.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:  آیت‌الله جنتی با رأی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد.

آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری ماند
شمال نیوز: آیت‌الله جنتی با رأی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد. (ادامه)
با دستور استاندار مازندران خانم معلم قائمشهری می‌تواند سر کلاس درس حاضر شود. معلم قائم‌شهری به مدرسه بازگشت
با دستور استاندار مازندران خانم معلم قائمشهری می‌تواند سر کلاس درس حاضر شود.(ادامه)
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد. با عذرخواهی از مردم مازندران ؛ معلم قائمشهری با دستور استاندار به مدرسه بازگشت+ فیلم
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد.(ادامه)
نامه ای برای بازگشت معلم قائم‌شهری به کلاس درس+ تصویر
نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری با ارسال نامه‌ای به استاندار خواستار بازگشت معلم قائم شهری به کلاس درس شد(ادامه)
 آیین سومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران که با حضور شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه شهر ساری برگزار شد،

سومین سالگرد نماینده فقید ولی فقیه در مازندران برگزار شد/ رونمایی از سند هویتی مرحوم آیت الله طبرسی
آیین سومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران که با حضور شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه شهر ساری برگزار شد، (ادامه)
شمال نیوز: سومین سالگرد ارتحال آیت الله نورالله طبرسی(ره) عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می شود. سومین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی در مازندران برگزار می شود
شمال نیوز: سومین سالگرد ارتحال آیت الله نورالله طبرسی(ره) عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می شود.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند. کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب شد / طرح اصلاح چه می‌گوید؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
عضو مجلس خبرگان رهبری یک ساختمان سه طبقه را به عنوان کتابخانه عمومی وقف کرد. عضو مجلس خبرگان رهبری یک کتابخانه وقف کرد
عضو مجلس خبرگان رهبری یک ساختمان سه طبقه را به عنوان کتابخانه عمومی وقف کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده جدید کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف. سردار رادان: عهد می‌بندم که آسایش خود را فدای آرامش شهروندان کنم/ در انتظار "روزهای پرامید و سرشار از موفقیت" هستیم/ سردار اشتری: بابت همه قصورهای احتمالی از مردم پوزش می‌طلبم ....+ تصاویر(خبر)
شمال نیوز : فرمانده جدید کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف.(ادامه)
وزیر کشور از آغاز فعالیت اجرایی این نهاد برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد که اسفندماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود. آغاز فعالیت اجرایی ستاد انتخابات کشور برای اسفند ۱۴۰۲
وزیر کشور از آغاز فعالیت اجرایی این نهاد برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد که اسفندماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.(ادامه)
 با حکم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رضا لحمیان به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد. سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد
با حکم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رضا لحمیان به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند. خاطره رهبر انقلاب از مرحوم شیبانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.(ادامه)
 حسن روحانی، در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی را تسلیت گفت. حسن روحانی پیام صادر کرد
حسن روحانی، در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی را تسلیت گفت.(ادامه)
رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: خدمات و اقدامات ارزشمند و خیریه مرحوم شیبانی در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز فصل پرباری است که یاد او را در تاریخ این کشور ماندگار خواهد کرد. پیام رئیسی برای درگذشت مرحوم عباس شیبانی
رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: خدمات و اقدامات ارزشمند و خیریه مرحوم شیبانی در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز فصل پرباری است که یاد او را در تاریخ این کشور ماندگار خواهد کرد.(ادامه)
اقامه نماز بر پیکر مرحوم شیبانی توسط رهبر انقلاب+ عکس
رهبر معظم انقلاب صبح امروز بر پیکر مرحوم عباس شیبانی نماز اقامه کردند.(ادامه)
اندیشکده قانون‌گذاری و حکمرانی مازندران افتتاح شد
اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری استانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در مازندران طی مراسمی امروز سه شنبه با حضور اندیشمندان و کارشناسان در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ساری افتتاح شد.(ادامه)
مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال آینده برگزار می شود. ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره خبرگان برگزار می‌شود
مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال آینده برگزار می شود.(ادامه)
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به شرایط کشور در یکسال گذشته با روی کار آمدن دولت سیزدهم، گفت: اکنون پس از گذشت یکسال از فعالیت دولت، آیت الله رئیسی توانسته است با عزم و همت جدی بسیاری از مشکلات گذشته را برطرف و یا کمرنگ کند. میراث مشکلات گذشته با عزم جدی دولت سیزدهم در حال برطرف شدن است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به شرایط کشور در یکسال گذشته با روی کار آمدن دولت سیزدهم، گفت: اکنون پس از گذشت یکسال از فعالیت دولت، آیت الله رئیسی توانسته است با عزم و همت جدی بسیاری از مشکلات گذشته را برطرف و یا کمرنگ کند.(ادامه)
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در مازندران برگزار می‌شود
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد(ادامه)
آرمان واقعی و واقعیت آرمانی(يادداشت)
(ادامه)
حکم «توهین» در قانون مجازات اسلامی چیست؟
این روزها گاهی شاهد پایین آمدن تاب آوری جامعه و بروز پدیده خشونت کلامی و رفتاری هستیم، معضلی اجتماعی که باعث تبعات عمیق برای افرادجامعه می‌شود.(ادامه)
آیت‌الله «عباسعلی اختری» درگذشت
آیت‌الله «عباسعلی اختری»، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شیخ علی مرادخانی ارنگه معروف به شیخ علی تهرانی در سن ۹۶ سالگی درگذشت. شیخ علی تهرانی درگذشت
شیخ علی مرادخانی ارنگه معروف به شیخ علی تهرانی در سن ۹۶ سالگی درگذشت.(ادامه)
امام جمعه قائم شهر گفت : انقلاب اسلامی ایران ریشه هایش مستحکم و در درون همه خانوادها قرار دارد و هر خانواده ای برای حفظ و پایداری این انقلاب، عزیزی را به عنوان شهید تقدیم کرده و ریشه های این انقلاب در وجود همه ایرانیان قرار دارد. آتش زدن روسری نهایت بی حیایی است/ این انقلاب زائل ناپذیر و ماندگار است
امام جمعه قائم شهر گفت : انقلاب اسلامی ایران ریشه هایش مستحکم و در درون همه خانوادها قرار دارد و هر خانواده ای برای حفظ و پایداری این انقلاب، عزیزی را به عنوان شهید تقدیم کرده و ریشه های این انقلاب در وجود همه ایرانیان قرار دارد.(ادامه)
تسنیم توشت : اساساً برنامه‌ای برای دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب در شهریور ماه وجود نداشت که بخواهد لغو شود! دیدار رهبر انقلاب با اعضای مجلس خبرگان لغو شد؟
تسنیم توشت : اساساً برنامه‌ای برای دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب در شهریور ماه وجود نداشت که بخواهد لغو شود!(ادامه)
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد. فقط ۳ نفر از اسامی گزینه‌های«رهبری» آینده اطلاع دارند/ ماموریت «کمیته خیلی سرّی و محرمانه» چیست؟
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد.(ادامه)
نمایشگاه مهر تحصیلی به‌مناسبت هفته دولت در قائمشهر افتتاح شد. افتتاح نمایشگاه مهر تحصیلی در قائمشهر
نمایشگاه مهر تحصیلی به‌مناسبت هفته دولت در قائمشهر افتتاح شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 131 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.