.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : تغییرات در استانداری مازندران با انتصاب سرپرست حوزه استاندار کلید خورد . تغییرات در استانداری مازندران کلید خورد
شمال نیوز : تغییرات در استانداری مازندران با انتصاب سرپرست حوزه استاندار کلید خورد .(ادامه)
مرد جوان وقتی زن مورد علاقه‌اش را در میهمانی مردی غریبه دید با شلیک گلوله میزبان را به قتل رساند و پای میز محاکمه ایستاد. قتل در باغ قرچک به‌خاطر حسادت
مرد جوان وقتی زن مورد علاقه‌اش را در میهمانی مردی غریبه دید با شلیک گلوله میزبان را به قتل رساند و پای میز محاکمه ایستاد.(ادامه)
دونالد ترامپ می‌گوید که در پنج ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، به دلیل بی‌کفایتی رئیس‌جمهور کنونی این کشور، ممکن است جنگ جهانی سوم آغاز شود. ترامپ: جنگ جهانی سوم پیش از انتخابات آمریکا اتفاق می‌افتد
دونالد ترامپ می‌گوید که در پنج ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، به دلیل بی‌کفایتی رئیس‌جمهور کنونی این کشور، ممکن است جنگ جهانی سوم آغاز شود.(ادامه)
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند. نبویان به نفع قالیباف کنار رفت؟ /ذوالنوری در دوراهی ریاست یا نایب رئیسی /وزرای احمدی نژاد به صف شدند
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.(ادامه)
مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. زمان آغاز دوره جدید مجلس خبرگان مشخص شد
مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.(ادامه)
صبح روز گذشته (جمعه)، مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه با انتشار تصویری در فضای مجازی از حمله مسلحانه عده‌ای ناشناس به منزل خود خبر داد. ماجرای ادعای شلیک افراد ناشناس به منزل سرپرست شهرداری ایذه چه بود؟
صبح روز گذشته (جمعه)، مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه با انتشار تصویری در فضای مجازی از حمله مسلحانه عده‌ای ناشناس به منزل خود خبر داد.(ادامه)
لیندا همسر بروسلی بعد از مرگ بروسلی زندگی بسیار متفاوتی را آغاز کرد و در این راه ازدواج هایی انجام داد که بسیار پر سر و صدا بودند. بعد از مرگ بروسلی؛ همسرش با چه کسی ازدواج کرد؟
لیندا همسر بروسلی بعد از مرگ بروسلی زندگی بسیار متفاوتی را آغاز کرد و در این راه ازدواج هایی انجام داد که بسیار پر سر و صدا بودند.(ادامه)
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد. سیر تا پیاز فساد در باشگاه مس رفسنجان
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد.(ادامه)
اشکان دژاگه با انتشار یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد. اشکان دژاگه از فوتبال خداحافظی کرد
اشکان دژاگه با انتشار یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد.(ادامه)
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود.
انتقاد رئیس‌جمهور از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی استان مازندران
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود. (ادامه)
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. مصرف مجاز چای در روز چقدر است؟
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.(ادامه)
به دانش‌آموزان توصیه می‌شود قبل از برگزاری آزمون‌های نهایی به چند نکته حتما توجه داشته باشند. توصیه‌هایی به دانش‌آموزان برای حضور در آزمون‌های نهایی
به دانش‌آموزان توصیه می‌شود قبل از برگزاری آزمون‌های نهایی به چند نکته حتما توجه داشته باشند.(ادامه)
جلسات علنی هفته جاری مجلس در حالی برگزار شد که محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه در هر ۳ این جلسات غایب بود. در این رابطه پیگیری‌هاحاکی از این است که علت غیبت رئیس مجلس ... علت غیبت قالیباف در هفته جاری چه بود؟
جلسات علنی هفته جاری مجلس در حالی برگزار شد که محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه در هر ۳ این جلسات غایب بود. در این رابطه پیگیری‌هاحاکی از این است که علت غیبت رئیس مجلس ...(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند. پاسخ منفی ۸ بازیکن به پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند.(ادامه)
توافق متکی و ذوالنوری بر سر کرسی ریاست مجلس
حاجی دلیگانی درباره گزینه‌های ریاست مجلس گفت: در میان افراد شاخص آقای قالیباف مطرح هستند. آقای ذوالنوری نیز از همان اول اعلام کردند که اقدام خواهند کرد. آقای متکی نیز خودشان را مطرح کرده اند. بین آقای متکی و ذوالنور یک توافقی حدود یک هفته پیش به عمل آمده که ظاهراً از ۶۰ یا ۷۰ نماینده استمزاج کنند که کدام یک‌شان درصحنه باقی بماند.(ادامه)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها. درود بر نگاهبانان بوستان ادب فارسی(يادداشت)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها.(ادامه)
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید. ۷ مدال پومسه ایران در روز نخست قهرمانی آسیا
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید.(ادامه)
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند. خون‌فروشی؛ کار خیر یا کسب درآمد؟
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند.(ادامه)
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است. وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است.(ادامه)
نخست‌وزیر قطر در مجمع اقتصادی قطر که امروز در دوحه آغاز شده است، درباره مذاکرات آتش‌بس غزه توضیح داد. نخست‌وزیر قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه به بن‌بست رسیده است
نخست‌وزیر قطر در مجمع اقتصادی قطر که امروز در دوحه آغاز شده است، درباره مذاکرات آتش‌بس غزه توضیح داد.(ادامه)
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد. کن ۲۰۲۴ کُن‌فیکون می‌شود؟
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
هافبک بازیساز تراکتور گزینه استقلال و پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستان است. آغاز جنگ استقلال و پرسپولیس برای این بازیکن
هافبک بازیساز تراکتور گزینه استقلال و پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستان است.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار قائم شهر دقایقی قبل از سوی شورای اسلامی شهر برکنار شد . فوری / شهردار قائم شهر برکنار شد + گزینه های بعدی چه کسانی هستند ؟
شمال نیوز : شهردار قائم شهر دقایقی قبل از سوی شورای اسلامی شهر برکنار شد .(ادامه)
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد. معاون رئیسی برکنار شد یا استعفا داد؟ /سمت جدید معاون سابق پارلمانی
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان تأمین‌اجتماعی جزییات افزایش مستمری و کمک‌های جنبی پرداختی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان را که حقوق اردیبهشت ماه آنان براساس فرمول افزایش یافته در حال پرداخت است؛ اعلام کرد. جزییات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی
شمال نیوز : سازمان تأمین‌اجتماعی جزییات افزایش مستمری و کمک‌های جنبی پرداختی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان را که حقوق اردیبهشت ماه آنان براساس فرمول افزایش یافته در حال پرداخت است؛ اعلام کرد.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد. اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با ۴۰ درصد افزایش برای امسال
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد.(ادامه)
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از ۵۰ هزار قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته ، نایاب و کمیاب کشف شد. بازداشت داروفروشی که تاریخ انقضای داروها را تمدید می‌کرد
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از ۵۰ هزار قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته ، نایاب و کمیاب کشف شد.(ادامه)
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد. داروفروش اینستاگرامی دستگیر شد
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 1083 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.857 seconds.