.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت الله لائینی :انتقاد از فضاسازی نامناسب شهر ساری در جشن های شعبانیه
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فضاسازی شهر ساری در مناسبت نیمه شعبان خوب نبود، خواستار مدیریت و رفع مشکلات این بخش شد.(ادامه)
با حکم استاندار مازندران، شهردار چالوس منصوب شد
(ادامه)
رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، باصدور پیامی؛ 25 اسفندماه، روز شهردار را به شهرداران استان تبریک گفت و از تلاش های آنان قدردانی کرد. ‎ ‎ پیام معاون عمرانی استاندار مازندران به مناسبت روز شهردار
رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، باصدور پیامی؛ 25 اسفندماه، روز شهردار را به شهرداران استان تبریک گفت و از تلاش های آنان قدردانی کرد. ‎ ‎(ادامه)
اعضای شورای شهر ساری در صحن شورا بودجه سال 1401 شهرداری این شهر با رویکرد اقتصادی تحقق منابع درآمدی در راستای عمران و آبادی به مبلغ دو هزار و 290 میلیارد تومان را مصوب کردند. بودجه 2 هزار و 290 میلیاردی شهرداری ساری تصویب شد
اعضای شورای شهر ساری در صحن شورا بودجه سال 1401 شهرداری این شهر با رویکرد اقتصادی تحقق منابع درآمدی در راستای عمران و آبادی به مبلغ دو هزار و 290 میلیارد تومان را مصوب کردند.(ادامه)
شورای شهر ساری کوتاه آمد/ادامه گروکشی های اعضا
شورای شهر ساری پس از مدت ها کش وقوس و بحث وجدل درباره ماندن یا رفتن شهردار به اجماع رسیدند و تغییر مدیریتی را در حاضر صلاح ندانستند.(ادامه)
شمال نیوز : پروژه جاده سلامت درون شهری قائم شهر به مسافت ۲۴۵۰ متر طی مدت ۱۰۰ روز از سوی شهرداری قائم شهر احداث و به بهره برداری رسید جاده سلامت درون شهری قائم شهر افتتاح شد / شادمانی شهروندان قائم شهری از اقدامات شهرداری قائم شهر + تصاویر
شمال نیوز : پروژه جاده سلامت درون شهری قائم شهر به مسافت ۲۴۵۰ متر طی مدت ۱۰۰ روز از سوی شهرداری قائم شهر احداث و به بهره برداری رسید(ادامه)
حساب شهرداری ۶ بار مسدود شد/ «زیراب» بدون مسکن ملی
رئیس شورای اسلامی زیراب گفت: حساب شهرداری طی چندماه گذشته شش بار به دلیل بدهی مسدود شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران از برگزاری سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شورای شهر و شهرداری سابق سلمانشهر خبر داد. برگزاری سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شورای شهر و شهرداری سابق سلمانشهر
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران از برگزاری سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شورای شهر و شهرداری سابق سلمانشهر خبر داد.(ادامه)
همزمان با انتخابات هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان، نمایندگان شهرداران مازندران در سازمان همیاری‌های وزارت کشور مشخص شدند. نمایندگان شهرداران استان مازندران مشخص شدند
همزمان با انتخابات هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان، نمایندگان شهرداران مازندران در سازمان همیاری‌های وزارت کشور مشخص شدند.(ادامه)
شمال نیوز : دامنه تغییرات فرمانداران استان از شرق شروع ، به غرب کشیده شد و حالا فرمانداری های شهرستانهای مرکزی نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفتند .... چه کسی فرماندار بعدی قائم شهر می شود ؟ + اسامی گزینه های مطرح
شمال نیوز : دامنه تغییرات فرمانداران استان از شرق شروع ، به غرب کشیده شد و حالا فرمانداری های شهرستانهای مرکزی نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفتند ....(ادامه)
راه اندازی کمپ تیم‌های ملی ایران فوتبال در مازندران
دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران از ایجاد کمپ بزرگ فرهنگی ورزشی در کلاردشت برای برپایی اردو‌های ملی و بین المللی خبر داد.(ادامه)
