.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در واکنش به برخی خبرها مبنی بر آزادی و یا مرخصی «اکبر طبری» از زندان اعلام کرد که نامبرده درحال حاضر و بنا برحکم مرجع قضایی در بازداشتگاه اوین به سر می‌برد. اطلاعیه مهم سازمان زندان‌ها در مورد طبری / اکبر طبری کجاست؟
سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در واکنش به برخی خبرها مبنی بر آزادی و یا مرخصی «اکبر طبری» از زندان اعلام کرد که نامبرده درحال حاضر و بنا برحکم مرجع قضایی در بازداشتگاه اوین به سر می‌برد.(ادامه)
عکس | استایل زمستانی و دیده نشده از لاریجانی
محمدجواد لاریجانی تحلیلگر مسائل سیاسی و برادر علی لاریجانی رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی و آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را با چهره‌ای متفاوت ببینید.(ادامه)
پیام عجیب استانداری به یک سوم کارمندان دولت | فردا لباس گرم بپوشید !
در اطلاعیه استانداری تهران درباره تعیین تکلیف تعطیلی روز یکشنبه آمده است: تاکید می‌گردد کلیه سیستم‌های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی می‌بایست کاملاً خاموش باشد.(ادامه)
حکم جلب ظریف صادر شد
دادستان تهران اعلام کرد: نظر به توهین فرهاد ظریف علیه مقدسات، بلافاصله موضوع در دستور کار دادستانی تهران قرار گرفت و ضمن صدور دستور تعقیب قضایی علیه وی حکم جلب وی نیز صادر شد.(ادامه)
قیمت محصولات سایپا +جدول
تیبا صندوقدار امروز شنبه ۲۴ دی ۳۰۲ میلیون معامله می‌شود و رقم پیشنهادی فروشنده‌های شاهین ۵۰۰ میلیون است(ادامه)
بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف هستند در زمان ایجاد یا تمدید گواهی ثبت‌آماری به میزان تعیین شده نسبت به مسدود سازی معادل ریالی مبلغ ارزی در حساب‌های متقاضی نزد بانک‌ها به عنوان سپرده تخصیص ارز اقدام کنند. بخشنامه جدید بانک مرکزی برای بازار ارز
بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف هستند در زمان ایجاد یا تمدید گواهی ثبت‌آماری به میزان تعیین شده نسبت به مسدود سازی معادل ریالی مبلغ ارزی در حساب‌های متقاضی نزد بانک‌ها به عنوان سپرده تخصیص ارز اقدام کنند.(ادامه)
دیدار فرمانده کل انتظامی با رئیس جمهور +جزئیات
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با آیت‌الله رئیسی دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
عقب‌نشینی جامعه ایرانی از عفاف و حجاب برای دشمن از این جهت اهمیت دارد که چادر و روسری بانوان محجبه را، پرچم قلعه استراتژیک خانواده می‌داند؛ دژ مستحکمی که بر محور زن اصیل ایرانی-اسلامی شکل گرفته و گسترده می‌شود. هشتگ، زن غربی(ديدگاه)
عقب‌نشینی جامعه ایرانی از عفاف و حجاب برای دشمن از این جهت اهمیت دارد که چادر و روسری بانوان محجبه را، پرچم قلعه استراتژیک خانواده می‌داند؛ دژ مستحکمی که بر محور زن اصیل ایرانی-اسلامی شکل گرفته و گسترده می‌شود.(ادامه)
عکس/ جاده چالوس در یک روز برفی
تصویر هوایی زیبا از جاده چالوس که در برف پوشیده شده است. (ادامه)
در روزهای پایانی دی ماه، بارش برف جلوه ای زیبا به مناطق ییلاقی و ارتفاعات گیلان بخشیده است /محمد رنجبر تصاویری از گیلان زیر برف(خبر)
در روزهای پایانی دی ماه، بارش برف جلوه ای زیبا به مناطق ییلاقی و ارتفاعات گیلان بخشیده است /محمد رنجبر(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز وارد مازندران شد. سفر وزیر ورزش و جوانان به مازندران
وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز وارد مازندران شد.(ادامه)
روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان سیمرغ به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند. شبکه ملی اطلاعات در روستا‌های سیمرغ
روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان سیمرغ به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.(ادامه)
اشکان خورشیدی و رضا عادل، ۲ داور مازندرانی لیگ برتر فوتبال کشور پس از انجام تست‌های آمادگی جسمانی، برای قضاوت در نیم فصل دوم مجوز گرفتند. بازگشت داوران مازندرانی به لیگ برتر فوتبال
اشکان خورشیدی و رضا عادل، ۲ داور مازندرانی لیگ برتر فوتبال کشور پس از انجام تست‌های آمادگی جسمانی، برای قضاوت در نیم فصل دوم مجوز گرفتند.(ادامه)
سلفی مرزبانان کشور در سرمای ۲۵ درجه زیر صفر
(ادامه)
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه به صدور حکم اعدام برای یک جاسوس شناسایی شده واکنش نشان داد. اولین واکنش آمریکا به اعدام علیرضا اکبری
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه به صدور حکم اعدام برای یک جاسوس شناسایی شده واکنش نشان داد.(ادامه)
عملکرد یک هفته‌ای بازار ارز، از افزایش ۳۷۰ تومانی قیمت دلار در طول یک هفته گذشته حکایت دارد. دلار کانال عوض کرد/ نرخ جدید دلار در بودجه مشخص شد
