.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس ستاد مرکزی اربعین از صدور گذرنامه موقت ظرف 48 ساعت برای زائران خبر داد. گذرنامه موقت اربعین 48 ساعته صادر می‌شود
رئیس ستاد مرکزی اربعین از صدور گذرنامه موقت ظرف 48 ساعت برای زائران خبر داد.(ادامه)
با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، الزام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سپردن تعهد کتبی خلاف قانون است. رای دیوان عدالت اداری درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش
با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، الزام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سپردن تعهد کتبی خلاف قانون است.(ادامه)
تمدید گذرنامه‌های منقضی یا دارای اعتبار زیر۶ ماه مهمترین دغدغه زوار اربعین حسینی بود که از روز شنبه می توان نسبت به افزایش اعتبار آن اقدام کرد. تمدید رایگان گذرنامه زوار اربعین حسینی از شنبه
تمدید گذرنامه‌های منقضی یا دارای اعتبار زیر۶ ماه مهمترین دغدغه زوار اربعین حسینی بود که از روز شنبه می توان نسبت به افزایش اعتبار آن اقدام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای آماده سازی ورزشگاه وطنی برای بازی‌های خانگی این تیم متاسفانه چمن ورزشگاه ایده آل مسابقه لیگ برتر نیست. مطهری: چمن ورزشگاه وطنی هنوز ایده ال نیست / ملوان را دست کم نمی‌گیریم
شمال نیوز : سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای آماده سازی ورزشگاه وطنی برای بازی‌های خانگی این تیم متاسفانه چمن ورزشگاه ایده آل مسابقه لیگ برتر نیست.(ادامه)
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: مهر اعتبار ۶ ماهه سفر به عراق روی گذرنامه‌ زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، زده می‌شود. تمدید ۶ ماهه گذرنامه‌های منقضی از شنبه
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: مهر اعتبار ۶ ماهه سفر به عراق روی گذرنامه‌ زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، زده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود. ابقای آملی لاریجانی؛ اخراج محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص ؟ !
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود.(ادامه)
مدیر حج و زیارت مازندران از ثبت نام ۶۳ هزار و ۱۰۲ مازندرانی در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین خبر داد. ثبت نام بیش از ۶۳ هزار مازندرانی برای پیاده‌روی اربعین
مدیر حج و زیارت مازندران از ثبت نام ۶۳ هزار و ۱۰۲ مازندرانی در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین خبر داد.(ادامه)
منطق ایران در حمایت از مقاومت
(ادامه)
مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری تا ۲۴ مرداد تمدید شد
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ تا پایان روز دوشنبه ۲۴ مردادماه خبر داد.(ادامه)
معافیت برخی از تحریم‌های ایران توسط کاخ سفید تمدید شد
تارنمای المانیتور گزارش داد که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، کاخ سفید به کنگره اطلاع داده که معافیت برخی از تحریم‌های ایران را تمدید کرده است که به موجب آن امکان همکاری بین المللی در برخی پروژه‌های هسته ای صلح‌آمیز ایران فراهم می‌شود.(ادامه)
دلهره در اردوی استقلال‌
برخی اخبار از اردوی استقلال حکایت از خط خوردن یکی از مهاجمان این تیم دارد.(ادامه)
سناریوی استیضاح شهردار ساری با ۱۲ سوال به مرحله دوم رسید
در سی و هفتیمن جلسه شورای اسلامی شهر ساری، با طرح ۱۲ سوال از جواد طالبی طرح استیضاح شهردار مرکز مازندران به مرحله دوم رسید.(ادامه)
کرونا در ایران طی یک هفته ۴برابر شد/احتمال «ابتلای مجدد» بعد ۴هفته
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با اشاره به افزایش موارد سرپایی و بستری کرونا در کشور، گفت: موارد ابتلا و بستری کرونا در ایران نسبت به هفته قبل حدود ۴ برابر افزایش یافته است.(ادامه)
ثبت‌نام بیش از ۲۸ هزار مازندرانی برای پیاده‌روی اربعین
مدیر حج و زیارت مازندران گفت: تعداد متقاضیان مازندرانی که تا ۲ مرداد در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردند ۲۸ هزار و ۴۳۴ نفر در قالب ۱۵ هزار و ۲۲۴ گروه است.(ادامه)
2900 نفر از ایثارگران شاغل خواستار تبدیل وضعیت شدند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اعلام اینکه 2 هزار و 900 نفر از افراد شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان از این اداره کل نامه تبدیل وضعیت دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون تبدیل وضعیت 2 هزار و 89 نفر از متقاضیان انجام شده است. (ادامه)
تمدید مهلت پیش ثبت نام اربعین در سامانه سماح
ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه شماره ۲ اعلام کرد: مهلت پیش ثبت نام برای زائران اربعین حسینی تا تاریخ ۱۷ مرداد تمدید شد.(ادامه)
