.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جدیدترین آمار کرونایی در مازندران| موارد ابتلا به زیر 200 و تعداد بستری همچنان 4 رقمی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مراسم‌های عزاداری در ایام محرم باید در فضای باز و حداکثر به مدت یک و نیم ساعت برگزار شود و برگزاری مراسم دسته روی، زنجیرزنی و اطعام دهی ممنوع است و نذورات در قالب کمک‌های مومنانه انجام شود.(ادامه)
عکس شهید حاج ‌قاسم در منزل یکی از فرماندهان مسیحی
عکسی از شهید حاج ‌قاسم سلیمانی در منزل یکی از فرماندهان مسیحی محور مقاومت را مشاهده می کنید.(ادامه)
پلنگ جویبار سرمربی استقلال شد
رضا یزدانی چهره شاخص کشتی ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان، هدایت تیم استقلال در لیگ کشتی آزاد بر عهده گرفت.(ادامه)
تیم رایکا بابل درلیگ دسته یک فوتبال کشور ماندنی شد
تیم فوتبال رایکا بابل با پیروزی پرگل درآخرین دیداراین فصل رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، حضورخود به عنوان تنها نماینده مازندران درفصل آینده این رقابتها را قطعی کرد.(ادامه)
۱۰ روش موثر برای تقویت حافظه
نوع غذایی که می‌خورید و غذاهایی که در رژیم غذایی خود نادیده می‌گیرید، نقش بسیار مهمی در بهبود و نگه داشتن حافظه بازی می‌کند. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

مسافران هرگز به مازندران سفر نکنند چرا که هم احتمال ابتلا به کرونا بالاست و هم استان مازندران را درگیر می‌کنند. مسافران به مازندران سفر نکنید/بستری هزار و ۲۱۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران
مسافران هرگز به مازندران سفر نکنند چرا که هم احتمال ابتلا به کرونا بالاست و هم استان مازندران را درگیر می‌کنند.(ادامه)
باهنر: برخی کاندیداهای ۱۴۰۰ را باید صادر کنیم
محمدرضا باهنر گفت: یکی از ویژگی‌های رئیس‌جمهور باید این باشد که دست بر روی مسائلی که حساسیت برانگیز است، نگذارد و کشور را با حاشیه‌های بی‌فایده مواجه نکند. این طور نباید که یکی بیاید بگوید "بگم یا نگم" و دیگری بگوید "لوله‌اش می‌کنم" و از این طریق رای مردم را جلب کند. (ادامه)
پیروزی رایکای بابل در ایستگاه پایانی
تیم رایکای بابل در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال، مهمانش آرمان گهر سیرجان را سه بر صفر شکست داد(ادامه)
استاندار سابق گیلان در جمع گزینه های روحانی برای وزارت صمت،
هرچقدر دولت اول روحانی دولت باثباتی بود که عمر وزرای آن طولانی بود و به تبع آن وضعیت معیشت مردم بهتر از شرایط کنونی بود، در دولت دوم او شرایط به کلی تغییر کرد و وزرا یکی یکی یا جابجا شدند یا برکنار یا استیضاح. در این میان هیچ وزارتخانه‌ای به اندازه ...(ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران : دولت با تمام اختیاراتش حامی سرمایه‌گذاران است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: دولت با تمام اختیاراتش به دنبال برطرف کردن موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران در استان مازندران است.(ادامه)
شمس الدین حسینی: مجلس به دنبال بازگرداندن حق مردم است
وضعیت بازار سرمایه، موضوع سهام عدالت و کاهش سهم های یک میلیون تومانی به سهم های ۵۰۰هزار تومانی بدون اطلاع دقیق سهامداران از سوی دولت در کنار وضعیت معیشتی دهک های پایین درآمدی و اقدامات مجلس در راستای ترمیم قدرت خرید این اقشار، ازجمله سوالاتی است که جام جم در گفت وگویی با سیدشمس الدین حسینی، وزیر اسبق اقتصاد و عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس به بررسی آن پرداخته است.(ادامه)
همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آیین رونمایی از کتاب «از فیضیه تا الرشید» مجموعه خاطره حجت الاسلام آزاده «محمدحسن جمشیدی» ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد. کتاب " از فیضیه تا الرشید رونمایی شد
همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آیین رونمایی از کتاب «از فیضیه تا الرشید» مجموعه خاطره حجت الاسلام آزاده «محمدحسن جمشیدی» ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد. (ادامه)
وزیر اقتصاد طی حکمی، هادی قوامی نماینده سابق مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی را به‌عنوان معاون حقوقی و امور مجلس خود منصوب کرد. یک نماینده دیگر مجلس دهم در دولت مسئولیت گرفت
وزیر اقتصاد طی حکمی، هادی قوامی نماینده سابق مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی را به‌عنوان معاون حقوقی و امور مجلس خود منصوب کرد.(ادامه)
با دستگیری یک عضو دیگر شورای شهر ساری، تعداد افراد دستگیر شده شورای این شهر به چهار نفر رسیده است. دستگیری یک عضو دیگر شورای شهر ساری/ 4 عضو شورا به دستگاه قضایی فراخوانده شدند
با دستگیری یک عضو دیگر شورای شهر ساری، تعداد افراد دستگیر شده شورای این شهر به چهار نفر رسیده است.(ادامه)
عکس/ جشن حافظ؛ بدون ماسک و بدون فاصله!
تصویر منتشر شده از عدم رعایت فاصله اجتماعی در جشن حافظ؛ بدون ماسک و بدون فاصله.(ادامه)
دستگیری فردی که حساب بانکی ۳۰۰ نفر را در کشور خالی کرد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار اینترنتی که حساب بانکی ۳۰۰ نفر را در کشور خالی کرد خبر داد.(ادامه)
سواحل مازندران دهه اول محرم تعطیل است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت؛ با توجه به شرایط و فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت حضرت سیدالشهداء (ع)و با تصمیم ستاد مبارزه با کرونای مازندران، سواحل استان در این ایام تعطیل است.(ادامه)
اینفوگرافی/ ۱۰ روش ساده مقوی کردن آب مصرفی
حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد وزن بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد و با چند روش ساده و با استفاده از ویتامین‌ها می‌توانیم آب مصرفی را مقوی کنیم.(ادامه)
سخنگوی وزارت کشور از دستور وزیر کشور برای تشدید نظارت بر عملکرد شوراها و شهرداریها تا انتخابات١٤٠٠ خبر داد. 

