.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ایرنا : وزارت کشور ترکیه از دستگیری هشت فرد به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی خبر داد. هشت جاسوس اسرائیلی دستگیر شدند
ایرنا : وزارت کشور ترکیه از دستگیری هشت فرد به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
بخشنامه اجرایی افزایش حقوق بر اساس تصویب‌نامه هیأت وزیران امروز به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد. افزایش حقوق کارمندان در فیش‌های فروردین اعمال می‌شود
بخشنامه اجرایی افزایش حقوق بر اساس تصویب‌نامه هیأت وزیران امروز به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.(ادامه)
معاون وزیر کشور گفت: ۲ عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را در چابهار فراهم کرده بودند و غیر ایرانی هستند، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شدند. دستگیری ۲ پشتیبان تروریست‌ها/ تروریست‌ها ایرانی نیستند
معاون وزیر کشور گفت: ۲ عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را در چابهار فراهم کرده بودند و غیر ایرانی هستند، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شدند.(ادامه)
سرهنگ دلیری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات در چابهار با آزادسازی تمام گروگان‌ها و به هلاکت رسیدن تروریست‌ها پایان یافت. پایان عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان
سرهنگ دلیری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات در چابهار با آزادسازی تمام گروگان‌ها و به هلاکت رسیدن تروریست‌ها پایان یافت.(ادامه)
شمال نیوز: بخشنامه اجرایی افزایش حقوق بر اساس تصویب‌نامه هیأت وزیران امروز به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد. خبر خوش برای کارمندان دولت/افزایش حقوق کارمندان در فیش‌های فروردین اعمال می‌شود
شمال نیوز: بخشنامه اجرایی افزایش حقوق بر اساس تصویب‌نامه هیأت وزیران امروز به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.(ادامه)
افزایش حقوق در سال جدید، به حقوق فروردین کارمندان می‌رسد، اما اگر دستگاهی جا ماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود. زمان دقیق افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال ۱۴۰۳
افزایش حقوق در سال جدید، به حقوق فروردین کارمندان می‌رسد، اما اگر دستگاهی جا ماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود.(ادامه)
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری خبرداد. حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری خبرداد.(ادامه)
با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند میلاد مرغی که در نقاط مختلف مشهد، گوشی قاپی می‌کردند، دستگیر شدند. شکار گربه لیفان سوار با شلیک گلوله!
با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند میلاد مرغی که در نقاط مختلف مشهد، گوشی قاپی می‌کردند، دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند.

استمداد کشاورزان برای حل مشکل ۵ ساله آب‌بندان «بصرا» لاله آباد بابل
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند. (ادامه)
سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام امروز ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر انقلاب امروز برگزار می‌شود
سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام امروز ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
فردی که با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده بود، دستگیر شد. پرچم‌گردان اسرائیل در تهران دستگیر شد
فردی که با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
فیلم / پرچم گردان اسرائیل در تهران دستگیر شد
فردی که با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
فردا ؛ دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر انقلاب
ایسنا : سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام فردا چهارشنبه پانزده فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
رییس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر از جستجوی برای یافتن پلنگ زخمی در این شهرستان خبر داد. جستجو برای یافتن پلنگ زخمی در نوشهر
رییس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر از جستجوی برای یافتن پلنگ زخمی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نور از ضرب و شتم یک جنگلبان در روز طبیعت خبر داد. ضرب و شتم مامور حافظ جنگل و طبیعت در روز طبیعت
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نور از ضرب و شتم یک جنگلبان در روز طبیعت خبر داد.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا گفت: ما موظفیم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم را مهیا گردانیم؛ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم؛ امروز برخی از مردم در فشار و تنگنا هستند؛ این مردم، بحق انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد ....(خبر)
(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد.

سپاه پاسداران یک بیانیه مهم صادر کرد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد. (ادامه)
سرهنگ «رامین پاشایی» درباره پیام‌هایی که مجرمان سایبری در شبکه‌های اجتماعی داخلی برای کاربران ارسال می‌کنند، اظهار داشت: این مجرمان از هر روزنه‌ای مترصد فرصت هستند تا به حساب‌های بانکی شهروندان دسترسی پیدا کنند. پای کلاهبرداران به سامانه شاد باز شد
سرهنگ «رامین پاشایی» درباره پیام‌هایی که مجرمان سایبری در شبکه‌های اجتماعی داخلی برای کاربران ارسال می‌کنند، اظهار داشت: این مجرمان از هر روزنه‌ای مترصد فرصت هستند تا به حساب‌های بانکی شهروندان دسترسی پیدا کنند.(ادامه)
مدت زمان زیادی از آغاز سال 1403 نمی گذرد. سالی که تحلیلگران و صاحب نظران مختلف بر این باورند کشورمان در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجی، با پرونده های مختلف و متنوعی رو به رو است و بایستی تدابیر لازم را برای مدیریت آن ها اتخاذ کند. ۲ دستورکار مهم اقتصاد ایران در سال جدید(ديدگاه)
مدت زمان زیادی از آغاز سال 1403 نمی گذرد. سالی که تحلیلگران و صاحب نظران مختلف بر این باورند کشورمان در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجی، با پرونده های مختلف و متنوعی رو به رو است و بایستی تدابیر لازم را برای مدیریت آن ها اتخاذ کند. (ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی نور از دستگیری شرور قمه کش در حال سوزاندن یک واحد صنفی در این شهرستان غربی مازندران خبر داد. شرور قمه کش در نور دستگیر شد
شمال نیوز: فرمانده انتظامی نور از دستگیری شرور قمه کش در حال سوزاندن یک واحد صنفی در این شهرستان غربی مازندران خبر داد.(ادامه)
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است. نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است.(ادامه)
رییس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، گفت: حقوق سربازان وظیفه، نیز برابر قانون و با توجه به شرایط خدمتی، بین ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان پایور است که انتظار داریم مجلس شورای اسلامی مصوبات اجرایی شدن این قانون را ابلاغ کند. جزئیات مهم و فوری از سربازی ۱۴۰۳
رییس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، گفت: حقوق سربازان وظیفه، نیز برابر قانون و با توجه به شرایط خدمتی، بین ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان پایور است که انتظار داریم مجلس شورای اسلامی مصوبات اجرایی شدن این قانون را ابلاغ کند.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر است، ۴ تا ۵ برابر افزایش می‌یابد. مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز ۴ تا ۵ برابر می‌شود / جریمه سرعت غیرمجاز ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان / رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روانگردان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان(خبر)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر است، ۴ تا ۵ برابر افزایش می‌یابد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به قتل جوانی حدودا ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی در شهر کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر از مظنون این حادثه خبر داد. اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به قتل جوانی حدودا ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی در شهر کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر از مظنون این حادثه خبر داد.(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است. معین پنهانی به ایران رفت و آمد‌ دارد؟
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است.(ادامه)
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در تهران خبر داد. سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در تهران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود. تاکید دادستان مرکز استان بر جبران خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال در نور/لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.654 seconds.