.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است. تراز خطرناک آب خزر در سال ۲۰۲۳ ؛ منفی ۲۹! / این تراز به پایین‌ترین عدد در ۱۰۰ سال اخیر می‌رسد؟ / هر ۱۰ سال سطح خزر یک متر آب می‌رود/ ردپای گرمایش زمین بر آب‌های خزر(خبر)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است.(ادامه)
کاهش آب ورودی از رودخانه ولگای روسیه، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر می گذارد / 85 درصد آب دریای خزر از رودخانه ولگای روسیه تامین می شود و لذا اگر دبی آب ورودی به خزر از طریق ولگا کاهش پیدا کند، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر خواهد گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود/ ۳ اقیانوس را درنوردیدید و سرافراز به میهن بازگشتید/ شما نشان دادید اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است/ محرم امسال پرشورتر از سال‌های گذشته بود؛ درست نقطه مقابل خواست دشمن ....(خبر)
(ادامه)
حضور دشمن برای ما فرصت‌ساز شد/ نزدیک‌تر شدن آنها به ما در منطقه، شکوفایی استعدادهای ما را رقم زد/ ما امروز تولیدکننده قدرت هستیم و نه مصرف‌کننده/ شعاع تأثیر نیروی دریای سپاه و ارتش هر نقطه از اقیانوس‌ها است ....(خبر)
(ادامه)
عکس / نام «خلیج فارس» در تلویزیون کویت
انتشار نقشه‌ای در تلویزیون دولتی کویت که در آن نام خلیج فارس دیده می‌شود در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است. به نظر می‌رسد که تلویزیون کویت در گزارشی از میدان گازی آرش (الدره) نقشه‌ای که نام خلیج فارس روی آن درج شده را منتشر کرده است.(ادامه)
سازمان شیلات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس ضوابط و مقررات سازمان شیلات ایران که به طور رسمی اعلام شده، حضور تمام شناورهای خارجی در آب‌های کشور همچنان ممنوع است. حضور تمام شناورهای خارجی در آب‌های ایران ممنوع است
سازمان شیلات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس ضوابط و مقررات سازمان شیلات ایران که به طور رسمی اعلام شده، حضور تمام شناورهای خارجی در آب‌های کشور همچنان ممنوع است.(ادامه)
آرام و کم‌عمق بودن دریا نشانه یک شنای امن نیست، زیر پای شناگران دریای خزر امواجی جریان دارد که در یک لحظه آنها را می‌بلعد. این موج شما را می بلعد
آرام و کم‌عمق بودن دریا نشانه یک شنای امن نیست، زیر پای شناگران دریای خزر امواجی جریان دارد که در یک لحظه آنها را می‌بلعد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر شناور شما هزار کیلومتر وارد عمق شود و موشک ابومهدی را با برد هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی کند و در آن صورت هواپیماهای این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت. سردار تنگسیری: موشک ابومهدی‌ ناوهای هواپیمابر دشمن را ناکارآمد می‌کند/ این موشک در مقابله با جنگ الکترونیک دشمن موفق عمل می‌کند/ اگر شناور شما هزار کیلومتر وارد عمق شود و موشک ابومهدی را با برد هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی کند ....(خبر)
شمال نیوز : فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر شناور شما هزار کیلومتر وارد عمق شود و موشک ابومهدی را با برد هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی کند و در آن صورت هواپیماهای این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر شناور شما یک هزار کیلومتر وارد عمق شود و این موشک را با برد یک هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید یک هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی انجام بدهد. در آن صورت هواپیما‌های این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت. سردار تنگسیری: موشک ابومهدی ناو‌های هواپیمابر دشمن را ناکارآمد می‌کند
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر شناور شما یک هزار کیلومتر وارد عمق شود و این موشک را با برد یک هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید یک هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی انجام بدهد. در آن صورت هواپیما‌های این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت.(ادامه)
وزیر دفاع با اشاره به قابلیت مقابله با جنگ الکترونیک دشمن و رادارگریزی موشک ابومهدی گفت: ما از هوش مصنوعی در نرم‌افزار طراحی مسیر پروازی این موشک بهره‌گیری کرده‌ایم. بهره‌گیری از هوش مصنوعی در موشک کروز دریایی«ابومهدی»
وزیر دفاع با اشاره به قابلیت مقابله با جنگ الکترونیک دشمن و رادارگریزی موشک ابومهدی گفت: ما از هوش مصنوعی در نرم‌افزار طراحی مسیر پروازی این موشک بهره‌گیری کرده‌ایم.(ادامه)
یک رسانه انگلیسی گزارش داده آمریکا از میزبانی ایران در رویدادی که قرار بوده در روز جهانی دریانوردی برگزار شود جلوگیری کرده است. جلوگیری آمریکا از میزبانی ایران در روز جهانی دریانوردی
یک رسانه انگلیسی گزارش داده آمریکا از میزبانی ایران در رویدادی که قرار بوده در روز جهانی دریانوردی برگزار شود جلوگیری کرده است.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه به توقیف‌کنندگان محموله‌های نفتی ایران در آب‌های آزاد هشدار داداگر شرکت نفتی بخواهد نفت ما را از کشتی خارج بکند او را جزییات مهم توقیف نفتکش انگلیسی / هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه به توقیف کنندگان نفت ایران
