.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. 

سردار «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. (ادامه)
اجرای کامل و دقیق توافق حقابه هیرمند به نفع هر دو ملت ایران و افغانستان و تضمین کننده منافع متقابل و همچنین محافظ وضعیت اقلیمی، جغرافیایی و مردمی بخش‌های بزرگی از غرب افغانستان و شرق ایران است ....(خبر)
(ادامه)
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است.


شمخانی از شورای عالی امنیت ملی رفتنی شد / شعری که شمخانی منتشر کرد/ جانشین احتمالی کیست؟
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است. (ادامه)
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند. مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه هیرمند از ایجاد مشکل جدی در روابط با ایران پیشگیری کنند
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند.(ادامه)
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، گفت: عصر دیروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ) هنگام خروج ناو آمریکایی «پل همیلتون» که به ادعای آن‌ها حامل سه فرمانده ارشد نیروهای دریایی آمریکا، انگلیس و فرانسه بود از سوی این نیرو در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه مورد رصد دقیق قرار گرفت. رصد ناو آمریکایی توسط سپاه در تنگه هرمز / «پل همیلتون» حامل ۳ فرمانده ارشد آمریکا، انگلیس و فرانسه بود
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، گفت: عصر دیروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ) هنگام خروج ناو آمریکایی «پل همیلتون» که به ادعای آن‌ها حامل سه فرمانده ارشد نیروهای دریایی آمریکا، انگلیس و فرانسه بود از سوی این نیرو در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه مورد رصد دقیق قرار گرفت.(ادامه)
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد. یک بهنمیری نماینده مازندران در تیم ملی دراگون بوت
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد.(ادامه)
نخستین پایگاه امداد و نجات ساحلی شمال کشور در شهرستان فریدونکنار آغاز بکار کرد. راه اندازی نخستین پایگاه امداد و نجات ساحلی شمال کشور
نخستین پایگاه امداد و نجات ساحلی شمال کشور در شهرستان فریدونکنار آغاز بکار کرد.(ادامه)
بزرگترین شبیه‌ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی در نوشهر به بهره برداری رسید
شمال نیوز : بزرگترین شبیه ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به بهره برداری رسید. (ادامه)
تلاش ایران و روسیه برای دور زدن تحریم‌ها در قرارداد ریلی روسیه و ایران موجب نگرانی شدید آمریکا شده است. واکنش آمریکا به قرارداد ریلی روسیه و ایران
تلاش ایران و روسیه برای دور زدن تحریم‌ها در قرارداد ریلی روسیه و ایران موجب نگرانی شدید آمریکا شده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی اعلام کرد به نمایندگی از کشور‌های آفریقایی با رؤسای‌جمهور روسیه و اوکراین برای مذاکرات صلح، صحبت کرده است. موافقت پوتین و زلنسکی با پیشنهاد مذاکرات صلح
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی اعلام کرد به نمایندگی از کشور‌های آفریقایی با رؤسای‌جمهور روسیه و اوکراین برای مذاکرات صلح، صحبت کرده است.(ادامه)
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با وزیر کشور عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک استراتژی متوازن با مواد مخدر مبارزه می کند، گفت: این استراتژی در برگیرنده مبارزه با عرضه مواد مخدر در .... کشف بیش از ۷۰۰ تن موادمخدر و روانگردان در سال ۲۰۲۲ توسط ایران
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با وزیر کشور عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک استراتژی متوازن با مواد مخدر مبارزه می کند، گفت: این استراتژی در برگیرنده مبارزه با عرضه مواد مخدر در ....(ادامه)
نیروی دریایی سپاه یک نفتکش خارجی متخلف را در تنگه هرمز توقیف کرد. سپاه یک نفتکش خارجی را در تنگه هرمز توقیف کرد
نیروی دریایی سپاه یک نفتکش خارجی متخلف را در تنگه هرمز توقیف کرد.(ادامه)
همه معلمان باید با انگیزه وامید سر کلاس ها حضور یابند
(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: با بررسی منابع و ظرفیت‌های خدادادی می‌توان گفت خلیج فارس گنج بوده و اجازه تعرض به منابع ارزشمند آن را نمی‌دهیم. اجازه تعرض به منابع ارزشمند خلیج فارس را نمی‌دهیم
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: با بررسی منابع و ظرفیت‌های خدادادی می‌توان گفت خلیج فارس گنج بوده و اجازه تعرض به منابع ارزشمند آن را نمی‌دهیم.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله «عباسعلی سلیمانی» عضو مجلس خبرگان رهبری در حمله مسلحانه در بابلسر به شهادت رسید. حمله مسلحانه به آیت الله عباسعلی سلیمانی / نماینده مجلس خبرگان به شهادت رسید+ تصاویر
شمال نیوز : آیت الله «عباسعلی سلیمانی» عضو مجلس خبرگان رهبری در حمله مسلحانه در بابلسر به شهادت رسید.(ادامه)
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد رنگ و با اشاره به وزش باد و افزایش ارتفاع امواج که از جمعه شب آغاز می‌شود و بعدازظهر شنبه (۲ اردیبهشت‌ماه) پایان می‌یابد، آورده است: وزش باد شدید و مواج شدن دریا با بیشینه سرعت وزش باد تا ۱۵ متر بر ثانیه و بیشینه ارتفاع موج تا ۱.۷ متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر، در استان‌های مازندران، گلستان و گیلان پیش‌بینی می‌شود. هشدار هواشناسی به مسافران شمال کشور
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد رنگ و با اشاره به وزش باد و افزایش ارتفاع امواج که از جمعه شب آغاز می‌شود و بعدازظهر شنبه (۲ اردیبهشت‌ماه) پایان می‌یابد، آورده است: وزش باد شدید و مواج شدن دریا با بیشینه سرعت وزش باد تا ۱۵ متر بر ثانیه و بیشینه ارتفاع موج تا ۱.۷ متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر، در استان‌های مازندران، گلستان و گیلان پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
شناسایی و رهگیری زیردریایی آمریکا در تنگه هرمز
نیروی دریایی ارتش دز تنگه هرمز زیردریایی آمریکا را رهگیری کرد.(ادامه)
نامگذاری روز ارتش از تدابیر معمار کبیر انقلاب اسلامی است
(ادامه)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند. ارتش امروز بالنده و پیش‌رونده(يادداشت)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند.(ادامه)
ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز ۱۴۰۲ / رتبه نخست عملکرد اداره کل در بخش تعداد شناورهای تفریحی
(ادامه)
شمال نیوز:  برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است. صادرات مازندران پس رفت !
شمال نیوز: برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است.(ادامه)
 بیسان طراف خبرنگار المیادین در تهران عکسی از خود، روی ناو شهید روودکی در تنگه هرمز منتشر کرد.

