.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار مازندران شهرداران جدید آلاشت و زیراب منصوب شد شهرداران جديد آلاشت و زيراب منصوب شد
طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار مازندران شهرداران جدید آلاشت و زیراب منصوب شد(ادامه)
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب شد
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد(ادامه)
شمال نیوز : با رای اعضای شورای شهر سورک ، یاسر قربانی به عنوان شهردار سورک مرکز شهرستان میاندرود انتخاب شد .

« یاسر قربانی » شهردار سورک شد
شمال نیوز : با رای اعضای شورای شهر سورک ، یاسر قربانی به عنوان شهردار سورک مرکز شهرستان میاندرود انتخاب شد . (ادامه)
عزل شهردار مرکز مازندران
شورای اسلامی مرکز مازندران با ۶ رای با ادامه فعالیت جواد طالبی مخالفت کردند.(ادامه)
شمال نیوز: در این جلسه که با حضور ۹ عضو شورای شهر برگزار شد، جواد طالبی با شش رأی مخالف برکنار شد. جواد طالبی، شهردار ساری برکنار شد/ مصطفی احمدی فولادی سرپرست شد
شمال نیوز: در این جلسه که با حضور ۹ عضو شورای شهر برگزار شد، جواد طالبی با شش رأی مخالف برکنار شد.(ادامه)
استیضاح شهردار جویبار کلید خورد+متن نامه
پس از گذشت یک سال، کار فقیه شهردار جویبار به استیضاح کشیده شده است.(ادامه)
غرفه‌های دائمی صنایع‌دستی در فرح‌آباد
غرفه‌ها و کارگاه‌های دائمی صنایع‌ دستی و بازارچه هنر‌های سنتی در مجموعه تاریخی فرح‌آباد ساری ایجاد می‌شود.(ادامه)
پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری ۲ ماه به تعویق افتاد، ساماندهی وتعیین و تکلیف نیروهای شهرداری ، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وچرایی توجه به طرح های کم اهمیت شهری ازسوالات یکی ازاعضای از ساماندهی نیروهای مازاد شهرداری تا انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان
پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری ۲ ماه به تعویق افتاد، ساماندهی وتعیین و تکلیف نیروهای شهرداری ، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وچرایی توجه به طرح های کم اهمیت شهری ازسوالات یکی ازاعضای (ادامه)
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید . عالیشان از غرب مازندران شروع کرد / روز پرکار سکاندار ورزش مازندران در رامسر
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید .(ادامه)
شمال نیوز : دربخشی از این اظلاعیه آمده است :نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است. «نامه ۲۲۷ نماینده خطاب به رییس قوه قضائیه» جعلی است / برخی اصلا نماینده نیستند
شمال نیوز : دربخشی از این اظلاعیه آمده است :نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.(ادامه)
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است. نامه ۲۲۷ نماینده مجلس درباره محاربه خواندن پرونده بازداشتی‌ها صحت دارد؟
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.(ادامه)
ماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت او را با مشت و لگد در اعتراضات زدند.

کتک خوردن یک نماینده مجلس از جوانان معترضان
ماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت او را با مشت و لگد در اعتراضات زدند. (ادامه)
شمال نیوز :  شهردار اسبق ساري بر اثر حادثه ای که مدتی قبل صورت گرفت، بعداز ظهر جمعه به دیار باقی شتافت. شهردار اسبق شهر ساری دارفانی را وداع گفت
شمال نیوز : شهردار اسبق ساري بر اثر حادثه ای که مدتی قبل صورت گرفت، بعداز ظهر جمعه به دیار باقی شتافت.(ادامه)
شماری از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر ساری صبح سه شنبه با حضور مقابل ساختمان مرکزی خواستار رفع مشکلات اداری به خصوص وضعیت شیفت کاری و حقوق و مزایا شدند.