فرمانده نیروی دریایی سپاه به توقیف‌کنندگان محموله‌های نفتی ایران در آب‌های آزاد هشدار داداگر شرکت نفتی بخواهد نفت ما را از کشتی خارج بکند او را(ادامه)
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه در تلاش است تا بحران غذایی جدی در جهان ایجاد کند و آن را تا مرز بحران پیش ببرد. زلنسکی پوتین را به تلاش برای ایجاد بحران غذایی در جهان متهم کرد
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه در تلاش است تا بحران غذایی جدی در جهان ایجاد کند و آن را تا مرز بحران پیش ببرد.(ادامه)
متیو میلر سخنگوی وزرات امور خارجه ایالات متحده تصریح کرد که در پرتو «تهدید مستمر جمهوری اسلامی» و با همکاری شرکا و متحدان، وزارت دفاع آمریکا در حال «افزایش حضور» و «گسترش توانایی‌های» خود در تنگه هرمز و آب‌های اطراف است. آمریکا در مورد اعزام جنگنده و ناوشکن به خلیج فارس؛ برای جنگ با ایران آماده نمی‌شویم
متیو میلر سخنگوی وزرات امور خارجه ایالات متحده تصریح کرد که در پرتو «تهدید مستمر جمهوری اسلامی» و با همکاری شرکا و متحدان، وزارت دفاع آمریکا در حال «افزایش حضور» و «گسترش توانایی‌های» خود در تنگه هرمز و آب‌های اطراف است.(ادامه)
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم.(ادامه)
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: نفتکش ریچموند ویجر با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی، بدون توجه به قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی و هشدار‌ها و اخطار‌های ناو نیروی دریایی ارتش با تغییر مسیر خود، وارد آب‌های عمان و متواری شد. یک نفتکش با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی متواری شد
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: نفتکش ریچموند ویجر با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی، بدون توجه به قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی و هشدار‌ها و اخطار‌های ناو نیروی دریایی ارتش با تغییر مسیر خود، وارد آب‌های عمان و متواری شد.(ادامه)
شمال نیوز: سردار تنگسیری گفت: دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری وارد این آبراه بشوید و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند. ۹۰ درصد تجارت ما از طریق دریا است/ اگر ناو و موشک‌ نباشد، معیشتی هم نخواهیم داشت/ ۶ سیلی محکم در گوش آمریکایی‌ها نواختیم؛ ناو آنها را ناکارآمد کردیم / دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری ....(خبر)
شمال نیوز: سردار تنگسیری گفت: دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری وارد این آبراه بشوید و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند.(ادامه)
پیشرفت فناوری ممکن است کاوش انسان در اعماق اقیانوس‌ها را غیر ضروری کند. چرا کاوش در اقیانوس خطرناک است؟
پیشرفت فناوری ممکن است کاوش انسان در اعماق اقیانوس‌ها را غیر ضروری کند.(ادامه)
گارد ساحلی آمریکا از کشف یک میدان زباله در نزدیکی زیردریایی ناپدید شده گردشگری در حوالی بقایای کشتی تایتانیک خبر داد. آثاری از زیردریایی ناپدید شده کشف شد/ کشته شدن تمام سرنشینان
گارد ساحلی آمریکا از کشف یک میدان زباله در نزدیکی زیردریایی ناپدید شده گردشگری در حوالی بقایای کشتی تایتانیک خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . 
حال مدیرکل صدا و سیمای مازندران رو به بهبودی است / عیادت شخصیت های سیاستی ، فرهنگی و دانشگاهی از دکتر ابراهیمی
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . (ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران
(ادامه)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد. موشک ‌هایپرسونیک فتاح(يادداشت)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. موانع مولدسازی ‌برداشته شد/ "نظارتی‌ها" شجاعت را از مدیران نگیرند
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود.(ادامه)
فارس : فرمانده نیروی دریایی ارتش از شکل‌گیری ائتلاف های جدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خبر داد. اتفاق مهم نظامی بین ایران و عربستان
فارس : فرمانده نیروی دریایی ارتش از شکل‌گیری ائتلاف های جدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خبر داد.(ادامه)
تیم بسکتبال رستوران مسلم محمودآباد جواز حضور در لیگ دسته یک بسکتبال ۳ به ۳ کشور را گرفت. صعود تیم رستوران مسلم محمودآباد به لیگ یک بسکتبال کشور
تیم بسکتبال رستوران مسلم محمودآباد جواز حضور در لیگ دسته یک بسکتبال ۳ به ۳ کشور را گرفت.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است‌، خطاب به آنها گفت: شما ‌غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشورهای منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست ....(خبر)
(ادامه)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند. از غرق شدن سهند تا دنیاگردی دنا و مکران(يادداشت)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند.(ادامه)
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)
در تمام مناسبت‌های مذهبی و ملی، روی ناوشکن دنا برنامه داریم، روز 22 بهمن و قدس راهپیمایی هم/ ماجرای مهلت ۴۸ ساعته به هواپیمای فرانسوی/ دنا به راحتی از گورستان کشتی‌های دنیا عبور کرد/ اتفاق عجیبی که در مأموریت ناوشکن دنا رخ داد ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 103 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.