.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نتایج شمارش انتخابات اتاق بازرگانی تهران اعلام شد و بر اساس آن ائتلاف برای فردا تمام ۴۰ کرسی بخش خصوصی را به دست آورد.

۴٠ نفر از لیست «ائتلاف برای فردا» پیروز شدند/ یک مازندرانی در ترکیب لیست
نتایج شمارش انتخابات اتاق بازرگانی تهران اعلام شد و بر اساس آن ائتلاف برای فردا تمام ۴۰ کرسی بخش خصوصی را به دست آورد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس فراکسیون کارگری مجلس در رشته توئیتی درباره موضوع افزایش ۲۰درصدی حقوق دستمزد توضیحاتی را ارائه داد. حقوق یک نماینده مازندرانی لو رفت / بابایی کارنامی چقدر حقوق می گیرد ؟!
شمال نیوز : رئیس فراکسیون کارگری مجلس در رشته توئیتی درباره موضوع افزایش ۲۰درصدی حقوق دستمزد توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
رئیس هیات ناشنویان مازندران از کسب ۲ مدال توسط کشتی گیران ناشنوای استان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا خبر داد. ۲ مدال دستاورد کشتی گیران ناشنوای مازندران از رقابت‌های آسیایی
رئیس هیات ناشنویان مازندران از کسب ۲ مدال توسط کشتی گیران ناشنوای استان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : درختکاری نشان از آینده نگری مردم و مسئولان است . کسی که آینده را می بیند به درخت و کاشت آن می اندیشد . بعبارت  دیگر ،درختکاری فرهنگ امید و آینده نگری ایجاد می کند . همت همگانی برای کاشت درخت و مازندرانی سبزترو آبادتر
شمال نیوز : درختکاری نشان از آینده نگری مردم و مسئولان است . کسی که آینده را می بیند به درخت و کاشت آن می اندیشد . بعبارت دیگر ،درختکاری فرهنگ امید و آینده نگری ایجاد می کند .(ادامه)
صدای خوش نوجوان امیری خوان مازندرانی در آستان مقدس حرم رضوی طنین انداز می‌شود. صدای نوجوان امیری خوان مازنی در حرم رضوی طنین انداز می‌شود
صدای خوش نوجوان امیری خوان مازندرانی در آستان مقدس حرم رضوی طنین انداز می‌شود.(ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با تلاش فرمانداران شهرستان‌های استان، پاکسازی معابر مازندران به وضع مطلوب نزدیک‌تر شده است. کاستن بار زباله و نخاله از دوش معابر مازندران
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با تلاش فرمانداران شهرستان‌های استان، پاکسازی معابر مازندران به وضع مطلوب نزدیک‌تر شده است.(ادامه)
بدحالی برخی دانش‌آموزان در حالی با خبر‌های ساختگی به مازندران رسید که به گفته پزشکان هیچگونه علائم مسمومیت در دانش آموزان مشاهده نشد. میز‌های عملیات روانی به دنبال مسموم کردن ذهن ها؛ خانواده‌ها از خبر‌های منفی دوری کنند
بدحالی برخی دانش‌آموزان در حالی با خبر‌های ساختگی به مازندران رسید که به گفته پزشکان هیچگونه علائم مسمومیت در دانش آموزان مشاهده نشد.(ادامه)
اولین جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" در استان به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود. برگزاری اولین جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" در محمودآباد
اولین جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" در استان به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: بانوی عرصه  جهاد و عرفان سرکار خانم  « آمنه نخعی » همسر سردارحاج.....


