.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ماجرای بوی بد کمربندی قائمشهر ـ بابل
عضو شورای شهر قائم‌شهر درباره انتشار بوی بد در کمربندی قائم‌شهر ـ بابل گفت: قول را می‌دهیم در آینده نزدیک وقتی تجهیزات پردازش زباله نصب شود و بعد از آن چون هیچ زباله ای روی سکوها تلنبار نمی‌شود از انتشار بوی بد جلوگیری خواهد کرد.(ادامه)
محسن معتمدکیا نوشت: همزمان با چهل و پنجمین سفر استانی وزیر ورزش و جوانان، شایعه بی‌ربط تصمیم دکتر سجادی برای استعفا در فضای مجازی مطرح شده. اگر قصد این شایعه‌سازان برهم‌زدن تمرکز وزارت ورزش بوده که قطعا موفق نشده‌اند چون امور با قدرت بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم با هدایت آقای وزیر در جریان است. وزارت ورزش: شایعه استعفای سجادی کذب است
محسن معتمدکیا نوشت: همزمان با چهل و پنجمین سفر استانی وزیر ورزش و جوانان، شایعه بی‌ربط تصمیم دکتر سجادی برای استعفا در فضای مجازی مطرح شده. اگر قصد این شایعه‌سازان برهم‌زدن تمرکز وزارت ورزش بوده که قطعا موفق نشده‌اند چون امور با قدرت بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم با هدایت آقای وزیر در جریان است.(ادامه)
حواشی بلندقامت‌ترین بازیکن والیبال نشسته دنیا
خبر ممنوع‌الخروج شدن بلندقامت‌ترین بازیکن والیبال نشسته دنیا تکذیب شد.(ادامه)
کاسبی رسانه‌های غربی از درگذشت مائده جوانفر
(ادامه)
علی دایی دستگیر نشده است
شایعه دستگیری علی دایی صحت ندارد و توسط برادر او تکذیب شد. (ادامه)
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق در مورد خبر منتشر شده مبنی بر این که ظریف و همسرش ۴ میلیون یورو به بانکی در شانگ‌های منتقل کردند گفت: این روز‌ها از اطراف مختلف، عده‌ای توبه نامه دروغین از سوی من منتشر می‌کنند، عده‌ای به دروغ ساختمان به نام من می‌کنند و عده‌ای این ادعا را مطرح می‌کنند که من پول به خارج از کشور منتقل کرده‌ام. عجیب است که در این شرایط تندروهای دو طرف چنین اتهامات دروغی را منتشر می‌کنند. واکنش ظریف به ادعای انتقال پول از سوی وی به خارج از کشور
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق در مورد خبر منتشر شده مبنی بر این که ظریف و همسرش ۴ میلیون یورو به بانکی در شانگ‌های منتقل کردند گفت: این روز‌ها از اطراف مختلف، عده‌ای توبه نامه دروغین از سوی من منتشر می‌کنند، عده‌ای به دروغ ساختمان به نام من می‌کنند و عده‌ای این ادعا را مطرح می‌کنند که من پول به خارج از کشور منتقل کرده‌ام. عجیب است که در این شرایط تندروهای دو طرف چنین اتهامات دروغی را منتشر می‌کنند.(ادامه)
سازمان اوقاف: خبر بسته شدن امامزاده ها صحت ندارد
حجت الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه، بسته شدن حرم امام زاده صالح (ع) در تهران و بقاع متبرکه سراسر کشور را تکذیب کرد. او افزود: با توجه به حادثه تروریستی عصر چهارشنبه که در حرم مطهر شاهچراغ شیراز رخ داد و منجر به شهادت تعدادی از هموطنان شد، به لحاظ حفظ امنیت جان زائران و پیشگیری از احتمال هر گونه حادثه مشابه در حرم مطهر امام زاده صالح(ع) تهران در میدان تجریش، درهای این حرم مطهر چند ساعت زودتر از روزهای عادی به روی مردم بسته شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۴ آبان
