.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد. آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی توافق برای تعطیلی شنبه‌هاست
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.(ادامه)
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از تمایل دولت به تعطیلی پنجشنبه‌ها خبر داد و گفت: الان سال هاست که تهران به‌عنوان مهمترین شهر کشور و محل تعامل با جهان پنجشنبه ها تعطیل است و مشکلی به وجود نیامده است. حالا من نمی دانم چه شده که یک عده می گویند شنبه تعطیل باشد.
معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از تمایل دولت به تعطیلی پنجشنبه‌ها خبر داد و گفت: الان سال هاست که تهران به‌عنوان مهمترین شهر کشور و محل تعامل با جهان پنجشنبه ها تعطیل است و مشکلی به وجود نیامده است. حالا من نمی دانم چه شده که یک عده می گویند شنبه تعطیل باشد. (ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد. دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟!
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد. بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد.(ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
طبق آمار ۹۰ درصد از موتورسیکلت‌ها، ۴۸ درصد تاکسی‌ها، ۸۶ درصد مینی‌بوس‌ها، ۸۲ درصد اتوبوس‌های درون شهری و بیش از ۵۲ درصد از خودروهای برون شهری کشور فرسوده هستند/ خسارت ۹ میلیارد دلاری خودروهای فرسوده به کشور ....(خبر)
(ادامه)
به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.(ادامه)
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت. پلیس: به زودی چند پرونده مهم در زمینه فحشاء، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی منتشر خواهد شد
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.(ادامه)
اولین پرواز اعزام زائرین از مازندران به عمره مفرده در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد. اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
اولین پرواز اعزام زائرین از مازندران به عمره مفرده در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.(ادامه)
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی‌های دروغین اجاره به قیمت پایین‌تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می‌گیرند. آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی‌های دروغین اجاره به قیمت پایین‌تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می‌گیرند.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت. پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.(ادامه)
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود. شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود.(ادامه)
آسیب‌پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می‌شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه‌های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید! زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام
آسیب‌پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می‌شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه‌های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید!(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران شب گذشته در تماس تلفنی همتای فنلاندی ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و بر توقف فوری فروش تسلیحات توسط برخی از دولت‌های اروپایی به این رژیم تأکید کرد. امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند
وزیر امور خارجه ایران شب گذشته در تماس تلفنی همتای فنلاندی ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و بر توقف فوری فروش تسلیحات توسط برخی از دولت‌های اروپایی به این رژیم تأکید کرد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائم‌شهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی خبر داد. کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائم‌شهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی خبر داد.(ادامه)
  رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد. بازداشت کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی قائمشهر به اتهام تخلفات مالی
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد.(ادامه)
آسیب‌پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می‌شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه‌های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید! زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام
آسیب‌پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می‌شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه‌های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید!(ادامه)
 بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد.

سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد. (ادامه)
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. مجلس مقابل این اقدام بایستد
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. (ادامه)
وزیر بهداشت گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند. درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
وزیر بهداشت گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.(ادامه)
امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند. امیرعبداللهیان: تل‌آویو می‌خواست از شکست مجدد پیروزی بسازد
امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است. موج جدید اسلام‌ستیزی در بریتانیا؛ شما حق ندارید در مدرسه نماز بخوانید
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد. خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد. معاون اول قوه قضاییه با حکم رئیس قوه قضاییه مشخص شد
رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود. اگر صهیونیستها مجددا خطا بکنند، دیگر ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت/ سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.64 seconds.