.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهارات مداخله جویانه‌ای را درباره حکم یکی از بازداشت شدگان ناآرامی‌های ایران مطرح کرد. اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره ایران
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهارات مداخله جویانه‌ای را درباره حکم یکی از بازداشت شدگان ناآرامی‌های ایران مطرح کرد.(ادامه)
کاپیتان اسبق آبی پوشان گفت: در حالیکه استقلال بازیکن نگرفته، پرسپولیس مشکلاتش برطرف شده و بازیکنان بزرگی را به خدمت می‌گیرد. حمله کاپیتان استقلال به پرسپولیس
کاپیتان اسبق آبی پوشان گفت: در حالیکه استقلال بازیکن نگرفته، پرسپولیس مشکلاتش برطرف شده و بازیکنان بزرگی را به خدمت می‌گیرد.(ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
مدافع استقلال به شدت از وضعیت حاکم بر این تیم انتقاد کرد. چشمی: استقلال را منحل کنید!
مدافع استقلال به شدت از وضعیت حاکم بر این تیم انتقاد کرد.(ادامه)
رضا درویش می‌گوید پایان همکاری با کریم باقری تصمیم جمعی در باشگاه پرسپولیس بود. پشت پرده کنار گذاشتن کریم باقری از پرسپولیس
رضا درویش می‌گوید پایان همکاری با کریم باقری تصمیم جمعی در باشگاه پرسپولیس بود.(ادامه)
علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در صفحه شخصی، از هواداران پرسپولیس دلجویی کرد. واکنش بیرانوند بعد از ماندنش در پرسپولیس
علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در صفحه شخصی، از هواداران پرسپولیس دلجویی کرد.(ادامه)
بعد از فسخ قرارداد اکنون علیرضا بیرانوند بدون مشکل و در توافقی در صلح و آرامش، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد
بعد از فسخ قرارداد اکنون علیرضا بیرانوند بدون مشکل و در توافقی در صلح و آرامش، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد(ادامه)
مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند دقایقی قبل وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شد تا احتمالا مراحل ثبت قرارداد جدید با این دروازه‌بان را فراهم کند. فوری/ گل محمدی وضعیت بیرانوند را مشخص کرد
مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند دقایقی قبل وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شد تا احتمالا مراحل ثبت قرارداد جدید با این دروازه‌بان را فراهم کند.(ادامه)
آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی ۱۴۰۱
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: فردا (دهم تیرماه) آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ است.(ادامه)
سخنگوی پلیس از اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه خبر داد. درخواست صدور گذرنامه، اینترنتی شد
سخنگوی پلیس از اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه خبر داد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد متفاوتی به کاپیتان خود برای تمدید قرارداد داده است. پیشنهاد متفاوت پرسپولیس به امید عالیشاه
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد متفاوتی به کاپیتان خود برای تمدید قرارداد داده است.(ادامه)
باشگاه استقلال خوزستان رسما سرمربی این فصل خود در لیگ برتر را معرفی کرد. پورموسوی رسما سرمربی استقلال شد
باشگاه استقلال خوزستان رسما سرمربی این فصل خود در لیگ برتر را معرفی کرد.(ادامه)
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است. اظهارات تند و جنجالی ساپینتو علیه سرپرست استقلال
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.(ادامه)
با اعلام سرپرست باشگاه سپاهان، دو ستاره کلیدی طلایی‌پوشان در فصل جدید نیز همراه این تیم خواهند بود. تصمیم رضاییان و مغانلو برای لیگ ۲۳
با اعلام سرپرست باشگاه سپاهان، دو ستاره کلیدی طلایی‌پوشان در فصل جدید نیز همراه این تیم خواهند بود.(ادامه)
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد. مطهری: برخی در نساجی به من خیانت کردند
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد.(ادامه)
مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تمدید شد
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی خبر داد.(ادامه)
یحیی گل محمدی در تماسی با رضا درویش به وی اعلام کرده که چند روز دیگر از سفر برگشته و با حضور در باشگاه با وی در مورد مسائل مختلف گفتگو خواهد کرد. یحیی گل محمدی فرصت از پرسپولیس خواست
یحیی گل محمدی در تماسی با رضا درویش به وی اعلام کرده که چند روز دیگر از سفر برگشته و با حضور در باشگاه با وی در مورد مسائل مختلف گفتگو خواهد کرد.(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. رقیب محسنی بندپی و احمدی لاشکی از استانداری مازندران می آید ؟!
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. (ادامه)
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تمدید مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد. تمدید مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تمدید مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.(ادامه)
لحظاتی بعد از گل مساوی استقلال در دربی، ساپینتو با کارت قرمز زاهدی فر اخراج شد، اما برای خیلی‌ها ابهام وجود داشت، چرا سرمربی آبی‌ها پس از گلزنی تیمش در آن دقیقه، اخراج شد؟ دلیل اخراج ساپینتو در دربی مشخص شد
لحظاتی بعد از گل مساوی استقلال در دربی، ساپینتو با کارت قرمز زاهدی فر اخراج شد، اما برای خیلی‌ها ابهام وجود داشت، چرا سرمربی آبی‌ها پس از گلزنی تیمش در آن دقیقه، اخراج شد؟(ادامه)
سرمربی پاریس در کنفرانس خبری از رفتن قطعی لیونل مسی پس از بازی فرداشب خبر داد. جدایی مسی از پاریس رسما اعلام شد
سرمربی پاریس در کنفرانس خبری از رفتن قطعی لیونل مسی پس از بازی فرداشب خبر داد.(ادامه)
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، تنها امروز (۱۰ خرداد) مهلت دارند ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند. آخرین مهلت انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه امروز ۱۰ خرداد
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، تنها امروز (۱۰ خرداد) مهلت دارند ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند.(ادامه)
بازار مسکن مشکلاتی دارد که نمی‌توان منکر آن‌ها شد، اما دست‌هایی تلاش می‌کنند تا بار دیگر این بازار را دستخوش تلاطم کنند. سه اقدام مهم دولت در حمایت از مستاجران
بازار مسکن مشکلاتی دارد که نمی‌توان منکر آن‌ها شد، اما دست‌هایی تلاش می‌کنند تا بار دیگر این بازار را دستخوش تلاطم کنند.(ادامه)
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه در حالی فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود که اردوغان دور اول را با پیشتازی پنج درصدی از رقیب خود به پایان رساند؛ اما این پایان راه قلیچداراوغلو نیست. برنده دوئل بزرگ این ۲ سیاستمدار کیست؟
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه در حالی فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود که اردوغان دور اول را با پیشتازی پنج درصدی از رقیب خود به پایان رساند؛ اما این پایان راه قلیچداراوغلو نیست.(ادامه)
محمد محبی که به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا پرتغال در تیم استقلال تهران بازی می‌کند مورد توجه چند باشگاه روسی از جمله زسکا مسکو قرار گرفته است و احتمال دارد راهی این کشور بشود. باشگاه روسی روی ستاره استقلال دست گذاشت/ زسکامسکو رقیب سپاهان شد!
محمد محبی که به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا پرتغال در تیم استقلال تهران بازی می‌کند مورد توجه چند باشگاه روسی از جمله زسکا مسکو قرار گرفته است و احتمال دارد راهی این کشور بشود.(ادامه)
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود. حمله تند اردوغان ضد رقیب انتخاباتی خود خبرساز شد!
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.(ادامه)
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند. حمایت رسمی کردها و سبزها از قلیچداراوغلو از بیم پیروزی اردوغان
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند.(ادامه)
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.