.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در پی متهم شدن مدافع مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به تجاوز جنسی، همسرش مراحل قانونی برای جدایی از این بازیکن ملی‌پوش را آغاز کرد. همسر اشرف حکیمی برای طلاق اقدام کرد
در پی متهم شدن مدافع مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به تجاوز جنسی، همسرش مراحل قانونی برای جدایی از این بازیکن ملی‌پوش را آغاز کرد.(ادامه)
ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان نهم آذر ماه از شهر قم آغاز شد و تا امروز دلایلی زیادی برای آن در افکارعمومی مطرح شد اما در این ماجرا چه نشانه هایی وجود دارد؟ واکاوی مسمومیت در مدارس ؛ از ردپای سرویس تا نشانه های عملیات روانی و اختلال تبدیلی
ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان نهم آذر ماه از شهر قم آغاز شد و تا امروز دلایلی زیادی برای آن در افکارعمومی مطرح شد اما در این ماجرا چه نشانه هایی وجود دارد؟(ادامه)
گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چندتای دیگر
(ادامه)
امتداد نوشت : باهنر معتقد است،احمدی نژاد، سکوت رضایت آمیزی کرده است. «اصلی‌ترین دلیل سکوت احمدی‌نژاد» به روایت باهنر
امتداد نوشت : باهنر معتقد است،احمدی نژاد، سکوت رضایت آمیزی کرده است. (ادامه)
مسئولان درمانی کرمان می گویند وزیر ورزش که در سانحه بالگرد از قسمت سر و دست دچار مصدومیت شده درگیر خونریزی مغزی نیز است که برای درمان از بافت به سیرجان انتقال یافته است.

آخرین جزییات سقوط بالگرد در بافت؛ خونریزی مغزی وزیر ورزش و انتقال وی به سیرجان / مدیرکل وزارتی سجادی درگذشت
مسئولان درمانی کرمان می گویند وزیر ورزش که در سانحه بالگرد از قسمت سر و دست دچار مصدومیت شده درگیر خونریزی مغزی نیز است که برای درمان از بافت به سیرجان انتقال یافته است. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه دوم اسفند
صحبت‌های رئیس مجلس درباره لزوم مدیریت بازار ارز بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان، ضمن تکذیب خبر منتشر شده در بعضی از رسانه ها درباره کارت زرد شورا به برخی نمایندگان مجلس، گفت: ما در شورای نگهبان کارت زرد و قرمز و چیزهایی از این موارد نداریم و اساسا قانون چنین چیزی را پیش بینی نکرده است. سخنگوی شورای نگهبان، خبر کارت زرد این شورا به برخی نمایندگان مجلس را تکذیب کرد/ در شورای نگهبان کارت زرد و قرمز نداریم/ظاهراً برخی برای انتخابات عجله دارند(خبر)
سخنگوی شورای نگهبان، ضمن تکذیب خبر منتشر شده در بعضی از رسانه ها درباره کارت زرد شورا به برخی نمایندگان مجلس، گفت: ما در شورای نگهبان کارت زرد و قرمز و چیزهایی از این موارد نداریم و اساسا قانون چنین چیزی را پیش بینی نکرده است.(ادامه)
احسان علیخانی: از مهر ماه ممنوع الخروجم، مهاجرت هم نکرده‌ام
احسان علیخانی از ممنوع الخروجی اش خبر داد و خبر مهاجرتش را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد. با عذرخواهی از مردم مازندران ؛ معلم قائمشهری با دستور استاندار به مدرسه بازگشت+ فیلم
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد.(ادامه)
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: خودروهای صفرکیلومتر از طریق مناطق آزاد وارد کشور می‌شود. واردات خودروهای دست‌دوم از مناطق آزاد تکذیب شد
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: خودروهای صفرکیلومتر از طریق مناطق آزاد وارد کشور می‌شود.(ادامه)

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای لحظاتی به دنبال درگیری لفظی جلال رشیدی کوچی با حسن نوروزی متشنج شد. تشنج شدید در مجلس/ درگیری لفظی دو نماینده مجلس بر سر طرح صیانت + جزئیات
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای لحظاتی به دنبال درگیری لفظی جلال رشیدی کوچی با حسن نوروزی متشنج شد.(ادامه)
موسوی گفت: طرح صیانت از دستورکار مجلس خارج شده است و هیچ طرحی بدون تصویب در صحن علنی نمی‌تواند به شورای نگهبان ارسال شود. طرح صیانت از دستورکار مجلس خارج شده است
موسوی گفت: طرح صیانت از دستورکار مجلس خارج شده است و هیچ طرحی بدون تصویب در صحن علنی نمی‌تواند به شورای نگهبان ارسال شود.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: راننده متخلف به دلیل نداشتن گواهینامه و حمل مشروبات الکلی بازداشت شد و هیچ ضرب و شتمی در کار نبود. تکذیب خبر ضرب و شتم راننده متخلف در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: راننده متخلف به دلیل نداشتن گواهینامه و حمل مشروبات الکلی بازداشت شد و هیچ ضرب و شتمی در کار نبود.(ادامه)
کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، شایعات درباره اجازه خروج زنان را تکذیب کرد و در این ارتباط اطلاعیه ای را صادر کرد که جزئیات آن در ادامه مطلب زیر آمده است. خبری که زنان را عصبانی کرد و تکذیب شد / مجلس اطلاعیه صادر کرد
کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، شایعات درباره اجازه خروج زنان را تکذیب کرد و در این ارتباط اطلاعیه ای را صادر کرد که جزئیات آن در ادامه مطلب زیر آمده است.(ادامه)
شمال نیوز: براساس شنیده‌های ایلنا طرح سوال از ابراهیم رئیسی با ۶ محور در مجلس کلید خورد.