بانوی مازندرانی عرصه جهاد و عرفان دعوت حق را لبیک گفت/ پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی و فرماندهان لشکر 25 کربلا
شمال نیوز: بانوی عرصه جهاد و عرفان سرکار خانم « آمنه نخعی » همسر سردارحاج..... (ادامه)
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل سه هزار و ۸۵۲ پرونده گران فروشی در طی یازده ماهه نخست سال جاری خبر داد. ۳۸۵۲ پرونده گران فروشی در مازندران تشکیل شد
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل سه هزار و ۸۵۲ پرونده گران فروشی در طی یازده ماهه نخست سال جاری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. سهم بانوان مازندرانی از خانه ملت ! / رویایی که تعبیر نمی شود ....
شمال نیوز : با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید با مسأله کشف حجاب با قاطعیت برخورد شود و نهادها باید کارهای خود را در این خصوص به درستی انجام دهند. ضرورت برخورد قاطع با کشف حجاب در کشور/ نیروی انتظامی و بسیج باید در این خصوص برخورد جدی داشته باشند
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید با مسأله کشف حجاب با قاطعیت برخورد شود و نهادها باید کارهای خود را در این خصوص به درستی انجام دهند.(ادامه)
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک  است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که  ایمن سازی لازم در  جاده های اصلی شده است . مرثیه ای برای جاده های مازندران !
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که ایمن سازی لازم در جاده های اصلی شده است .(ادامه)
شمال نیوز : پژوهش درباره این موضوع که چرا ذائقه عموم مردم  متمایل به موسیقی کم مایه و بی‌محتوا با اشعار ضعیف و ابزار کیبوردی شده و عمده جوانان تمایلی به موسیقی اصیل و سنتی بومی و محلی ساز محور ندارند.ضروری است . چه کسی مسوول ابتذال موسیقی محلی درمازندران‌است!؟
شمال نیوز : پژوهش درباره این موضوع که چرا ذائقه عموم مردم متمایل به موسیقی کم مایه و بی‌محتوا با اشعار ضعیف و ابزار کیبوردی شده و عمده جوانان تمایلی به موسیقی اصیل و سنتی بومی و محلی ساز محور ندارند.ضروری است .(ادامه)
مازندران قهرمان مسابقات فوتبال دانش آموزان مقطع متوسطه ایران شد. مازندران قهرمان فوتبال دانش آموزان متوسطه ایران
مازندران قهرمان مسابقات فوتبال دانش آموزان مقطع متوسطه ایران شد.(ادامه)
مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور از امروز در ساحل فرح‌آباد ساری آغاز می‌شود. آغاز لیگ فوتبال ساحلی از امروز در ساری
مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور از امروز در ساحل فرح‌آباد ساری آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: تیم کشتی آزاد بانک شهر با درخشش مازندرانی‌ها در دیدار فینال به مصاف نماینده روسیه رفت و به پیروزی ۶ بر ۴ دست یافت و عنوان قهرمانی را بدست آورد. ایران با غلبه بر روسیه مقتدرانه قهرمان شد/ شاگردان یزدانی طلایی شدند
شمال نیوز: تیم کشتی آزاد بانک شهر با درخشش مازندرانی‌ها در دیدار فینال به مصاف نماینده روسیه رفت و به پیروزی ۶ بر ۴ دست یافت و عنوان قهرمانی را بدست آورد.(ادامه)
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد. با عذرخواهی از مردم مازندران ؛ معلم قائمشهری با دستور استاندار به مدرسه بازگشت+ فیلم
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: ضارب محیط بان مازندرانی با پیگیری دادستان نکا و فرماندهی پاسگاه انتظامی زارم رود، دستگیر شد. حمله مسلحانه به محیط‌بان مازندرانی / در پارک ملی پابند نکا چه گذشت؟ + عکس
شمال نیوز: ضارب محیط بان مازندرانی با پیگیری دادستان نکا و فرماندهی پاسگاه انتظامی زارم رود، دستگیر شد.(ادامه)
در‌ یکی‌ دو روز گذشته، ویدیویی اینستاگرامی‌ در‌کلاس درسی مدرسه غیر انتفاعی در‌ قائم‌شهر منتشر شده است، که بچه‌هایی که به نظر می‌رسد ماجرای اخراج معلم مازندرانی در پی پخش موسیقی مبتذل در کلاس چه بود؟
در‌ یکی‌ دو روز گذشته، ویدیویی اینستاگرامی‌ در‌کلاس درسی مدرسه غیر انتفاعی در‌ قائم‌شهر منتشر شده است، که بچه‌هایی که به نظر می‌رسد(ادامه)
ضارب محیط بان مازندرانی با پیگیری دادستان نکا و فرماندهی پاسگاه انتظامی زارم رود، دستگیر شد. ضارب محیط بان مازندرانی دستگیر شد
ضارب محیط بان مازندرانی با پیگیری دادستان نکا و فرماندهی پاسگاه انتظامی زارم رود، دستگیر شد.(ادامه)
محیط بان پارک ملی پابند نکا براثر شلیک مستقیم شکارچیان متخلف مجروح شد. مجروح شدن محیط بان مازندرانی با شلیک گلوله مستقیم
محیط بان پارک ملی پابند نکا براثر شلیک مستقیم شکارچیان متخلف مجروح شد.(ادامه)
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است .... الزامات کشاورزی پایدار در مازندران / تبدیل زمین های کشاورزی به عمرانی خیانت است
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است ....(ادامه)
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند.

قطع درختان مرکبات توسط باغداران مازندرانی در پی اعتراض به کاهش قیمت مرکبات
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند. (ادامه)
صبا صفری ملی پوش مازندرانی نایب قهرمان مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان قهرمانی بانوان کشور در زنجان شد. نایب قهرمانی صفری در مسابقات تنیس روی میز بانوان کشور
صبا صفری ملی پوش مازندرانی نایب قهرمان مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان قهرمانی بانوان کشور در زنجان شد.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز: سومین سالگرد ارتحال آیت الله نورالله طبرسی(ره) عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می شود. سومین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی در مازندران برگزار می شود
شمال نیوز: سومین سالگرد ارتحال آیت الله نورالله طبرسی(ره) عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می شود.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی  .... از « البرز مرکزی سوادکوه » تا « چادرملو یزد » !
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی ....(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 219 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.