.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصوبه مهمی که مخبر ابلاغ کرد
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیأت وزیران در خصوص الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی به استعلامات ظرف ۱۵ روز کاری را ابلاغ کرد.(ادامه)
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حکم بدوی قصاص نفس نامادری «آوا» دختربچه چهار ساله ارومیه‌ای صادر شد. نامادری «آوا» دختر ارومیه ای به قصاص محکوم شد
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حکم بدوی قصاص نفس نامادری «آوا» دختربچه چهار ساله ارومیه‌ای صادر شد.(ادامه)
پایگاه خبری ریانووستی در مصاحبه با گروهی از پزشکان به بررسی بیماری‌های جو بایدن پرداخت. پزشکان چه نظری درباره بیماری‌های بایدن دارند؟
پایگاه خبری ریانووستی در مصاحبه با گروهی از پزشکان به بررسی بیماری‌های جو بایدن پرداخت.(ادامه)
نظامی ۲۵ ساله آمریکایی که در اعتراض به نسل‌کشی غزه خودسوزی کرد، در وصیت نامه خود آرزو کرده بود که فلسطین آزاد شود. وصیت سرباز آمریکایی که خودسوزی کرد: در فلسطینِ آزاد خاکسترم پخش شود
نظامی ۲۵ ساله آمریکایی که در اعتراض به نسل‌کشی غزه خودسوزی کرد، در وصیت نامه خود آرزو کرده بود که فلسطین آزاد شود.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود. برگزاری نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان
نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم. مردم فریبِ شرکت های بیمه خصوصی را نخورند؛ از بازنشستگی خبری نیست
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم.(ادامه)
امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش از آماده‌باش بالگرد‌های هوانیروز برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور خبر داد. آماده‌باش هوانیروز ارتش برای جابجایی صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور
امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش از آماده‌باش بالگرد‌های هوانیروز برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور خبر داد.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: عامل حفاری غیرمجاز در بنای تاریخی اسپی مزگت شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد. عامل حفاری در بنای اسپی مزگت دستگیر شد
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: عامل حفاری غیرمجاز در بنای تاریخی اسپی مزگت شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.(ادامه)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند / اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد؛ همه ضربه می‌خورند/ انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است / من احدی را متهم نمی‌کنم اما..(خبر)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد: انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات است ....(خبر)
(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
شرایط پیشنهادی آمریکا برای تبادل اسرا بین اسراییل و حماس از سوی منابع عبری زبان اعلام شده است. شرایط آتش‌بس احتمالی غزه به نقل از منابع عبری
شرایط پیشنهادی آمریکا برای تبادل اسرا بین اسراییل و حماس از سوی منابع عبری زبان اعلام شده است.(ادامه)
در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند. چگونه به دهک بندی یارانه اعتراض کنیم؟
در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند.(ادامه)
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور گفت: یک تعدادی از مدیران به دلیل ناکارآمدی و یک تعداد دیگر به دلیل اینکه عملکردشان با گفتمان دولت مغایرت داشت برکنار شدند که چیزی حدود ۹۰ نفر هستند. حدود ۹۰ مدیر دولتی برکنار شدند
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور گفت: یک تعدادی از مدیران به دلیل ناکارآمدی و یک تعداد دیگر به دلیل اینکه عملکردشان با گفتمان دولت مغایرت داشت برکنار شدند که چیزی حدود ۹۰ نفر هستند.(ادامه)
مدیر منطقه ۴ عملیات آتش نشانی مشهد، از وقوع آتش‌سوزی ۳ باب مغازه و نمای کامپوزیت یک ساختمان ۲ طبقه مهمانپذیر در ضلع جنوبی بازار رضا (ع) خبر داد. آتش‌سوزی ۳ مغازه و یک مهمانپذیر در بازار رضای مشهد