شریعتی:پروژه آبرسانی روستایی نکا ۱۴۰۲ پایان می یابد
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت روستاهای بالادست در زمینه آبرسانی گفت: سال ۱۴۰۲ پروژه آبرسانی بخش روستایی پایان می رسد.(ادامه)
پاسخ وزیر کشور به احتمال برکناری زاکانی
وزیر کشور به حواشی اخیر حکم دیوان عدالت عدالت اداری درباره شهرداری تهران پاسخ داد. (ادامه)
شمال نیوز: شاهین کلانتری سومین شهردار منتخب بابل در دوره ششم شورای شهر شد . انتخاب سومین شهردار منتخب بابل در دوره ششم شورا
شمال نیوز: شاهین کلانتری سومین شهردار منتخب بابل در دوره ششم شورای شهر شد .(ادامه)
شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر ساری حکم سرپرستی مصطفی احمدی فولادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری را کان‌لم یکن اعلام کرد و از جواد طالبی که در نشست روز گذشته شورای شهر با رای پنج عضو برکنار شده بود خواست تا در جایگاه شهردار حضور داشته باشد. مصوبه جنجالی جلسه بیست‌و سوم کان‌لم یکن شد
شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر ساری حکم سرپرستی مصطفی احمدی فولادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری را کان‌لم یکن اعلام کرد و از جواد طالبی که در نشست روز گذشته شورای شهر با رای پنج عضو برکنار شده بود خواست تا در جایگاه شهردار حضور داشته باشد.(ادامه)
شهردار ساری برکنار شد
سرانجام پس از کش وقوس های فراوان جواد طالبی شهردار ساری با رای اعضای شورای شهر از سمت خود برکنار شد.(ادامه)
 در حالی شورای ششم ساری به ایستگاه بیست و سوم رسید که از آغاز جلسه ، عدم حضور رییس شورا نشان می داد که جلسه ای پر حاشیه در پیش خواهد بود . اما و اگر های تصمیم شورای ساری در جلسه بیست و سوم !
در حالی شورای ششم ساری به ایستگاه بیست و سوم رسید که از آغاز جلسه ، عدم حضور رییس شورا نشان می داد که جلسه ای پر حاشیه در پیش خواهد بود .(ادامه)
 نداشتن شرایط لازم احراز و بیماری شهردار، عمارت شهرداری را دوباره دستخوش حاشیه کرد و ماندن و رفتن شهردار را روی میز شورای شهر قرار داد. از دودستگی در روزهای حساس پایان سال تا تصمیمات فراتر از قانون مخالفان شهردار ساری
نداشتن شرایط لازم احراز و بیماری شهردار، عمارت شهرداری را دوباره دستخوش حاشیه کرد و ماندن و رفتن شهردار را روی میز شورای شهر قرار داد.(ادامه)
عنایت زاکانی روی سنگ مزار نیما یوشیج!
تصویری از مزار نیما یوشیج، شاعر معاصر ایرانی در امامزاده عبدالله تهران در فضای مجازی انتشار یافته که باعث انتقاد کاربران شده است.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت شهردار باغستان شهریار به اتهام اختلاس، ارتشاء، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی خبر داد و گفت: برای این فرد قرار بازداشت صادر شده است. یک شهردار دیگر بازداشت شد
دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت شهردار باغستان شهریار به اتهام اختلاس، ارتشاء، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی خبر داد و گفت: برای این فرد قرار بازداشت صادر شده است.(ادامه)
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند. صد روزگی شهردار و دریغ از یک برنامه/ شورا و شهروندان رضایت ندارند
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند.(ادامه)
شهرداران چمستان و شیرود منصوب شدند
شمال نیوز: با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران، شهرداران چمستان و شیرود معرفی شدند.(ادامه)
شمال نیوز: طرح‌های این چنینی اگرچه در ابتدا همواره با هیجان، وعده‌هایی در موردشان داده می‌شود، اما زمانی که نوبت به تخصیص اعتبارات می‌رسد، برای تحقق آنها باید منتظر معجزه بود. معجزاتی که معمولا برای طرح‌های سوادکوه، کمتر اتفاق می‌افتد. دروازه سوادکوه چشم انتظار تخصیص اعتبارات / وعده ها عملی نشد !