عملکرد یک هفته‌ای بازار ارز، از افزایش ۳۷۰ تومانی قیمت دلار در طول یک هفته گذشته حکایت دارد.(ادامه)
کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، یکشنبه (۲۵ دی) در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود. آغاز توزیع کارت کنکور ۱۴۰۲ از فردا
کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، یکشنبه (۲۵ دی) در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.(ادامه)
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید. خیز قالیباف و لاریجانی به سمت پاستور 1404/ سعید جلیلی، رئیسی را دور می زند؟
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.(ادامه)
فارس : باهنر گفت: توصیه بنده این است که هیچ اشکالی ندارد مجلس شش ماه برنامه هفتم را تمدید بکند؛ اول بودجه تصویب شود و بعد با دقت و فرصت برنامه را بررسی کنند. توصیه باهنر به مجلس درباره لایحه بودجه ۱۴۰۲
فارس : باهنر گفت: توصیه بنده این است که هیچ اشکالی ندارد مجلس شش ماه برنامه هفتم را تمدید بکند؛ اول بودجه تصویب شود و بعد با دقت و فرصت برنامه را بررسی کنند.(ادامه)
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است. نیکزاد: استیضاح ۹ وزیر روی میز هیئت رئیسه است
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد. ابرجاسوس انگلیس MI6 ، علیرضا اکبری اعدام شد
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.(ادامه)
محسن کوهکن فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید تقصیر صداوسیماست که مولوی عبدالحمید را بزرگ کرد و کاندیداهای ریاست جمهوری هم در سفر به زاهدان فقط با او دیدار کردند، مقصر هستند و حالا باید جبران کنند. هشدار یک چهره اصولگرا به مولوی عبدالحمید
محسن کوهکن فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید تقصیر صداوسیماست که مولوی عبدالحمید را بزرگ کرد و کاندیداهای ریاست جمهوری هم در سفر به زاهدان فقط با او دیدار کردند، مقصر هستند و حالا باید جبران کنند.(ادامه)
در مطالعه‌ای جدید، محققان به خواص کاهش دهنده کلسترول خون در پوست نارنگی اشاره کرده اند. خواص باورنکردنی پوست نارنگی
در مطالعه‌ای جدید، محققان به خواص کاهش دهنده کلسترول خون در پوست نارنگی اشاره کرده اند.(ادامه)
سنگک نان محبوبی است میان ایرانی‌ها و خیلی‌ها سنگک را نان ملی ایران می‌دانند. روایت‌هایی از سنگک؛ نان ملی ایرانی‌ها!
سنگک نان محبوبی است میان ایرانی‌ها و خیلی‌ها سنگک را نان ملی ایران می‌دانند.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ برگزار شد و سید شمس‌الدین حسینی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد. «سید شمس‌الدین حسینی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ شد
شمال نیوز: انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ برگزار شد و سید شمس‌الدین حسینی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.(ادامه)
یک منتقد سینما گفت: وقتی یک سیستم را قبول نداری، ولی برای مدتی بخاطر کسب درآمد چارچوب‌ها را می‌پذیری و بعد زیر میز میزنی، اخلاقی نیست.  حميد فرخ‌نژاد زیر میز «سقوط» زد
یک منتقد سینما گفت: وقتی یک سیستم را قبول نداری، ولی برای مدتی بخاطر کسب درآمد چارچوب‌ها را می‌پذیری و بعد زیر میز میزنی، اخلاقی نیست. (ادامه)
شقایق دهقان تصاویر زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. شقایق دهقان در آغوش پسر غول پیکرش گم شد
شقایق دهقان تصاویر زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.(ادامه)
انتقاد از نحوه اعلام تعطیلی روز شنبه
مسئولان در جلسه استانداری برای تعطیلی مدارس و ادارات، دقیقا چه چیزی را تصویب کردند که از بعد از اعلام خبر، هر چند دقیقه یک اصلاحیه‌ای درباره آن منتشر می‌شود. انگار هر یک از اعضای جلسه در گفتگو با رسانه‌ها برداشت شخصی‌شان را اعلام کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز :  چند روزی از ابلاغ نرخ ۲۳ درصدی سود سپرده‌ها از سوی بانک مرکزی می‌گذرد و به نظر می‌رسد هنوز این ابلاغیه به دست برخی بانک‌های استان مازندران نرسیده است. ابلاغ نرخ ۲۳ درصدی سود سپرده‌ها از سوی بانک مرکزی / بانک های مازندران تعلل می کنند !
شمال نیوز : چند روزی از ابلاغ نرخ ۲۳ درصدی سود سپرده‌ها از سوی بانک مرکزی می‌گذرد و به نظر می‌رسد هنوز این ابلاغیه به دست برخی بانک‌های استان مازندران نرسیده است.(ادامه)
ماجرای حقوق ۳۳میلیونی دختر عضو شورای شهر
رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق ۳۳ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران گفت: حقوق ماه آینده اصلاح و بر اساس جدول پرداخت می شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.