صدور ۲۶ موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در مازندران
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از صدور ۲۶ موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در استان خبر داد.(ادامه)
مالیاتی از مبالغ کارت به کارت نگرفته‌ایم
رئیس کل سازمان امور مالیاتی درباره اینکه مبالغ واریز شده از طریق کارت به کارت هم مشمول مالیات می‌شود، گفت: تاکنون مبالغ کارت به کارت شده بررسی نشده و برای بررسی این موارد نیاز به دستورالعمل بانک مرکزی درباره تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی افراد داریم.(ادامه)
خبرورزشی نوشت: مدافع ملی پوش استقلال دیشب با مدیران این باشگاه به توافق رسید. توافق شبانه بازیکن ملی پوش با استقلال
خبرورزشی نوشت: مدافع ملی پوش استقلال دیشب با مدیران این باشگاه به توافق رسید.(ادامه)
شمال نیوز: اسلامی اعلام کرد که در سه ماه سالجاری حدود ۷۰ هزار مودی جدید شناسایی کردیم که رقم قابل توجه است کسانی که فعالیت اقتصادی انجام می دادند اما در سازمان ثبت نام نبوده‌اند و فاقد پرونده مالیاتی بوده اند که این رشد قایل توجه در بخش مالیات استانی است‌. بار اصلی درآمدهای مازندران به دوش اداره کل امور مالیاتی استان است / پرداخت مستقیم ۶۳۳ میلیارد تومان به شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری های مازندران
شمال نیوز: اسلامی اعلام کرد که در سه ماه سالجاری حدود ۷۰ هزار مودی جدید شناسایی کردیم که رقم قابل توجه است کسانی که فعالیت اقتصادی انجام می دادند اما در سازمان ثبت نام نبوده‌اند و فاقد پرونده مالیاتی بوده اند که این رشد قایل توجه در بخش مالیات استانی است‌.(ادامه)
زارع سرمربی ملوان ماند
سرمربی ملوان بندر انزلی، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.(ادامه)
کاپیتان استقلال بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام خداحافظی خود از این تیم را به طور رسمی اعلام کرد. «بدرود استقلال قهرمان»؛ بعد از چند روز سکوت وریا غفوری این ۳ واژه را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر و پایان همکاری با آبی پوشان را بعد از ۶ سال به طور رسمی اعلام کرد. وریا غفوری از استقلال خداحافظی کرد
کاپیتان استقلال بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام خداحافظی خود از این تیم را به طور رسمی اعلام کرد. «بدرود استقلال قهرمان»؛ بعد از چند روز سکوت وریا غفوری این ۳ واژه را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر و پایان همکاری با آبی پوشان را بعد از ۶ سال به طور رسمی اعلام کرد.(ادامه)
توصیه پیشکسوت استقلال به ستاره جوان
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنی که با یک فصل حضور در استقلال ستاره شد باید حداقل یک فصل دیگر هم برای این تیم بازی کند و در سال جام جهانی ریسک نکند.(ادامه)
پس از تمدید قرارداد یک مهاجم، مدافع برزیلی استقلال هم آماده تمدید قرارداد با این تیم شد. خبر خوشحال‌کننده برای استقلالی‌ها
پس از تمدید قرارداد یک مهاجم، مدافع برزیلی استقلال هم آماده تمدید قرارداد با این تیم شد.(ادامه)
رضا اسدی هافبک دفاعی شماره هشت سرخ‌ها که فصل گذشته به این تیم پیوسته بود و توانست فصل را با ثبت چهار گل به پایان برساند، در شرایطی که با دعوت یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد مواجه شده بود، در جلسه ابتدایی با مدیران این باشگاه به توافق برای تمدید دست نیافت. بازیکن جنجالی با پرسپولیس به توافق نرسید
رضا اسدی هافبک دفاعی شماره هشت سرخ‌ها که فصل گذشته به این تیم پیوسته بود و توانست فصل را با ثبت چهار گل به پایان برساند، در شرایطی که با دعوت یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد مواجه شده بود، در جلسه ابتدایی با مدیران این باشگاه به توافق برای تمدید دست نیافت.(ادامه)
هافبک پرسپولیس در آستانه جدایی
با روند مذاکرات اخیر، احتمالا یکی از بازیکنان پرسپولیس به زودی از این تیم جدا خواهد شد. (ادامه)
قرارداد ۳ بازیکن دیگر نساجی تمدید شد
قرارداد سه بازیکن دیگر تیم فوتبال نساجی مازندران تمدید شد.(ادامه)
مدافع و مهاجم استقلال در مسیر خداحافظی
باشگاه استقلال در آستانه از دست دادن ۲ بازیکن خود قرار دارد.(ادامه)
۶ کاپیتان پرسپولیس بعد از خداحافظی سیدجلال
این احتمال وجود دارد که علیرضا بیرانوند در اولین بازی پرسپولیس در لیگ جدید بازوبند کاپیتانی این تیم را برتن کند.(ادامه)
ادامه کار مسعود شجاعی در نساجی/ «وطنی» به فصل جدید می‌رسد
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: مسعود شجاعی مشکلی برای ادامه کار در تیم ندارد. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 84 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.