.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف خود در دفاع چپ علاقه‌مند به جذب میلاد است و محمدی هم بدش نمی‌آید برای این تیم بازی کند. پرسپولیس در آستانه توافق با ستاره ملی پوش
پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف خود در دفاع چپ علاقه‌مند به جذب میلاد است و محمدی هم بدش نمی‌آید برای این تیم بازی کند.(ادامه)
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.» علیرضا اکبری اعدام شد
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.»(ادامه)
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: ما نگران تامین گاز استان‌های شمالی و شمال شرق کشور تحت تاثیر قطع صادرات گاز از جانب ترکمنستان هستیم.
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران: نگران تامین گاز استان‌های شمالی هستیم
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: ما نگران تامین گاز استان‌های شمالی و شمال شرق کشور تحت تاثیر قطع صادرات گاز از جانب ترکمنستان هستیم. (ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۴ دی ماه
اراده جمهوری اسلامی بر نقشه جامع دشمن پیروز شد ، مردم امیدوار به تغییر، مزد مردم‌داری، حضور امید،مصرف گاز خانگی درایران ۶ برابر دنیا، تیتر برخی روزنامه های شنبه ۲۴ دی‌ماه است.(ادامه)
پیامک تبلیغی مشکوک برای سریالی که فاقد مجوزهای قانونی است!
سامانه فیلیمو طی روزهای گذشته پیامک تبلیغی سریال تازه منتشر شده‌اش را با عنوان «بالاخره نوبت به سقوط رسید!» با محتوای سریال سقوط، داستان زنان اسیر در دست داعش منتشر کرده است.(ادامه)
افت فشار گاز دلیل تمسخر نیست، نشان گستردگی خدمت است
(ادامه)
مدیر عامل شرکت گاز مازندران وضعیت فشار گاز در شهرستان بابل را نامناسب اعلام کرد. وضعیت نامناسب فشار گاز در بابل
مدیر عامل شرکت گاز مازندران وضعیت فشار گاز در شهرستان بابل را نامناسب اعلام کرد.(ادامه)
یکی از روش های محبوب برای رسیدن به سلامتی و ظاهر مناسب، رژیم غذایی و ترک خوردن برخی غذاها است. به عنوان مثال ترک خوردن کربوهیدرات ها یا غذاهای فرآوری شده رایج است که می تواند به معنای اجتناب خرید ماکارونی یا پاستا باشد. بررسی علمی ماکارانی!
یکی از روش های محبوب برای رسیدن به سلامتی و ظاهر مناسب، رژیم غذایی و ترک خوردن برخی غذاها است. به عنوان مثال ترک خوردن کربوهیدرات ها یا غذاهای فرآوری شده رایج است که می تواند به معنای اجتناب خرید ماکارونی یا پاستا باشد.(ادامه)
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند. اهدای عضو مامور شهید پلیس به ۵ بیمار نیازمند
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.(ادامه)
برای خرید برخی خودرو‌ها در بورس کالا پنج محدودیت وجود دارد. این افراد نمی‌توانند از بورس کالا خودرو بخرند!
برای خرید برخی خودرو‌ها در بورس کالا پنج محدودیت وجود دارد.(ادامه)
وزیر بهداشت گفت: هفت میلیون واحد آنتی‌بیوتیک به کشور وارد شده و به صورت سه شیفت تولید آنتی‌بیوتیک در کشور در حال انجام است. واردات هفت میلیون آنتی‌بیوتیک به کشور
وزیر بهداشت گفت: هفت میلیون واحد آنتی‌بیوتیک به کشور وارد شده و به صورت سه شیفت تولید آنتی‌بیوتیک در کشور در حال انجام است.(ادامه)
مهران مدیری در فیلمی به کارگردانی محمود کلاری مدیرفیلمبرداری نامدار سینمای ایران و به تهیه‌کنندگی علی اوجی، مشغول بازی است. آیا مهران مدیری ممنوع الکار است؟/مرد هزار چهره در نقش یک رمال
مهران مدیری در فیلمی به کارگردانی محمود کلاری مدیرفیلمبرداری نامدار سینمای ایران و به تهیه‌کنندگی علی اوجی، مشغول بازی است.(ادامه)
ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید در آستانه ثبت چهارمین ازدواج رسمی زندگی خود است. رونالدو برای چهارمین بار ازدواج می‌کند
ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید در آستانه ثبت چهارمین ازدواج رسمی زندگی خود است.(ادامه)
زنی که در یکی از استان‌های مرکزی۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود ، بعد از ۲ ماه زندگی مخفیانه در رامسر دستگیر شد. پایان زندگی مخفیانه زن کلاهبردار در رامسر
زنی که در یکی از استان‌های مرکزی۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود ، بعد از ۲ ماه زندگی مخفیانه در رامسر دستگیر شد.(ادامه)
چهار شهرستان مازندران در وضعیت بحرانی گاز قرار دارند و در صورت تداوم افزایش مصرف در استان، قطع گاز این چهار شهرستان دور از انتظار نیست. چهار شهرستان مازندران زیر تیغ قطع گاز
چهار شهرستان مازندران در وضعیت بحرانی گاز قرار دارند و در صورت تداوم افزایش مصرف در استان، قطع گاز این چهار شهرستان دور از انتظار نیست.(ادامه)
