.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویری از ۲ فرزند رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران
به گزارش شمال نیوز ؛ نماز عبادی-سیاسی جمعه تهران امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در دانشگاه تهران برگزار شد. (ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است. دعوت از نخبگان، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها و اساتید دانشگاه ها برای اجرای پروژه های کاربردی هوش مصنوعی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است.(ادامه)
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد. خطر بالای سکته مغزی در جوانان مبتلا به میگرن
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.(ادامه)
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟ علت مرگ بعضی افراد در خواب چیست؟
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟(ادامه)
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه خبر داد. تمدید مهلت ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا ۱۶ فروردین
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه خبر داد.(ادامه)
نتایج یک تحقیق جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که ارتباط بالقوه‌ای بین مصرف طولانی‌مدت روغن‌های آشپزی دوباره گرم شده و افزایش روند تخریب اندام‌های مغز و اعصاب وجود دارد. مضرات روغن سرخ کردنی
نتایج یک تحقیق جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که ارتباط بالقوه‌ای بین مصرف طولانی‌مدت روغن‌های آشپزی دوباره گرم شده و افزایش روند تخریب اندام‌های مغز و اعصاب وجود دارد.(ادامه)
اورژانس هوایی استان تهران، جان کودک ۶ ماهه دیالیزی را نجات داد. نجات جان کودک ۶ ماهه با کمک اورژانس هوایی+ تصاویر
اورژانس هوایی استان تهران، جان کودک ۶ ماهه دیالیزی را نجات داد.(ادامه)
یک کارشناس سلامت دهان و دندان، در خصوص مراقبت از دندان‌ها در ایام نوروز که مصرف تنقلات و آجیل بیشتر می شود، توصیه هایی داشت. مراقب سلامت دندان‌ها باشید
یک کارشناس سلامت دهان و دندان، در خصوص مراقبت از دندان‌ها در ایام نوروز که مصرف تنقلات و آجیل بیشتر می شود، توصیه هایی داشت.(ادامه)
احیای کادر درمان و بیماران در شب ۱۹ رمضان
مراسم احیای شب ۱۹ ماه مبارک رمضان در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار شد.(ادامه)
دانشگاه امام صادق از حذف کاظم صدیقی برای حضور در مراسم شب قدر این دانشگاه، خبر داد. حذف نام کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق
دانشگاه امام صادق از حذف کاظم صدیقی برای حضور در مراسم شب قدر این دانشگاه، خبر داد.(ادامه)
روزه‌داری احتمال ابتلا به بیماری‌ها از جمله افسردگی و استرس، افزایش فشار خون، میگرن، افزایش وزن، بی‌خوابی و گاهی دیابت را کاهش می‌دهد. اما و اگر‌های روزه‌داری برای دیابتی‌ها
روزه‌داری احتمال ابتلا به بیماری‌ها از جمله افسردگی و استرس، افزایش فشار خون، میگرن، افزایش وزن، بی‌خوابی و گاهی دیابت را کاهش می‌دهد.(ادامه)
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود . واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رئیس پلیس راهور استان + گزارش اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود .(ادامه)
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار  ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم  ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم  در آن نقش داشتند . جناب آقای دکتر مومنی ؛ تحریف تاریخ به چه قیمتی ؟!
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم در آن نقش داشتند .(ادامه)
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است . ابراز نگرانی پلیس از روند درمان بیماران تصادفی در استان تا سکوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است .(ادامه)
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.(ادامه)
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان توضیحاتی در رابطه‌با فوت متخصص رشته بیماری‌های قلب و عروق بیمارستان شهرستان دلفان ارائه کرد. ماجرای خودکشی یک پزشک
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان توضیحاتی در رابطه‌با فوت متخصص رشته بیماری‌های قلب و عروق بیمارستان شهرستان دلفان ارائه کرد.(ادامه)
بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر در ساعت ۸.۱۵ شروع به کار خواهند کرد. ‎ فعالیت بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر
بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر در ساعت ۸.۱۵ شروع به کار خواهند کرد. ‎(ادامه)
برای پیشگیری از فشار خون بالا چقدر ورزش کنیم؟
با افزایش سن احتمال ابتلای افراد به فشار خون بالا هم بیشتر می شود، اما ورزش هفتگی کافی می تواند تا حد زیادی جلوی آن را بگیرد.(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد دانشجویان تا ۹ فروردین فرصت ثبت‌نام برای دیدار رمضانی با رهبر انقلاب دارند. ۹ فروردین، آخرین فرصت دانشجویان برای ثبت‌نام دیدار رمضانی با رهبر انقلاب
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد دانشجویان تا ۹ فروردین فرصت ثبت‌نام برای دیدار رمضانی با رهبر انقلاب دارند.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
زلزله ۲.۵ ریشتری در مقیاس امواج درونی زمین امروز «ارجمند» در استان تهران را لرزاند. زلزله خفیف تهران را لرزاند
زلزله ۲.۵ ریشتری در مقیاس امواج درونی زمین امروز «ارجمند» در استان تهران را لرزاند.(ادامه)
برخی شواهد معتبر وجود دارد که از رابطه بین مصرف ماست و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ حمایت می کند، اما این شواهد محدود است. ماست خطر دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد
برخی شواهد معتبر وجود دارد که از رابطه بین مصرف ماست و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ حمایت می کند، اما این شواهد محدود است.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد .

معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب شد
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد . (ادامه)
عکس‌های منتشر نشده از مراسم تشییع پیکر سید احمد خمینی
پیکر حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی فرزند برومند بنیانگذار جمهوری اسلامی صبح شنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۷۳، باشکوه فراوان در میان انبوه جمعیت میلیونی سوگواران، از دانشگاه تهران به سوی حرم مطهر حضرت امام تشییع و در جوار تربت پاک پدر بزرگوارش به خاک سپرده شد.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.75 seconds.