.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد. تاخیرهای وحشتناک هواپیمایی وارش وبازی با کلمات / تاخیر یا تغییر توسط مدیران ایرلاین وارش
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود . واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رئیس پلیس راهور استان + گزارش اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود .(ادامه)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شاعران تاکید کردند: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند / هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود ....(خبر)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.(ادامه)
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.(ادامه)
بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر در ساعت ۸.۱۵ شروع به کار خواهند کرد. ‎ فعالیت بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر
بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر در ساعت ۸.۱۵ شروع به کار خواهند کرد. ‎(ادامه)
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند. دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.(ادامه)
جزئیات تازه درباره دستگیری عامل قتل «حمزه اکرمی» استاد حوزه علمیه ماهشهر اعلام شد. جزئیات دستگیری عامل قتل روحانی ماهشهری + انگیزه قاتل
جزئیات تازه درباره دستگیری عامل قتل «حمزه اکرمی» استاد حوزه علمیه ماهشهر اعلام شد.(ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد. سکه کانال ۴۰ میلیون تومان را هم به خود می‌بیند؟
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد.(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است. از چه زمانی سر و کله باغ ۴ هزار متری پیدا شد؟
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است.(ادامه)
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. ماجرای دیدار مهم فرماندهان با سید حسن خمینی چه بود؟
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
یک رسانه عبری از شکست مذاکرات و بازگشت احتمالی هیأت مذاکره کننده اسراییلی به اراضی اشغالی از دوحه خبر داد. بن‌بست مذاکرات آتش بس/ هیئت اسراییلی دوحه را ترک می‌کند
یک رسانه عبری از شکست مذاکرات و بازگشت احتمالی هیأت مذاکره کننده اسراییلی به اراضی اشغالی از دوحه خبر داد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد. تحقیقات شناسایی عاملان قتل یک روحانی در ماهشهر آغاز شد
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که با آغاز روزهای کاری سال جدید ، سازمان ها ، ادارات و حتی مجموعه های شخصی تدابیر لازم را برای خدمات رسانی بهتر به مردم تدارک می بینند « سازمان نظام مهندسی مازندران » فعالیت خود و دفاتر تابعه شهرستان ها را در اقدامی عجیب روزهای کاری 5 تا 9 فروردین ، تعطیل اعلام کرد ! سازمان نظام مهندسی استان مازندران ؛ تافته جدا بافته ! + نظر قابل تامل کاربران
شمال نیوز : در حالی که با آغاز روزهای کاری سال جدید ، سازمان ها ، ادارات و حتی مجموعه های شخصی تدابیر لازم را برای خدمات رسانی بهتر به مردم تدارک می بینند « سازمان نظام مهندسی مازندران » فعالیت خود و دفاتر تابعه شهرستان ها را در اقدامی عجیب روزهای کاری 5 تا 9 فروردین ، تعطیل اعلام کرد !(ادامه)
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند.
مردم چگونه در جهش تولید شریک می‌شوند؟
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند. (ادامه)
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد. استقلال ۱۴۰۲ و آنچه بر آبی‌پوشان گذشت
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب میاندورود از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد. تیراندازی در میاندورود منجر به قتل یک زن شد
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب میاندورود از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
ماموریت سه فضانورد با موشک روسیه که قرار بود به سمت ایستگاه فضایی پرتاب شوند، تنها ۲۱ ثانیه پیش از برخاستن از زمین متوقف شد. لغو ناگهانی پرتاب موشک سایوز
ماموریت سه فضانورد با موشک روسیه که قرار بود به سمت ایستگاه فضایی پرتاب شوند، تنها ۲۱ ثانیه پیش از برخاستن از زمین متوقف شد.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
۴ کشور اروپایی از جمله اسپانیا اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان تنها راه دستیابی به صلح و امنیت در منطقه جنگ‌زده هستند. اعلام آمادگی ۴ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطینی
۴ کشور اروپایی از جمله اسپانیا اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان تنها راه دستیابی به صلح و امنیت در منطقه جنگ‌زده هستند.(ادامه)
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود. یک دعوای زن و شوهری و صد‌ها قضاوت
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد. خودکشی قاتل چند روز پس از جنایت
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد.(ادامه)
بر اساس قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند، در مرحله دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای دهند. چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس شرکت کنند؟
بر اساس قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند، در مرحله دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای دهند.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد. ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد.(ادامه)
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند. آمریکا: مانع تحقق خط لوله گاز ایران و پاکستان می‌شویم
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند.(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان از یک طرفه شدن این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال خبر داد.

محور کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان از یک طرفه شدن این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال خبر داد. (ادامه)
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به شرایط جسمانی خود پس از عمل موفقیت‌آمیز، گفت: امیدوارم با آمادگی کامل یک ماه دیگر تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز کنم و بتوانم در المپیک به مدال طلا برسم. یزدانی قول پیروزی مقابل تیلور را داد/ یک ماه دیگر به روی تشک بازخواهم گشت
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به شرایط جسمانی خود پس از عمل موفقیت‌آمیز، گفت: امیدوارم با آمادگی کامل یک ماه دیگر تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز کنم و بتوانم در المپیک به مدال طلا برسم.(ادامه)
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد.

رییس جمهور: سال ۱۴۰۳ سال کاهش بیشتر نرخ تورم و افزایش تولید خواهد بود
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد. (ادامه)
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد. لوگو گوگل تغییر کرد+عکس
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 1083 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.782 seconds.