یونس گرائیلی سرمربی دریای بابل شد. انتصاب سرمربی جدید دریای بابل
یونس گرائیلی سرمربی دریای بابل شد.(ادامه)
قندکاترین آمل با تساوی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت. جایگاه یازدهم قندکاترین با تساوی در هفته بیست و یکم
قندکاترین آمل با تساوی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.(ادامه)
این عکس خیلی حرف‌ها داره
یک کاربر فضای مجازی در توئیتر تصویری به اشتراک گذاشت نوشت: (ادامه)
محمد جواد ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد. واکنش ظریف به حلالیت طلبیدن مشاور سابق احمدی‌نژاد
محمد جواد ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.(ادامه)
مصطفی میرسلیم عزادار شد مصطفی میرسلیم عزادار شد
مصطفی میرسلیم عزادار شد(ادامه)
چهار شهرستان مازندران در وضعیت بحرانی گاز قرار دارند و در صورت تداوم افزایش مصرف در استان، قطع گاز این چهار شهرستان دور از انتظار نیست. چهار شهرستان مازندران زیر تیغ قطع گاز
چهار شهرستان مازندران در وضعیت بحرانی گاز قرار دارند و در صورت تداوم افزایش مصرف در استان، قطع گاز این چهار شهرستان دور از انتظار نیست.(ادامه)
حسین مرعشی سال‌ها قبل در گفتگویی گفته بود: همه‌ آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است. منبع اصلی درآمد آیت الله هاشمی رفسنجانی کجا بود؟
حسین مرعشی سال‌ها قبل در گفتگویی گفته بود: همه‌ آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از پایین بودن قیمت مرکبات در استان، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت محصولات باغی وجود دارد باید سوگواره برگزار کند.



انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از وزیر جهاد کشاورزی/ بجای جشنواره، سوگواره مرکبات برگزار کنید!
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از پایین بودن قیمت مرکبات در استان، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت محصولات باغی وجود دارد باید سوگواره برگزار کند. (ادامه)
طبق اعلام معاون استاندار مازندران، مدارس، ادارات و بانک‌های این استان فردا شنبه ۲۴ دی ماه امسال به‌دلیل برودت هوا تعطیل است.
 شنبه تعطیل شدند
خطر قطعی گاز ادارات، مدارس و دانشگاه‌های مازندران را تعطیل کرد
طبق اعلام معاون استاندار مازندران، مدارس، ادارات و بانک‌های این استان فردا شنبه ۲۴ دی ماه امسال به‌دلیل برودت هوا تعطیل است. شنبه تعطیل شدند (ادامه)
خبر آزادی اکبری طبری از سوی قوه قضاییه تکذیب شد. اکبر طبری آزاد شد؟
خبر آزادی اکبری طبری از سوی قوه قضاییه تکذیب شد.(ادامه)
سخنگوی وزارت صنعت گفت: تا مشخص شدن سازوکار قیمت گذاری، خودروی جدیدی در بورس عرضه نخواهد شد. فروش خودروی جدید در بورس کالا متوقف شد
سخنگوی وزارت صنعت گفت: تا مشخص شدن سازوکار قیمت گذاری، خودروی جدیدی در بورس عرضه نخواهد شد.(ادامه)
رئیس جمهور به متولیان امور توصیه کرد به کارشناسان یا مدیرانی که روحیه تحولی ندارند، اجازه کار ندهند و گفت: آنان را از این حوزه کنار بگذارید تا راه برای رونق تولید باز شود، زیرا پیچیدگی‌های نظام اداری، سرمایه‌گذار و کارآفرین را دلسرد می‌کند.

رئیس جمهور: مدیری که روحیه تحولی ندارد، کنار برود
رئیس جمهور به متولیان امور توصیه کرد به کارشناسان یا مدیرانی که روحیه تحولی ندارند، اجازه کار ندهند و گفت: آنان را از این حوزه کنار بگذارید تا راه برای رونق تولید باز شود، زیرا پیچیدگی‌های نظام اداری، سرمایه‌گذار و کارآفرین را دلسرد می‌کند. (ادامه)
رسانه نورنیوز نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ادعای پایان یافتن دوره فعالیت شمخانی در این شورا و جابجایی وی را تکذیب کرد. تکذیب خبر جابجایی دبیر شورای عالی امنیت ملی
رسانه نورنیوز نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ادعای پایان یافتن دوره فعالیت شمخانی در این شورا و جابجایی وی را تکذیب کرد.(ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
دولت در لایحه بودجه سال آینده پرداخت متوسط حقوق به همه کارکنان و بازنشستگان را تحت هر عنوانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان مجاز دانسته و پرداخت بیشتر از آن تحت هر عنوانی را ممنوع کرده است. سقف حقوق در سال آینده مشخص شد / تفاوت بیشترین و کمترین حقوق در سال ۱۴۰۲
دولت در لایحه بودجه سال آینده پرداخت متوسط حقوق به همه کارکنان و بازنشستگان را تحت هر عنوانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان مجاز دانسته و پرداخت بیشتر از آن تحت هر عنوانی را ممنوع کرده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.