.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دکتر سید ناصر عمادی پزشک بدون مرز مازندرانی به عنوان یکی از اعضای خانواده شهید سید رضی موسوی از ناگفته های زندگی این سردار پرافتخار مقاومت می گوید. ناگفته های زندگی «سید رضی» از زبان دکتر سید ناصر عمادی
شمال نیوز : دکتر سید ناصر عمادی پزشک بدون مرز مازندرانی به عنوان یکی از اعضای خانواده شهید سید رضی موسوی از ناگفته های زندگی این سردار پرافتخار مقاومت می گوید.(ادامه)
ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ دی ماه ادامه دارد. تمدید ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ دی ماه ادامه دارد.(ادامه)
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار ‌تعطیل شد. مشهد تعطیل شد
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار ‌تعطیل شد.(ادامه)
وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در اظهاراتی به استعفای رییس سازمان سنجش و وضعیت این سازمان واکنش نشان داد. واکنش عجیب وزیر علوم به استعفای رییس سازمان سنجش
وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در اظهاراتی به استعفای رییس سازمان سنجش و وضعیت این سازمان واکنش نشان داد.(ادامه)
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است. انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه: جدال چهره‌های جدید و سیاستمداران کهنه‌کار
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است.(ادامه)
پژوهشگران دانمارکی مدعی شده‌اند که همان‌طور که هوش مصنوعی بر اساس مدل‌های زبانی می‌تواند پیش‌بینی کند که احتمالاً چه عبارتی در ادامهٔ یک جمله می‌آید، با استفاده از تکنیک‌های آماری مشابه می‌توان رویدادهای زندگی انسان را پیش‌بینی کرد. آیا هوش مصنوعی می‌تواند زمان مرگ شما را پیش‌بینی کند؟
پژوهشگران دانمارکی مدعی شده‌اند که همان‌طور که هوش مصنوعی بر اساس مدل‌های زبانی می‌تواند پیش‌بینی کند که احتمالاً چه عبارتی در ادامهٔ یک جمله می‌آید، با استفاده از تکنیک‌های آماری مشابه می‌توان رویدادهای زندگی انسان را پیش‌بینی کرد.(ادامه)
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: راه رسیدن به خودسازی حضور در مراسم اعتکاف است و برالزام تدوین مصوبه برای حضورمسئولین در دوره اعتکاف تاکید کرد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: حضور مسئولان در مراسم اعتکاف الزامی شود
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: راه رسیدن به خودسازی حضور در مراسم اعتکاف است و برالزام تدوین مصوبه برای حضورمسئولین در دوره اعتکاف تاکید کرد.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هزینه‌های بسیار سنگینی بر ارتش این رژیم در نبرد با حماس وارد شده است. نتانیاهو: جنگ با حماس بهای بسیار سنگینی بر ما وارد کرد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هزینه‌های بسیار سنگینی بر ارتش این رژیم در نبرد با حماس وارد شده است.(ادامه)
نتایج رتبه‌بندی و ارزیابی ۱۱۵ دانشگاه دولتی و ۱۷ دانشگاه غیردولتی کشور توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام شد. رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور اعلام شد
نتایج رتبه‌بندی و ارزیابی ۱۱۵ دانشگاه دولتی و ۱۷ دانشگاه غیردولتی کشور توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام شد.(ادامه)
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند. چگونه از سلامت نان مطمئن شویم
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند.(ادامه)
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است. دستورالعمل دریافت ارز دانشجویی اعلام شد
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است.(ادامه)
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است. عوارض مرگبار شادی بعد از گل
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است.(ادامه)
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از رسیدگی به همه اعتراضات رتبه‌بندی معلمان خبر داد. آموزش و پرورش: اعتراض جدید به رتبه‌بندی معلمان پذیرفته نمی‌شود
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از رسیدگی به همه اعتراضات رتبه‌بندی معلمان خبر داد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد. کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند/ اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد/ غزه آمریکا و غرب را بی‌آبرو کرد/ چهار خصوصیت الزامی انتخابات؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت (خبر)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.(ادامه)
تصویری زیرخاکی از جوانی آیت الله جنتی
(ادامه)
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت . «یلدا» و نگرانی از گرانی ! / فراوانی ، گرانی و دیگر هیچ !
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت .(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
 مادر ایران، دیروز، عزیزانش را در آغوش کشید... در آغوش ایران...(يادداشت)
مادر ایران، دیروز، عزیزانش را در آغوش کشید...(ادامه)
ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان از طریق سازمان سنجش از امروز فراهم شد. آغاز ثبت‌نام جاماندگان نوبت اول کنکور و دانشگاه فرهنگیان از امروز
ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان از طریق سازمان سنجش از امروز فراهم شد.(ادامه)
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.» مهاجرت ۱۱۵ نفر از یک روستا به استرالیا ؛ ایران رتبه اول هدررفت سرمایه انسانی را دارد !
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.»(ادامه)
کنکوری‌هایی که از ثبت‌نام جامانده‌اند در روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذر می‌توانندبرای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. ثبت‌نام جاماندگان کنکور در ۲۷ و ۲۸ آذر
کنکوری‌هایی که از ثبت‌نام جامانده‌اند در روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذر می‌توانندبرای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور اقشار مختلف مردم در ساری تشییع شد. وداع باشکوه با آلاله‌های زهرایی در مرکز دیار علویان
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور اقشار مختلف مردم در ساری تشییع شد.(ادامه)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است. برکات و آثار تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است.(ادامه)
دبیر کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر ۱۸ درصد افزایش می‌یابد. اعلام جزئیات نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال آینده
دبیر کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.(ادامه)
رئیس گروه سلامت کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مواظبت از مسمومیت یا مرگ در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در منازل توصیه‌هایی بیان کرد. مواظب این موجود نامرئی در خانه باشید!
رئیس گروه سلامت کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مواظبت از مسمومیت یا مرگ در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در منازل توصیه‌هایی بیان کرد.(ادامه)
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم. دلایل افزایش خطر سکته در روز‌های سرد
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند/ انتظار مردم این است که بعد از ۹ ماه اتفاقی بیفتد/ سال اول دولت این فساد کشف شد / مشکل دزدی زمانی حل می‌شود که دزدان تحویل محکمه شوند. ساختار فسادزا باید اصلاح و نتیجه‌اش به مردم گزارش شود ....(خبر)
(ادامه)
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید. ضربه فنی ساسی مانکن توسط پیرمرد رشتی
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید.(ادامه)
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم. رئیس صدا و سیما در مورد فردوسی پور: ‌نمی‌توانستیم او را مدیریت کنیم پس برایش جایگزین آوردیم!
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 775 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.596 seconds.