مدیر منطقه ۴ عملیات آتش نشانی مشهد، از وقوع آتش‌سوزی ۳ باب مغازه و نمای کامپوزیت یک ساختمان ۲ طبقه مهمانپذیر در ضلع جنوبی بازار رضا (ع) خبر داد.(ادامه)
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید. با رعایت ۳ نکته ساده از شروع سال به تناسب اندام برسید
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید.(ادامه)
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است. هیجان مازندرانی‌ها در ساعات آغاز تبلیغات انتخابات مجلس
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است.(ادامه)
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مصوبه مربوط به استفاده از پالایش شکن‌ها مخاطب عمومی ندارد و برداشت‌های صورت گرفته در این باره نادرست است. مصوبه ممنوعیت استفاده از فیلترشکن‌ها شامل چه کسانی می‌شود؟
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مصوبه مربوط به استفاده از پالایش شکن‌ها مخاطب عمومی ندارد و برداشت‌های صورت گرفته در این باره نادرست است.(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف و ضبط ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری، خبر داد. کشف ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف و ضبط ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری، خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: معتادین متجاهر بعد از ترک می توانند به عنوان پاکبان فعالیت کنند. معتادین متجاهر بعد از ترک پاکبان می شوند؟
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: معتادین متجاهر بعد از ترک می توانند به عنوان پاکبان فعالیت کنند.(ادامه)
با توجه به نگاه قاطع رئیس دستگاه قضا درباره لزوم پیگیری و روشن شدن وضعیت اموال متهم در خارج از ایران و امکان یا عدم امکان بازگشت آن‌ها به کشور، در اردیبهشت ماه 1402 با ابلاغ ویژه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، یکی از قضات مجرب دادگستری ....(خبر)
(ادامه)
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند. تأیید صلاحیت تعدادی از معلولان به عنوان کاندیدای مجلس
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
قائم مقام ایران خودرو گفت: تولید پژو پارس که پیش از این اعلام شده بود تا پایان امسال متوقف خواهد شد در صورت لزوم تا اطلاع بعدی و اتمام تعهدات شرکت به ثبت نام کنندگان، تداوم خواهد یافت. تولید پژو پارس در صورت لزوم تداوم می‌یابد
قائم مقام ایران خودرو گفت: تولید پژو پارس که پیش از این اعلام شده بود تا پایان امسال متوقف خواهد شد در صورت لزوم تا اطلاع بعدی و اتمام تعهدات شرکت به ثبت نام کنندگان، تداوم خواهد یافت.(ادامه)
رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: اموال بازگردانده شده بابک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماما به خزانه بانک مرکزی منتقل شد. دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به خزانه بانک مرکزی منتقل شد
رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: اموال بازگردانده شده بابک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماما به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.(ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است. کوروش کمپانی هم از اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مجوز داشته هم از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است.(ادامه)
شرایط و جزئیات طرح جدید کسری خدمت سربازی اعلام شد. جزئیات طرح جدید کسری خدمت و امریه سربازی اعلام شد
شرایط و جزئیات طرح جدید کسری خدمت سربازی اعلام شد.(ادامه)
یک وکیل دادگستری درباره مسئولیت افراد مشهور در تبلیغات کورش کمپانی گفت: این افراد وقوع جرم را خواه ناخواه تسهیل کردند. مردم با اعتبار و اعتماد به تبلیغات افراد مشهور به این شرکت اعتماد کردند و کلاه سرشان رفت؛ لذا مسئولیت متوجه این افراد است. حداکثر مجازات مالک کوروش کمپانی چقدر است؟
یک وکیل دادگستری درباره مسئولیت افراد مشهور در تبلیغات کورش کمپانی گفت: این افراد وقوع جرم را خواه ناخواه تسهیل کردند. مردم با اعتبار و اعتماد به تبلیغات افراد مشهور به این شرکت اعتماد کردند و کلاه سرشان رفت؛ لذا مسئولیت متوجه این افراد است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 851 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.625 seconds.