صحبت‌های رئیس جمهور بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز را تشکیل داده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور اوکراین در یک گزافه‌جویی جدید مدعی شده روسیه از ایران ۲۰ هزار پهپاد سفارش داده است. گزافه‌گویی مجدد رئیس‌جمهور اوکراین علیه ایران
رئیس‌جمهور اوکراین در یک گزافه‌جویی جدید مدعی شده روسیه از ایران ۲۰ هزار پهپاد سفارش داده است.(ادامه)
شایعه خداحافظی گوینده خبر ۲۰:۳۰
معاونت سیاسی صدا و سیما خبر خداحافظی یازرلو، گوینده اخبار را تکذیب کرد.(ادامه)
معاون وزیر صمت خبر سرپرستی خود در این وزارتخانه را تکذیب کرد
معاون هماهنگی و امور کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با رد برخی از شایعات، خبر سرپرستی خود در این وزارتخانه را رد کرد.(ادامه)
نشست غیرعلنی شورای امنیت درباره «پهپاد‌های ایران»
برخی منابع خبری مدعی شده‌اند شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشستی غیرعلنی به بررسی ادعا‌ها درباره استفاده روسیه از پهپاد‌های ساخت ایران خواهد پرداخت.(ادامه)
ماجرای الناز رکابی چه بود؟
الناز رکابی، سنگنورد ایرانی مشهور به دختر عنکبوتی که با پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات سنگ‌نوردی آسیایی در کره جنوبی شرکت کرده بود در دور نهایی این مسابقات در اقدامی غیرقابل تصور، بدون حجاب در دور نهایی حاضر شد.(ادامه)
سناریو تجزیه‌طلبان بعد از دختر کرد، بلوچ و ترک / «دختر عرب» چه زمانی وارد داستان می‌شود؟
تجزیه‌طلبان در جریان فتنه اخیر برای تحقق اهداف خود 2 کار را همزمان پیگیری کردند؛ کشته‌سازی از اقوام مختلف از بلوچ تا تُرک و قربانی کردن دختران جوان برای تهییج عواطف مردم. حالا باید دید دختر عرب کی وارد داستان تجزیه‌طلبان می‌شود.(ادامه)
تکذیب واردات خودرو در اواسط آبان
یک منبع آگاه با رد واردات خودرو در اواسط آبان گفت:جزئیات بیشتر در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر عامل جامعه نابینایان و کم بینایان در آستانه برگزاری روز نابینایان، گفت: تنها 47 درصد ادارات در مازندران برای جامعه نابینانیان مناسب‌سازی شده است و انتظار داریم که مدیران در این زمینه بیشتر پای کار باشند.

انتقاد مدیرعامل جامعه نابینایان از عدم مناسب‌سازی ادارات برای جامعه نابینایان مازندران/ تکذیب صدور قبض به نام انجمن نابینایان و کم‌بینایان
شمال نیوز : مدیر عامل جامعه نابینایان و کم بینایان در آستانه برگزاری روز نابینایان، گفت: تنها 47 درصد ادارات در مازندران برای جامعه نابینانیان مناسب‌سازی شده است و انتظار داریم که مدیران در این زمینه بیشتر پای کار باشند. (ادامه)
با افزایش نرخ ارزش معاملات ، شاخص‌های بورس سبز شدند
در هفته کاری که به اتمام رسید شاخص کل بورس با رشد ۰.۴۵ درصدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۸۹ واحدی قرار گرفت.(ادامه)
جزئیات حمله تروریستی زاهدان
عصر جمعه برخی خیابان‌های زاهدان وارد درگیری مسلحانه‌شدند و عده‌ای قصد تصرف یک کلانتری را داشتند، اما این درگیری‌ها چگونه آغاز شد؟(ادامه)
واکنش به برکناری آجورلو از مدیرعاملی استقلال
امروز خبری مبنی بر انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه استقلال منتشر شد.(ادامه)
بازداشت بازیکن سابق پرسپولیس تکذیب شد
مشرق: برخی رسانه ها از بازداشت حمیدرضا علی عسگری، بازیکن سابق پرسپولیس خبر داده اند که پی گیری ها نشان می دهد این خبر از اساس کذب است.(ادامه)
تکذیب رسمی شایعه رفع فیلتر «واتس‌آپ»!