تجمع صنفی پرستل آتش نشانی ساری مقابل ساختمان مرکزی
شماری از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر ساری صبح سه شنبه با حضور مقابل ساختمان مرکزی خواستار رفع مشکلات اداری به خصوص وضعیت شیفت کاری و حقوق و مزایا شدند. (ادامه)
 آیت الله رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر سید صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد. مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد
آیت الله رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر سید صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : هرشخص ایرانی می‌تواند با توجه به مواد قانون ثبت احوال کشور و مواردی که از سوی شورایعالی ثبت احوال به عنوان نام‌های ممنوعه و قابل تغییر اعلام می‌شود، نسبت به تغییر نام اقدام کند. نحوه تغییر نام در ثبت احوال؛ انتخاب چه نام‌هایی ممنوع است؟
شمال نیوز : هرشخص ایرانی می‌تواند با توجه به مواد قانون ثبت احوال کشور و مواردی که از سوی شورایعالی ثبت احوال به عنوان نام‌های ممنوعه و قابل تغییر اعلام می‌شود، نسبت به تغییر نام اقدام کند.(ادامه)
معرفی شهردار آلاشت
امین مستوفیان به عنوان شهردار آلاشت معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز: شرایط جدید انتخاب شهردار در جلسه امروز کمیسیون شوراهای مجلس تعیین شد. شرایط جدید انتخاب شهردار در کمیسیون شوراهای مجلس تصویب شد
شمال نیوز: شرایط جدید انتخاب شهردار در جلسه امروز کمیسیون شوراهای مجلس تعیین شد.(ادامه)
رئیس شورای اسلامی شهر به شایعه صدور رای دیوان عدالت اداری درباره ابقاء یا عزل شهردار موقت واکنش نشان داد و در حد شایعه دانست. واکنش رئیس شورای اسلامی شهر درباره شایعه رای دیوان عدالت اداری به عزل شهردار
رئیس شورای اسلامی شهر به شایعه صدور رای دیوان عدالت اداری درباره ابقاء یا عزل شهردار موقت واکنش نشان داد و در حد شایعه دانست.(ادامه)
۹۱۷ هزار دانش آموز در کشور بازمانده از تحصیل هستند
رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور شمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل را در کشور ۹۱۷ هزار نفر اعلام کرد.(ادامه)
رسوایی سلبریتی‌ها در حد ملی!/ از صدای لو رفته مجری «من و تو» تا قماربازی که به مردم هم باخت
هر آشوب در زمان خود این پیامد را هم دارد که مثل هم‌زدن آش، برخی نخود‌ها را رومی‌آورد! و معلوم می‌کند که داستان، نه مردم هستند، و نه آزادی.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که دو روز از پایان ماه های عزا و ماتم محرم و صفر گذشته است وبا حلول ماه « ربیع الاول » فضای شهرها و حتی روستاها رنگ و روی دیگری بخه خود گرفته است اما انگار این ماه جدید در شهر ساری حلول نشده است ! « ربیع الاول » ماهی که در ساری حلول نکرد !
شمال نیوز : در حالی که دو روز از پایان ماه های عزا و ماتم محرم و صفر گذشته است وبا حلول ماه « ربیع الاول » فضای شهرها و حتی روستاها رنگ و روی دیگری بخه خود گرفته است اما انگار این ماه جدید در شهر ساری حلول نشده است !(ادامه)
جزئیات انتصابات جدید در شهرداری / کدام مدیران ابقا شدند؟
رکنا: شهردار تهران در احکامی جداگانه شماری از معاونان و مدیران ارشد از نهاد را تغییر داده و برخی دیگر را نیز به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.(ادامه)
احداث بزرگترین موزه و کمپ کُشتی جهان در جویبار
عملیات اجرایی ساخت بزرگترین موزه و کمپ کشتی جهان با همکاری یکی از بانک‌های کشور بزودی در جویبار آغاز می‌شود.(ادامه)
فقیه پس از استیضاح همچنان شهردار جویبار باقی ماند
در دومین جلسه طرح سوال از شهردار جویبار موضوع استیضاح وی رای نیاورد و محمدحسین فقیه همچنان در تصدی شهردار جویبار باقی ماند.(ادامه)
رئیس شورای اسلامی شهر زیراب گفت: اعضای شورای شهر با پنج رای سید‌محمد صادقیان را به عنوان شهردار زیراب انتخاب کردند. صادقیان شهردار زیراب شد / ماجرای استعفای رئیس شورا به کجا رسید؟!
رئیس شورای اسلامی شهر زیراب گفت: اعضای شورای شهر با پنج رای سید‌محمد صادقیان را به عنوان شهردار زیراب انتخاب کردند.(ادامه)
شمال نیوز: شهردار آمل گفت : شهرداری، تبعات طرح‌های بدون مصوبه در گذشته از جمله محل دفن زباله آمل را می‌دهد. شهردار آمل : محل دفن زباله آمل از مرز بحرانی فراتر رفت
شمال نیوز: شهردار آمل گفت : شهرداری، تبعات طرح‌های بدون مصوبه در گذشته از جمله محل دفن زباله آمل را می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت  . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت . به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم و به همین دلیل هم محبوب نیستیم / درآمدهای شهرداری ما نامشروع است ، چون پول اضافه از مردم دریافت می‌شود / مردم به مدیریت شهری اعتماد ندارند /به زور داریم از مردم پول می‌گیربم و این درست نیست
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت .(ادامه)
حکم متهمان پرونده حادثه متروپل صادر شد + اسامی
جزئیات حکم صادره برای محکومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه متروپل آبادان اعلام شد.(ادامه)
توافقنامه احداث پردیس سینمایی ایران بین شهردار ساری و رئیس حوزه هنری مازندران امضا شد. از سرگیری عملیات ساخت پردیس ساری
توافقنامه احداث پردیس سینمایی ایران بین شهردار ساری و رئیس حوزه هنری مازندران امضا شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.37 seconds.