طرح سوال از رئیس‌جمهور با ۶ محور کلید خورد / عضو هیات رئیسه: سوال از رئیس جمهور در مجلس صحت ندارد
شمال نیوز: براساس شنیده‌های ایلنا طرح سوال از ابراهیم رئیسی با ۶ محور در مجلس کلید خورد. (ادامه)
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد. همه کاندیدا‌های احتمالی حاضر در انتخابات ۱۴۰۴/ حذف عارف، روحانی و محسن رضایی از انتخابات چقدر احتمال دارد؟
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت با تکذیب برخی شایعات منتشر شده در رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر آزار جنسی ۱۵ نفر در این شهرستان، اظهار داشت: در این حادثه که ۱۰ روز قبل رخ داده، فردی به اتهام آزار جنسی یک پسربچه ۸ ساله در کوهدشت دستگیر شده است. دستگیری متهم به کودک آزاری
دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت با تکذیب برخی شایعات منتشر شده در رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر آزار جنسی ۱۵ نفر در این شهرستان، اظهار داشت: در این حادثه که ۱۰ روز قبل رخ داده، فردی به اتهام آزار جنسی یک پسربچه ۸ ساله در کوهدشت دستگیر شده است.(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
مدیرعامل شرکت گاز مازندران شایعه هرگونه قطع گاز خانگی در استان را تکذیب کرد. قطع گاز خانگی در مازندران تکذیب شد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران شایعه هرگونه قطع گاز خانگی در استان را تکذیب کرد.(ادامه)
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید. خیز قالیباف و لاریجانی به سمت پاستور 1404/ سعید جلیلی، رئیسی را دور می زند؟
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.(ادامه)
خبر آزادی اکبری طبری از سوی قوه قضاییه تکذیب شد. اکبر طبری آزاد شد؟
خبر آزادی اکبری طبری از سوی قوه قضاییه تکذیب شد.(ادامه)
رسانه نورنیوز نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ادعای پایان یافتن دوره فعالیت شمخانی در این شورا و جابجایی وی را تکذیب کرد. تکذیب خبر جابجایی دبیر شورای عالی امنیت ملی
رسانه نورنیوز نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ادعای پایان یافتن دوره فعالیت شمخانی در این شورا و جابجایی وی را تکذیب کرد.(ادامه)
دانشگاه مازندران اعلام کرد دکتر فرشید نوروزی برخلاف ادعای رسانه‌های خارجی نه تنها اخراج نشده بلکه همچنان از این دانشگاه حقوق می‌گیرد. اخراج یا استعفا ؛ واقعیت ماجرای استادیار دانشگاه مازندران چیست ؟
دانشگاه مازندران اعلام کرد دکتر فرشید نوروزی برخلاف ادعای رسانه‌های خارجی نه تنها اخراج نشده بلکه همچنان از این دانشگاه حقوق می‌گیرد.(ادامه)
قرار است اعضای هیأت‌مدیره استقلال امروز تشکیل جلسه بدهند و یکی از موارد مهمی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ماندن یا قطع همکاری با ساپینتو است. جلسه سرنوشت ساز در باشگاه استقلال
قرار است اعضای هیأت‌مدیره استقلال امروز تشکیل جلسه بدهند و یکی از موارد مهمی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ماندن یا قطع همکاری با ساپینتو است.(ادامه)
مدیرعامل خبرگزاری میزان در توییتی نوشته که قاضی صلواتی بعد از تماس او خبر ترورش را شنیده است‌. تکذیب ترور قاضی صلواتی
مدیرعامل خبرگزاری میزان در توییتی نوشته که قاضی صلواتی بعد از تماس او خبر ترورش را شنیده است‌.(ادامه)
وزیر اقتصاد دولت دوازدهم گفت با روزنامه اعتماد هیچ مصاحبه‌ای نداشته و آنچه به نقل از او در برخی رسانه‌ها منتشر شده جعلی است. دژپسند: آنچه به نقل از من منتشر شده کذب است
وزیر اقتصاد دولت دوازدهم گفت با روزنامه اعتماد هیچ مصاحبه‌ای نداشته و آنچه به نقل از او در برخی رسانه‌ها منتشر شده جعلی است.(ادامه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم. نقدی بر اسطوره‌سازی شتاب زده از شهید سلیمانی(ديدگاه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم.(ادامه)
واکنش سپاه پاسداران به اظهارات سردار اباذری
در بیانیه سپاه آمده است: آنچه در ویدیوی منتشر شده آمده است برداشت ، تحلیل و نظر شخصی سردار اباذری است که با واقعیات موجود انطباق ندارد.(ادامه)
تسلا به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروی الکتریکی دنیا، در چین فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد و این کشور یکی از بزرگترین بازارهای تسلاست. گرد و خاک ایلان ماسک در چین
تسلا به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروی الکتریکی دنیا، در چین فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد و این کشور یکی از بزرگترین بازارهای تسلاست.(ادامه)
شمال نیوز: همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است. همسر و دختر علی دایی بازداشت شدند؟ | خانواده علی دایی ممنوع‌الخروج شدند| واکنش علی دایی به پرواز ناتمام همسر و دخترش به دوبی!​
شمال نیوز: همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 120 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.