیه الحاق می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند. سخنی با داعشی های کراواتی که حماس را داعش مي خوانند
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان از ارسال پیام آمریکا برای ایران خبر داد و گفت: آمریکایی‌ها در این پیام گفتند که به دنبال گسترش دامنۀ جنگ نیستند و از ایران خواستند خویشتن‌داری کند. امیرعبداللهیان: آمریکایی‌ها در جنگ اخیر دو بار به ما پیام دادند
وزیر امور خارجه کشورمان از ارسال پیام آمریکا برای ایران خبر داد و گفت: آمریکایی‌ها در این پیام گفتند که به دنبال گسترش دامنۀ جنگ نیستند و از ایران خواستند خویشتن‌داری کند.(ادامه)
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد. وزیر صمت: برای خرید خودرو عجله نکنید
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد.(ادامه)
رهبر انصارالله یمن روز جمعه در سخنانی بر ضرورت اقدام جدی برای مقابله با قدرت‌های شر در منطقه و آزادسازی فلسطین تاکید کرد. الحوثی: درصدد همکاری با برادرانمان برای آزادسازی فلسطین هستیم
رهبر انصارالله یمن روز جمعه در سخنانی بر ضرورت اقدام جدی برای مقابله با قدرت‌های شر در منطقه و آزادسازی فلسطین تاکید کرد.(ادامه)
منابع رسمی در فلسطین از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت ۱۰۰۰ نفر خبر دادند. بمباران یک بیمارستان در غزه و شهادت ۱۰۰۰ فلسطینی
منابع رسمی در فلسطین از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت ۱۰۰۰ نفر خبر دادند.(ادامه)
 یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود.

معیشت و رفاه عمومی اولویت اساسی است/ فراموشی معضل پسماند مازندران/ پیشگیری از اجرای طرح انتقال آب مازندران
یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود. (ادامه)
اگر تجاوزات صهیونیست‌ها متوقف نشود دست همه طر‌ف‌ها در منطقه روی ماشه است/ وضعیت منطقه مثل باروتی است که هر ساعت امکان یک انفجار مهیب وجود دارد/ در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در جده شرکت میکنم ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 347 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.356 seconds.