.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: ضارب آیت‌الله سلیمانی که روز گذشته وی را به شهادت رساند، در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد. آیت‌الله سلیمانی را نمی‌شناختم /فکر کردم او برادر معاون شعبه است
شمال نیوز: ضارب آیت‌الله سلیمانی که روز گذشته وی را به شهادت رساند، در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد.(ادامه)
 دکتر شفیعی خورشیدی فعال رسانه ای در پی شهادت آیت الله سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد. پیام تسلیت دکتر شفیعی خورشیدی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
دکتر شفیعی خورشیدی فعال رسانه ای در پی شهادت آیت الله سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی را در حادثه سوء قصد به وی تسلیت گفتند پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی شهادت آیت الله سلیمانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی را در حادثه سوء قصد به وی تسلیت گفتند(ادامه)
تصویر آیت الله سلیمانی بعد از شهادت
آیت الله عباسعلی سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه در بابلسر هدف سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)
فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند.

تسلیت فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بمناسبت شهادت آیت الله سلیمانی
فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند. (ادامه)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد. نگاهی به زندگی و خدمات خالصانه شهید آیت‌الله سلیمانی(يادداشت)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
مخبر هم شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت
(ادامه)
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت و از نهادهای امنیتی و انتظامی خواست تا نسبت به شناسایی ابعاد و عاملان این حادثه اقدامات لازم را به عمل آورند. قالیباف شهادت آیت‌الله سلیمانی را تسلیت گفت
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت و از نهادهای امنیتی و انتظامی خواست تا نسبت به شناسایی ابعاد و عاملان این حادثه اقدامات لازم را به عمل آورند.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه دستور داد با دقت و سرعت همه زوایای سوء قصد به آیت‌الله سلیمانی در بابلسر بررسی شود. رئیس قوه قضائیه شهادت آیت‌الله سلیمانی را تسلیت گفت
رئیس قوه قضائیه دستور داد با دقت و سرعت همه زوایای سوء قصد به آیت‌الله سلیمانی در بابلسر بررسی شود.(ادامه)
رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله سلیمانی را محور وحدت بین شیعه و سنی در دوران حضور در سیستان و بلوچستان خواند. پیام آیت الله جنتی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله سلیمانی را محور وحدت بین شیعه و سنی در دوران حضور در سیستان و بلوچستان خواند.(ادامه)
عکس | سلفی عجیب شهادت ؛ از سردار قاسم سلیمانی تا عباسعلی سلیمانی
تصویری از شهدای ترور را ببینید. از چپ، شهید سجاد شهرکی امام جماعت مسجد زاهدان، شهید سیدحمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه زاهدان، شهید قاسم سلیمانی و شهید عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و نماینده مجلس خبرگان که متاسفانه امروز ترور شد.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از اعلام ۳ روز عزای عمومی در استان به مناسبت شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی خبر داد. جزئیات تشییع و تدفین آیت الله سلیمانی / اعلام ۳ روز عزای عمومی در مازندران
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از اعلام ۳ روز عزای عمومی در استان به مناسبت شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی خبر داد.(ادامه)
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران دستور پیگیری حادثه سوء قصد به آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری را صادر کرد.

دستور دادستان کل کشور برای پیگیری حادثه سوءقصد به آیت‌الله سلیمانی
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران دستور پیگیری حادثه سوء قصد به آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری را صادر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر ....
رئیس‌جمهور شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت/ نیروهای امنیتی و انتظامی علل و انگیزه‌های حادثه را شناسایی کنند
شمال نیوز: رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر .... (ادامه)
 آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است. از تولد تا شهادت/ نگاهی به زندگینامه آیت االله عباسعلی سلیمانی
آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله «عباسعلی سلیمانی» عضو مجلس خبرگان رهبری در حمله مسلحانه در بابلسر به شهادت رسید. حمله مسلحانه به آیت الله عباسعلی سلیمانی / نماینده مجلس خبرگان به شهادت رسید+ تصاویر
شمال نیوز : آیت الله «عباسعلی سلیمانی» عضو مجلس خبرگان رهبری در حمله مسلحانه در بابلسر به شهادت رسید.(ادامه)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس  با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی  و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد.
هفدهمین یادواره شهید طوسی وشهدای شهرستان نکا(خبر)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
همچنین ایجاد هم‌افزایی همه حوزه‌های پیام در سازمان در هماهنگی با قرارگاه محتوایی مأموریت مهم خدا بخشی در این مسئولیت عنوان شده است. رئیس ستاد انتخابات صداوسیما منصوب شد
همچنین ایجاد هم‌افزایی همه حوزه‌های پیام در سازمان در هماهنگی با قرارگاه محتوایی مأموریت مهم خدا بخشی در این مسئولیت عنوان شده است.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
 ۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی (ره) یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود. ۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود(خبر)
۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی (ره) یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود.(ادامه)
حامد ذاکریان سالی که نکوست از بهارش پیداست(يادداشت)
حامد ذاکریان(ادامه)
 رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید
وعده مهم رئیسی به مردم در آغاز سال ۱۴۰۲ / اعلام برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲
رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید (ادامه)
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد. میز بهتر است یا میدان؟(ديدگاه)
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۶ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر صحبت‌های رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری و حضور رئیس جمهور در ارومیه پرداخته اند.(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
وزیر کشور گفت: اگر طرح مجلس برای اصلاح قانون انتخابات مراحل خود را طی کند، حتما به انتخابات اسفند سال آینده می‌رسد و قابلیت اجرایی دارد. توضیحات وزیر کشور درباره طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس
وزیر کشور گفت: اگر طرح مجلس برای اصلاح قانون انتخابات مراحل خود را طی کند، حتما به انتخابات اسفند سال آینده می‌رسد و قابلیت اجرایی دارد.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار سلیمانی این توطئه را ناکام گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 131 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.