دستور وزیر کشور برای تشدید نظارت بر عملکرد شوراها ، شهرداریها و جلوگیری از تخلف در انتخابات ۱۴۰۰
سخنگوی وزارت کشور از دستور وزیر کشور برای تشدید نظارت بر عملکرد شوراها و شهرداریها تا انتخابات١٤٠٠ خبر داد. (ادامه)
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: چنانچه اتفاقی در منطقه خلیج فارس بیفتد و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دچار خدشه هرچند اندک شود ما آن را از چشم کشور امارات متحده عربی می‌بینیم و تحمل نخواهیم کرد. 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح : رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم (خبر)
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: چنانچه اتفاقی در منطقه خلیج فارس بیفتد و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دچار خدشه هرچند اندک شود ما آن را از چشم کشور امارات متحده عربی می‌بینیم و تحمل نخواهیم کرد. (ادامه)
شمال نیوز: :آیت الله سلیمانی اصالتا مازندرانی و اهل لفور سوادکوه می باشد. وی نماینده پیشین ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه پیشین شهر زاهدان و نماینده مجلس خبرگان رهبری است. آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان شد
شمال نیوز: :آیت الله سلیمانی اصالتا مازندرانی و اهل لفور سوادکوه می باشد. وی نماینده پیشین ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه پیشین شهر زاهدان و نماینده مجلس خبرگان رهبری است.(ادامه)
 با توجه به این موضوع روسای قوای قضاییه و مقننه در نامه‌ای به مقام معظم رهبری اقدام دولت برخلاف مصوب شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا را اعلام کرده و تاکید داشتند آنچه دولت اجرا می‌کند مغایر با این مصوبه است.

نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب در مخالفت با تصمیم دولت درباره فروش اوراق سلف نفتی
با توجه به این موضوع روسای قوای قضاییه و مقننه در نامه‌ای به مقام معظم رهبری اقدام دولت برخلاف مصوب شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا را اعلام کرده و تاکید داشتند آنچه دولت اجرا می‌کند مغایر با این مصوبه است. (ادامه)
کدام بیمارستان ها در ایران تست ویروس کرونا انجام می دهند؟ + لیست
لیست بیمارستان های پذیرش کننده بیماران مبتلا به کرونا از سوی سازمان نظام پزشکی کشور اعلام شد.(ادامه)

جلسه تودیع و معارفه سخنگویان قبلی و جدید وزارت امور خارجه کشورمان امروز برگزار شد. سخنگوی جدید وزارت امور خارجه منصوب شد
جلسه تودیع و معارفه سخنگویان قبلی و جدید وزارت امور خارجه کشورمان امروز برگزار شد.(ادامه)

شمال نیوز:
آمریکا در حالی که دیگر عضوی از برجام نیست سعی دارد تا با فعال‌سازی مکانیسم ماشه، فشار بیشتری را به ایران وارد کند. مکانیسم ماشه چیست و چگونه فعال می‌شود؟
شمال نیوز: آمریکا در حالی که دیگر عضوی از برجام نیست سعی دارد تا با فعال‌سازی مکانیسم ماشه، فشار بیشتری را به ایران وارد کند.(ادامه)
دونالد ترامپ عزادار شد / عکس
رئیس‌جمهور آمریکا از مرگ برادرش خبر داد. (ادامه)
عکس/ ۲۶ بازیکنی که در اولین حضور در دربی گل زدند
به بهانه دیدار پیش روی استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نگاهی می اندازیم به فهرست اسامی ۲۶ بازیکنی که در اولین حضور در دربی موفق به گلزنی شده اند.(ادامه)
کرونا ۳۹ نفر دیگر را در بابل راهی بیمارستان کرد
۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
حضور قالیباف در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس +عکس
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان حضور یافت.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.