پوشش خبرنگار زن روی ناو سپاه در تنگه هرمز+ عکس
بیسان طراف خبرنگار المیادین در تهران عکسی از خود، روی ناو شهید روودکی در تنگه هرمز منتشر کرد. (ادامه)
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم. ۱۰ تکنیک عالی تقویت حافظه / چگونه حافظه عالی داشته باشیم؟
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.(ادامه)
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است. ظهور خاورمیانه جدید به رهبری ایران!
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.(ادامه)
این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد ....(خبر)
(ادامه)
اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد. رسایی: آقای شمخانی! حالا چرا با دمپایی؟!
اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد.(ادامه)
تصاویر | هواپیمای جاسوسی آمریکا قصد ورود به آسمان ایران را داشت
ساعاتی قبل پس از ورود هواپیمای EP-3E نیروی دریایی آمریکا به مرز آبی ایران، دریادلان ارتشی با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان وطن جلوگیری کردند.(ادامه)
پکن اعلام کرد که اقدامات رئیس تایوان در واقع تحریک آمیز و با هدف کسب استقلال با اتکا به ایالات متحده است. آیا فتیله جنگ جدید جهانی توسط تایوان روشن می شود؟
پکن اعلام کرد که اقدامات رئیس تایوان در واقع تحریک آمیز و با هدف کسب استقلال با اتکا به ایالات متحده است.(ادامه)

دریای خزر از امروز مواج و طوفانی است. دریای خزر مواج و طوفانی شد
دریای خزر از امروز مواج و طوفانی است.(ادامه)
ارتش چین اعلام کرد یک ناو آمریکایی را که به صورت غیرقانونی وارد آب‌های دریای چین جنوبی شده بود، با هشدار از منطقه بیرون رانده است. چین ناو آمریکایی را از دریای چین جنوبی بیرون کرد
ارتش چین اعلام کرد یک ناو آمریکایی را که به صورت غیرقانونی وارد آب‌های دریای چین جنوبی شده بود، با هشدار از منطقه بیرون رانده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 103 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.