درحالی که از صبح امروز تعدادی از کاربران بر روی تعدادی از اپراتورها به واتساپ دسترسی داشتند ، وزارت ارتباطات در پیامی کوتاه به دیجیاتو این خبر را تکذیب کرده است.(ادامه)
امروز عصر ممنوع الخروجی علی دایی در محافل رسانه ای مطرح شد. یکی از نزدیکان این پیشکسوت ورزشی خبر ضبط گذرنامه علی دایی هنگام بازگشت به تهران را تایید کرده اما هنوز کاپیتان سابق تیم ملی به این خبر واکنش نشان نداده علی دایی ممنوع الخروج شد؟!/ ضبط گذرنامه کایپتان سابق تیم ملی
امروز عصر ممنوع الخروجی علی دایی در محافل رسانه ای مطرح شد. یکی از نزدیکان این پیشکسوت ورزشی خبر ضبط گذرنامه علی دایی هنگام بازگشت به تهران را تایید کرده اما هنوز کاپیتان سابق تیم ملی به این خبر واکنش نشان نداده(ادامه)
دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارایه جزئیاتی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس با وزیر کشور و فرمانده فراجا اعلام کردند که در این جلسه وضعیت امنیتی کشور، نحوه کنترل آشوب ها و نیز حادثه تروریستی اخیر زاهدان مورد بررسی قرار گرفت ....(خبر)
(ادامه)
جدیدترین واکنش اینستاگرامی سردار آزمون به اتفاقات اخیر
آزمون که بعد از گلش هم خوشحالی نکرد، دقایقی قبل با انتشار یک استوری دیگر نسبت به حواشی به وجود آمده و شایعات مطرح شده بعد از واکنش قبلی‌اش اعلام موضع کرد و به صراحت هرگونه اختلاف در بین ملی‌پوشان را از اساس تکذیب کرد.(ادامه)
مرکز ملی فضای مجازی به اطلاع می‌رساند ادعاهای اخیر گروه انانیموس در خصوص حملات سایبری به سایت‌های دولتی کشور صحت ندارد. مرکز ملی فضای مجازی حملات انانیموس را تکذیب کرد
مرکز ملی فضای مجازی به اطلاع می‌رساند ادعاهای اخیر گروه انانیموس در خصوص حملات سایبری به سایت‌های دولتی کشور صحت ندارد.(ادامه)
تکذیب هک شدن وبسایت مجلس
ایران اینترنشنال در صفحه توییتر خود این ادعا را مطرح کرد که « گروه هکری آنانیموس از هک کردن وبسایت مجلس جمهوری اسلامی خبر داد.»(ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)
گروه هکری انانیموس کیست و هدف آن چیست؟
انانیموس یا ناشناخته، یک عنوان کلی است که به صورت گسترده‌ای توسط گروه‌های هکری مختلف استفاده می‌شود و یک اسم خاص و برای یک گروه مشخص و متمایز نیست.(ادامه)

پایگاه خبری پلیس پایتخت اعلام کرد، خبر جابجایی یا عزل سرهنگ احمد میرزایی در پلیس امنیت عمومی واقعیت ندارد. خبر عزل رئیس پلیس امنیت عمومی تکذیب شد
پایگاه خبری پلیس پایتخت اعلام کرد، خبر جابجایی یا عزل سرهنگ احمد میرزایی در پلیس امنیت عمومی واقعیت ندارد.(ادامه)
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ... سعید محمد از دولت کنار گذاشته شد؟
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ...(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 120 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.321 seconds.