شمال نیوز: طرح‌های این چنینی اگرچه در ابتدا همواره با هیجان، وعده‌هایی در موردشان داده می‌شود، اما زمانی که نوبت به تخصیص اعتبارات می‌رسد، برای تحقق آنها باید منتظر معجزه بود. معجزاتی که معمولا برای طرح‌های سوادکوه، کمتر اتفاق می‌افتد.(ادامه)
شمال نیوز: نوزدهمین جلسه شورای شهر ساری به صورت عادی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار جلسات شورا واقع در بوستان ولایت برگزار شد. در نوزدهمین جلسه شورای ششم ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: نوزدهمین جلسه شورای شهر ساری به صورت عادی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار جلسات شورا واقع در بوستان ولایت برگزار شد.(ادامه)
طرح ۱۲۰ تذکر و سئوال از شهردار ساری/نیروی مازاد داریم
- نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تاکنون ۱۲۰ تذکر و سئوال از شهردار ساری طرح کرده ایم زیرا ارائه تذکر و سئوال جزو وظایف شورا است.(ادامه)
گروکشی ساحل دریای خزر ممنوع
بخش از سواحل دریای خزر به بهانه قرار گرفتن در بین نهاد‌های نظامی یا دریایی هنوز آزاد نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان « شهرداری ساری مصادره املاک توسط تأمین اجتماعی را تایید کرد » در پایگاه خبری شمال  نیوز ، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران جوابیه ای صادر کرد. واکنش اداره کل تامین اجتماعی مازندران به خبر منتشر شده در شمال نیوز
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان « شهرداری ساری مصادره املاک توسط تأمین اجتماعی را تایید کرد » در پایگاه خبری شمال نیوز ، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران جوابیه ای صادر کرد.(ادامه)

در روزهای گذشته مراسم معارفه وی به‌عنوان مشاور شهردار برگزار و مادر همسر آقای شهردار کار خود را نیز در شهرداری آغاز کرده است. گفته می‌شود مادر همسر شهردار  یک معلم بازنشسته است. یک انتصاب فامیلی دیگر | مادر زنی که مشاور دامادش شد
در روزهای گذشته مراسم معارفه وی به‌عنوان مشاور شهردار برگزار و مادر همسر آقای شهردار کار خود را نیز در شهرداری آغاز کرده است. گفته می‌شود مادر همسر شهردار یک معلم بازنشسته است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری مصادره ۱۵ واحد تجاری متعلق به شهرداری توسط تأمین اجتماعی مازندران به دلیل بدهی به این سازمان را تأیید کرد و علاوه بر آن از مصادره قطعه زمینی در منطقه صفرآباد که برای ساخت پارک اکو انتخاب شده خبر داد. شهرداری ساری مصادره املاک توسط تأمین اجتماعی را تایید کرد
شمال نیوز : معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری مصادره ۱۵ واحد تجاری متعلق به شهرداری توسط تأمین اجتماعی مازندران به دلیل بدهی به این سازمان را تأیید کرد و علاوه بر آن از مصادره قطعه زمینی در منطقه صفرآباد که برای ساخت پارک اکو انتخاب شده خبر داد.(ادامه)
ماجرای بدهی‌های میلیاردی شهرداری ساری به تامین اجتماعی/ این بار پای توقیف اموال به میان آمد
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به توقیف اموال شهرداری ساری، گفت: شهرداری ساری بابت حق بیمه‌های سنوات گذشته بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی دارای بدهی است و بر این اساس تامین اجتماعی برای دریافت طلبش اقدام کرده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 163 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.491 seconds.